fallback

Британци се усъмниха в ефективността на дизела

Компанията Which смята, че бензиновите коли са по-надеждни и по-икономични

Британската изследователска компания Which обяви, че да притежаваш дизелов автомобил е по-скъпо и по-нерентабилно отколкото такъв с бензинов двигател. Според експертите дизеловата машина се изплаща едва след 14 години експлоатация, което в наши дни е напълно излишно, тъй като малко хора изкарват толкова време с една и съща кола.Изследователите са на мнение, че в началото дизеловият автомобил, който е с 3-4 % по-скъп от бензиновия, наистина излиза по-изгодно като разход на гориво за собствениците си. С течение на времето обаче бензиновият взима сериозно приемущество, тъй като поддръжката му е по-евтина. Освен това от Which са категорични, че при съвременните технологии на бензиновите двигатели те са не по-малко икономични от дизелите.За изследването си компанията е сравнявала мотори и от двата вида при 5 от най-популярните във Великобритания автомобили от различни класове - Ford Fiesta, VW Sharan, VW Tiguan, Vauxhall (Opel) Astra и BMW 5-Series. В хода на проучването се оказва, че бензиновите версии са по-здрави и по-надеждни от дизеловите. Това важи не само за периода на гаранция, който на Острова е средно 3 години, а и за следващия срок на експлоатация на машините – между 4 и 8 години.

Тагове: vs
fallback
  • #38
    Анонимен ( преди 11 години )
    Къде са я взели тази награда я да видим? Или пак си гледал наградите на Тойота. И по конкретно наградата маслояд. Те за това и вече вземат двигатели от БМВ, за да си върнат доверието на клиентите. Като напишеш маслояд в Гугъл и излиза масово Тойота. Направо Гугъла трещи от оплаквания с горене на масло на Тойота. Сега чак разбрах защо повтаряш само думата Маслояд! Явно си страдал от Тойота и сега си мислиш, че всичко останало е *** като Тойота и Хюндай. Ама не ееее.
  • #37
    муху ( преди 11 години )
    Пич, те и друга награда печелеха Ауди. За най-голям разход на масло при нов автомобил. Сервизите бяха вдигнали ръце докато не минаха първите 50-60хил. км. А6-ца до 50хил. км. гореше към 2л масло за 10000км. Отделно, не ми казвай че е нормално да ти свалят бронята, маската и фаровете за да ти сменят ремъка на дригателя... Тази глупост също е патент на Ауди... Относно японските коли си дълбоко заблуден, ама много дълбоко, но нямам намерение да ти оправям мирогледа, кефи си се на немската...
  • #36
    бавареца ( преди 11 години )
    стига сте чоплели коя кола гори масло и старите глупости за вагини и японски.темата е дизел/бензин. това което са написали англичаните отдавна се знае - скъп е дизел и се изплаща ако караш много. а ако стигнеш до ремонт - дюза за какъв да е комън-рейл дизел е поне 1000-1200лв. а пък малките дизели с ремък искат смяна на 50к км на тоя ремък.
  • #35
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аааа чел форумааа а я отвори форума на Хюндай? Направо ще паднеш, не само че всико е ***, но прехваления им сервиз е всепризнат за най-калпавия в страната. Относно Гугъл там по подразбиране излизат темите които са най-коментирани, щом на Маслояд не излиза ФВ а японски марки сещай се сам. Това че в БГ форум има 20 коментара от хора които са купили коли 5-та ръка на 10 и кусур години на над 200-300К километра не е представителна извадка 4г. подред Ауди печеляд наградата за най-малко дефекти.
  • #34
    11w ( преди 11 години )
    Ехаа каква безкрайна на коментари тема се заформя :)Според мен и двата типа двигатели си имат плюсовете и минусите.По-лошото според мен обаче е ,че колите произведени след 2002-2003 станаха значително по-чупливи от предишните.Примери много и вс. ги знаем.На 99% съм сигурен, че един Мерцедес Е- класа/съсвсем примерно избрах марката,нищо лично/ закупен чисто нов от магазина не може да изкара 900 000км и 25г. експлоатация, както примерно се получи с повечето Мерцедеси W124 и т.н.
  • #33
    Анонимен ( преди 11 години )
    Още като прочетете, че работа на англичани това изследване трябва да ви е ясно за какво става въпрос.
  • #32
    бб ( преди 11 години )
    "Или е някоя Хонда 7-*** генерация или Опел, които са с мотор на Исузу.Познах ли?" Не, не позна. Колата е немска, но не е Опел. 1665 куб.см. е ако това може да ти помогне, но не виждам какво значение има марката. Въпросът е дизел-бензин. Моридин, да служебните коли карат много, просто там разликата е ясно изразена. Затова ги дадох за пример. Такситата карат на метан, защото е още по-евтин от дизела /преди това бяха на дизел/. С метан колата е тромава, но за в града става т.е. идеално за такси.
  • #31
    Анонимен ( преди 11 години )
    Анонимен познавам човек работещ в оторизиран сервиз на ВАГ и това не е мит а факт! А V6 дизела на пасата има и 3ти ли кой беше цилиндър който доста често се ремонтира за по 5к лева . Забавно е там.. :) изкарват пари момчетата доста
  • #30
    Случайно минаващ ( преди 11 години )
    Нормално е подръжката на дизелите да е по-скъпа. Като се започне от горивните помпи (подкачваща и нагнетителна), горивопроводи, дюзи, минете през самият ДВГ - бутала, сегменти, валове, лагери и т.н. (по-скъпи са от бензиновите заради по-голямото налягане под което работят), та стигнете до съединител (по-скъп заради по-големият въртящ момент с който трябва да се справя), диференциал, тампони за двигател (по-тежък е от бензиновият), окачване ... Въпрос на време е нещо да сдаде багажа ...
  • #29
    Анонимен ( преди 11 години )
    http://***.audiforums.com/forum/s-car-model-line-13/b6-s4-engine-problem-help-needed-131671/8литра на 20000км.....хах ВАГ какво да ги правиш?Много ме изкефи на едно място четох, че на някакъв човечец с Патас с V6 му харчел 850гр масло на 1000км и като отишъл за рекламация му казали, че това е нормално спрямо производствените им стандарти :-)
fallback
Последни