IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan работи върху наследник на 370Z

Спортната кола ще бъде с 4-цилиндров бензинов двигател на Mercedes-Benz

Nissan работи върху наследник на 370Z

Nissan започва работа над приемника на спортния си автомобили 370Z. Това съобщи изданието Autocar, което цитира шефът на дизайнерския отдел на японския производител Широ Накамура.
Nissan работи върху наследник на 370Z
По неговите думи следващата спортна кола ще бъде много по-лека и по-компактна от своя предшественик. И също така ще бъде насочена към много по-широк кръг купувачи. Засега новият автомобил от серията Z се намира в начален стадий на разработка - създава се само един прототип, който ще бъде показан на изложението в Детройт през януари 2014 г.

Очакванията са благодарение на партньорството между алианса Renault-Nissan и концернът Daimler приемникът на 370Z да бъде с двигатели на Mercedes-Benz, като сред тях ще има четирицилиндрови, бензинови турбомотори.

Настоящият модел (на снимките) разполага с 3.7 литров, 6-цилиндров двигател с мощност 337 к.с., който може да се комбинира както с 6-степенна механична скоростна кутия, така и със 7-степенна автоматична трансмисия.
Nissan работи върху наследник на 370Z
По-рано бе съобщено, че Nissan планира и нов спортен автомобил с дизелов мотор, който ще бъде или собствено производство, или 3.0-литровият V6 на Mercedes-Benz. Очаква се да има и хибридна версия, с ходна с тази, която се слага на Mercedes-Benz S 400 Hybrid - 3.5 литров бензинов, 6-цилиндров мотор с мощност 279 к.с. и електромотор (20 кВт).
 

Тагове: Nissan 370Z
0 от 500
  • #21
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Аз не съм инженер. Едно време Тойота Супра с турбо беше 330 коня. Варианти има... Това ми беше мисълта! Нали искат да си запазят японското? Защо вземат немско. Даже аз, дето карам немска кола се издразних. Като ще е японска бегачка, да си остане японска бегачка по всичките им параграфи! Но явно статията не вярна, значи всичко е наред!
  • #20
    13 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    трифорсе, на високооборотни мотори избягват да им слагат турбинки. първо турбинката не може да покрие толкова широк диапазон обороти и да дава през повечето време прилично налягане. второ - оборотния мотор е с доста олекотени бутала и биели и ще се прецакат на по високи налягания и температури. и трето цената съвсем няма да се върже. а пък щом нисан и Мерц. си сътрудничат - кво пречи мотора да е от германците - те сега правят 2л битурбо за 300+кс
  • #19
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имах предвид блок,извинявам се.
  • #18
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Веско качи се на някой 20 етажен блог дарлинг и с главата надолу.Много си зле.
  • #17
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Този *** лъжец кой му е разрешил да пише манипулирани статйй?
  • #16
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хората казват възможно е използване хардуер от Бенц.
  • #15
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това е буквалния превод на статията,а не тъпунгера както я поместил.
  • #14
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Nissan "Z-кола ще бъде по-лек и по-икономична и по обжалване пред по-широк кръг купувачи, според шефа на дизайна Широ Накамура. Работата по 370Z замяна "е на ранен етап", каза той, добавяйки "е концептуална кола, ще дойде, току-що започна работа върху него".Няма дума, когато това понятие може да се представи, но през 2014 Detroit Motor Show е възможност.Настоящата 370Z не се радва на доста същия успех, както за 2002 г. 350Z, който съживи репутация Z-кола и се продава добре в Европа, САЩ и Япония.370Z е силно засегната от глобалната рецесия, продажбите са надолу с 45 на сто миналата година от пика през 2009 г. в САЩ, най-големия си пазар - и това не е съвсем същото плисък на 350Z. "Следващият трябва да има по-силно въздействие", заяви Накамура.Това няма да бъде постигната, като правейки го по-голям. "Той не може да има по-голям", каза той. "Това е в техния максимален размер се сега и трябва да върви по-икономична."Новият модел също ще предложи съкратена двигател, вероятно е четири-цилиндров турбо, а не 3,7-литров V6, който ще се извърви някакъв начин да boadening жалбата на автомобила. "Тя трябва да бъде лек и по-достъпни, за да отворите вратата за повече хора", каза Накамура.Nissan също трябва да жонглирам с последиците на продуктовото планиране на преминаването към по-леки, по-икономична, ограничени Z, защото колата не само споделя своя FM платформа с концептуално тясно купе на Infiniti G, но също така салон G и на Infiniti FX.Алиансът сливането с Daimler може да означава също, че следващата Z-кола може да се възползва от хардуера на Mercedes-Benz.
  • #13
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Не може да бъде! Защо Нисан да не си купят мотор от Хонда, например, ами чак на Мерцедес ще ползват? Аз бих взел доработен от S2000, който атмосферен е 240 коня и с една турбинка ще си скокне на 300 без проблем. Мерцедес са по-силни в 5.5 литровите мотори. В малолитражките бих заложил на Хонда и може би БМВ.
  • #12
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това означава, че този мотор на МБ е супер! Нищо повече. То на японец да му продаваш двигател не е много лесно. А онези от FIAT правят един 1.3SDE мотор в Полша дето го монтират 8 или 9 марки от 4 държави и никой нищо не казва против тая работа. Явно не е много лесно да си направиш добър двигател сам! Понякога ползваш и чужди. Няма лошо! Важното е крайния резултат (колата) да е добър!