fallback

Британци се усъмниха в ефективността на дизела

Компанията Which смята, че бензиновите коли са по-надеждни и по-икономични

Британската изследователска компания Which обяви, че да притежаваш дизелов автомобил е по-скъпо и по-нерентабилно отколкото такъв с бензинов двигател. Според експертите дизеловата машина се изплаща едва след 14 години експлоатация, което в наши дни е напълно излишно, тъй като малко хора изкарват толкова време с една и съща кола.Изследователите са на мнение, че в началото дизеловият автомобил, който е с 3-4 % по-скъп от бензиновия, наистина излиза по-изгодно като разход на гориво за собствениците си. С течение на времето обаче бензиновият взима сериозно приемущество, тъй като поддръжката му е по-евтина. Освен това от Which са категорични, че при съвременните технологии на бензиновите двигатели те са не по-малко икономични от дизелите.За изследването си компанията е сравнявала мотори и от двата вида при 5 от най-популярните във Великобритания автомобили от различни класове - Ford Fiesta, VW Sharan, VW Tiguan, Vauxhall (Opel) Astra и BMW 5-Series. В хода на проучването се оказва, че бензиновите версии са по-здрави и по-надеждни от дизеловите. Това важи не само за периода на гаранция, който на Острова е средно 3 години, а и за следващия срок на експлоатация на машините – между 4 и 8 години.

Тагове: vs
fallback
  • #28
    Анонимен ( преди 11 години )
    Маслояд са атмосферните мотори на ВАГ.Ето тук за повече информация:http://audiwarranty.blogspot.de/
  • #27
    chavv ( преди 11 години )
    Цитати от Ауди форума2.0 бензинов мотор, 96 Кв/131 к.с. Има слава на маслояд ,но не е нищо особенно като подръжка Спрян е от производство именно заради прословутият си разход на масло.Лек няма, в сервизната книжка са се презастраховали с up to "0.5l per 1000km!"
  • #26
    Моридин ( преди 11 години )
    66, за служебните коли съм съгласен, но не смесвай понятията. При тях е друга бира - дизела излиза по-евтин ако се кара много много - примерно 150-200-300 км. или повече на ден. Тогава цените за ремнонта не са от толкова кардинално значение, при положение, че спестяваш от гориво достатъчно, за да бъдат оправдани. Колко обикновени шофьори познаваш обаче, с такива километри на ден? И още нещо - защо масово такситата карат на ГАЗ и МЕТАН, а не дизелаци (не хваля газта и метана, просто пример?
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    Я па тоя а форума на Vw не ти ли излиза... божееее някой и избирателно гледат в чичко гоогле! 1л на 1000 км за VW и някой техни двигатели си е нормално, четете си гаранциите бе ***. А чакай вие не ги купувате нови, е нормално е при тия цени нови ... само *** германец би си купил VW
  • #24
    Аз ( преди 11 години )
    Време беше....
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    А най-евтини са ел. колите. Факт, само дето спряха отдавна EV1 иначе до сега да сме осъзнали тъжната истина, че ни доят като *** и с дизела и с бенза
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    За първи път чувам двигател на ВАГ маслояд? Реших все пак че може би аз не знам и написъх в гугъл думата маслояд и ми излязоха някакви Хонди,Тойоти,Сивик,Рено... не видях никъде ВАГ! Май пак си объркал колите а? Това че не са ти по джоба не значи че са лоши а просто недостъпни за теб.
  • #21
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колега 66 каква ти е колата?Не се сещам за много дизели с обем 1.7.Или е някоя Хонда 7-*** генерация или Опел, които са с мотор на Исузу.Познах ли?
  • #20
    До Пламен ( преди 11 години )
    Виждам че не ме разбра мазута е 6 вида и единия вид е лекото корабно гориво, затова имах предвид когато споменаваш леко корабно гориво да не споменаваш мазут. Защото е все едно да кажеш че продаваш две марки коли Фиат и Крома а всъщност едното е марка а другото модел.
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Я да ти задам и аз на теб една гатанка:Малка друсаща кола с четири букви.Що е то? кажи ми друга фирма освен ВАГ, която да има прякори двигателите си като душегуба, лейката и маслояда?
fallback
Последни