IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Aventador - най-успешната V12 кола на Lamborghini

Закова 1000 продажби за 15 месеца

Aventador - най-успешната V12 кола на Lamborghini

Aventador - най-успешната V12 кола на Lamborghini
Само 15 месеца след пазарната премиера на Aventador LP700-4 от поточните линии слезе моделът с номер 1000. Това е рекорд за Lamborghini, който превръща Aventador в най-продаваният V12 модел в цялата история на марката.

За пример, на Murcielago му трябваха 24 месеца, за да достигне производство от 1000 бройки. От Diablo пък са реализирани 2884 броя за цялото му съществуване. При Countach бройката е 2042, а при Miura - 764.

Иначе, най-продаваният модел на Lamborghini е значително по-достъпния Gallardo.

За да успее да смогне на търсенето на Aventador компанията е увеличила производството от 3 на 4.5 автомобила на ден. Въпреки това обаче за Aventador се чака най-малко 18 месеца, тъй като моделите за следващата година и половина са предплатени от клиенти.
Aventador - най-успешната V12 кола на Lamborghini
Юбилейният Lamborghini Aventador LP700-4 е боядисан в оранжев цвят (Argos Orange) и е предназначен за немски клиент, който вчера получи возилото си лично от  Стефан Винкелман.
 

Тагове: lamborghini aventador
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Вурстчо Вайценбирата ( преди 11 години )
    Немския аутобан на много места е без ограничения ако не знаеш. А тука е сайт за автомобили, не за устройване на незаконни гонки. Въпреки това бих те пробвал на някоя писта ако живеех в България, но ми е малко далече. Ако имаш път към югозападна германия, обади се, може да измислим нещо.
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    весо ( преди 11 години )
    е това и очаквах.а аутабана дета си смазал бмв и ауди къв път е .ако искаш магистралата,ако искаш божурище.не се притесняваи ще го отворим,и то цялата писта.само кажи.а че те няма при колите ми е ясно *** щото се буташ...но даваи избираи ,къде да видиш кви ги делкат каските.може па да млъкнем.стига писа и казва как някъде си,или кво пише в нета.даи на живо.или не говори за каране.и стига банални оправдания-джигити ,обществени пътища.на никои няма да пречим.но ти дадох и опции...ти си на ход.
  • #23
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Вурстчо Вайценбирата ( преди 11 години )
    Ти май ме мислиш за някой който не съм. Панчарево - Самоков не е ли обществен път с ограничения? Или за джигит като тебе това няма значение? Е, съжалявам, аз не съм джигит и ще се наложи да отхвърля такова предложение. Безсмислени писания освен твоите и на още няколко празни немски каски не се сещам да има.
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    весо ( преди 11 години )
    пак говориш теоретично,някъде ,накои.като толко може да върви тоиотата ела ми го покажи за да ти повярвам.иначе приположение че аз те предизвиквам а ти се криеш ,нали не очаквашда ти повярвам.на каи път отстъпват ли.ако искаш ключ за ключ ,или на пари -панчарево -самоков.има и завои и прави.след което няма да има повече безмислени писания.ще е ясно кои е прав.ти си избрал кола и азсъм избрал.да видим кои има по-доброто.
  • #21
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Вурстчо Вайценбирата ( преди 11 години )
    Най кой път отстъпват японците? Последния път по немските аутобани имаше няколко неприятно изненадани собственика на БМВ и Ауди от моя японски "дръгел". Колкото до ЛФА - всичките 500 са продадени.
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    весо ( преди 11 години )
    та колко супер спортни лфа са продадени-само питам не се подигравам.поканата е в сила .ела да покажеш сплавта от японска технология и японски фен на кво е способна на писта.
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    весо ( преди 11 години )
    аре бе анонимен даваи излез от теорията един път.не ти ли писна само да теоретизираж -при колите,секса ,живота.направи нещо истинско .ако поискаш координати веднага.еи така да застанеш до мен и да видим разликата между теория и практика.щото нали знаеш лафа-на теория между теорията и практиката разлика няма,но на практика има-та след толко дърдорене искам да видя как това става на практика.точка.да говари секи може.да видим кво караш как върви кво можеш -да се знае има ли смисъл да говорим ...
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    весо ( преди 11 години )
    стига с тия теоретични размазвания.на пътя друго-японците отстъпват.ако не верваш винаги съм склонен да ти противопоставя любимия ми немски автомобил срещу твоя японске дръгел.после ще си направиш сепуко в наи добрите джапански традиции.искаш ли или ще се окажеш поредния кнеже-интернет теоретик,разбира се много интелигентен "опитен" и просто неописуемо смотан.аре поне ти защити японската чест...
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Вурстчо Вайценбирата ( преди 11 години )
    весо, тъпо момченце, скрий се с тия умрели немски дръгели. Двигателя на ЛФА ги размазва по литрова мощност (560 PS от 4.8 литра = 116.7 PS/литър). За сравнение V10 на Ауди дори с двойно турбо е по-зле - 579 PS от 5 литра = 115.8. Абсолютен та**к. БМВ е още по-зле, но все пак поне е атмосферно - 507 PS от 5 литра = 101.4.
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    весо ( преди 11 години )
    кога па ти си видел лфа.то няма продаден що джапанките се набутаха в ценови клас къдета няма как да прадават освен на тебе ,които пък си безпаричен.и бмв и ауди имат v-10 преди лексус.а ти преди да говориш изкараи тъпата тоиота да те смелем с германеца та да не лаеш.със здраве.