IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW вече тества бъдещото M4

Машината ще бъде с 6-цилиндров мотор с мощност 450 к.с.

BMW вече тества бъдещото M4

Любителите на сензации в автомобилния бранш успяха да се похвалят със сериозна находка. „Фото-шпионите” заснеха новото BMW M3, което във версиите купе и кабриолет ще получи индекса M4, по време на тестове.
BMW вече тества бъдещото M4
Новата генерация на двувратата машина ще бъде не само по-динамична, но и по-икономична, за което основна роля ще изиграе новият мотор. Вместо 4.0 литровия атмосферен 8-цилиндров мотор с мощност 420 к.с., който се слага на сегашното поколение, инженерите на баварците ще използват 6-цилиндров агрегат.
BMW вече тества бъдещото M4
Все още обаче не е ясно дали той ще бъде редови или V6, въпреки че конфигурацията V6 е малко вероятна. Двигателят ще разполага с три-турбо технология, благодарение на която мощността му ще нарасне до около 450 к.с. Той ще се комбинира както с 6-степенна механична скоростна кутия, така и с 8-степенен автомат.
BMW вече тества бъдещото M4
Купето M4 трябва да се появи на пазара през 2014 г., а след това ще излезе и версия кабриолет с твърд покрив.

Тагове: BMW M4
0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    кво му е трудното да се проектира V6 когато имаш перфектни V8 - това две дузини български инженера с познания по последните CAD програми ще го направят.
  • #16
    11 rate up comment 1 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    И в статията пише, че V6 е малко вероятен. Те си имат вече I6 и е много по-лесно да имаш основа и да надграждаш, отколкото да проектираш изцяло нов двигател. Освен това нали I6 се водят, че са най-балансираните двигатели, така че няма смисъл от излишни фокуси. Задното предаване идеално пасва на надлъжен 6-так. Ако пускат X drive то ще е по-скоро с комерсиална цел за такива като Анонимния, които ги е страх да карат кола със задно.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    така или иначе за мен е по интересно дакъв ще е мотора V6 или I6. може би точно слуховете че може да има и Хдрайв ще докарат V6ка. така ще сложат фронт диференциала пред мотора и ще направят перфектен баланс и нисък център на тежеста - ще видим. на Мдивижъна им имам доверие :-)
  • #14
    0 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    славо, виж се какво пишеш - И 20 чипа да му запоиш паралелно- няма се промени кой знае какво! - затова те бъзикам.
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    баварец, контролера може да си "говори" само с една памет с паралелен достъп и 1 последователен. Ясно е, че имаш само 1 памет и важното е, какъв BIN файл си записл в нея. А слагането на повече чипове е за пишман авто ЕКСПЕРТИТЕ! Повечето до към 15 годишни. Иначе- слагаш 100 чипа по 10 коня и става 1000 и летиш със 500км. в час! То мотора не е важен- чипове да имаш бате!
  • #12
    1 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    Славо, а коло максимум предлагаш да му запоим паралелно, без да се набутваме много?
  • #11
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    Максимално възможното и разумно повишаване или поножаване на мощността на двигателя е 10-15%. Само със смяна на онова дето му викате "ЧИП". Контролера на ижекциона или комон рейла има ограничени възможности. И 20 чипа да му запоиш паралелно- няма се промени кой знае какво! Поздравявам всички шарани, дето изсипват луди пари за "чип тунинг" и вчрват, че колата е станала самолет.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    при дизела е друго - там нямаш проблем с компресия и затова надуват здраво още в ниски обороти. фабричните дизели са ограничени заради вредни емисии и имат по голям резерв. но над 30% рискуваш турбината - особено ако натискаш до ламарината постоянно и не я оставяш да се охлади от време на време. не че не се прави - говоря за разумното ниво - където "жертваш" само вредните емисии а не и "хардуера"
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    държа си на цифрите. при бензина проблема е степента на сгъстяване - няма как да надуеш турбината просто е така. затова принципно се качват 10% на торка и заради това че във високите обороти където торка пада и може да я надуеш повече и да изкараш 20%. все пак ОЕМ инженерите не са балами и не са оставили кой знае какъв запас.
  • #8
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Разбира се, че един двигател, колкото е по-разтоварен има по-дълъг живот и обратното, колкото повече е надут с турбини, компресори и т.н., толкова живота му е по-къс. Може да няма турбини и пак живота да му е къс, ако е пилнат на макс. Това обаче май само за Хонда не се отнася. Двигателите са им чудовищно здрави, търпят много тунинг и жестоки натоварвания. Има една приказка, че можеш да счупиш двигател на Хонда само ако го караш без масло.