IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia K9 идва в Европа тази година

На Стария континент флагманът на Kia ще се нарича Quoris

Kia K9 идва в Европа тази година

Kia K9 идва в Европа тази година
Kia е готова с конкурент на немските лимузини от най-висок клас. Моделът K9, който в Европа ще се нарича Quoris, ще стъпи на пазара през четвъртото тримесечие на тази година, като ще опита да отнеме част от клиентите лидерите в сегмента BMW 7-series, Mercedes-Benz S-Class и Audi A8.

"Името на новия флагман е съчетание от английските думи ‘core’ (сърцевина, ядро) и ‘quality’ (качество),” пояснява Томас Ох, изпълнителен вицепрезидент и COO на Kia Motors. "Quoris е синоним на сигурност, лукс и високи технологии, които перфектно резонират в новия модел на корейския бранд. Решението за необикновеното име на новия седан е подтикнато от желанието ни да го отличим от конкурентите му в сегмента,” допълва той.

Идеята на корейците е да предложат голям, луксозен, мощен и разполагащ с технологии от най-високо ниво автомобил, който да бъде на по-ниска цена от конкурентите. Возилото им, което е конструирано на платформата на Hyundai Genesis и Hyundai Equs, има дължина 5090 мм , широчина 1900 мм, височина 1490 мм и разстояние между двете оси – 3045 мм.

Към момента Kia не съобщава с какви двигатели ще се оборудва Quoris в Европа. На вътрешния пазар обаче, където флагманът се предлага от месец май, са налични два бензинови, 6-цилиндрови мотора – 3.3 литра и мощност 300 к.с., и 3.8 литра и мощност 333 к.с. Те се комбинират с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

В Европа най-вероятно ще бъде наличен 6-цилиндровия двигател от семейството Lambda, който е с променливо газоразпределение, има обем 3.8 литра и предлага мощност от 290 к.с. или 333 к.с.

Сред системите и технологиите на борда на Kia Quoris ще присъстват пневматично окачване, напълно светодоидни фарове, система за проследяване на сляпото петно, система за предупреждение при напускане на лентата на движение, система за видео наблюдение на 360˚ около автомобила, мултимедийна система с 12.3 инчов дисплей на централната конзола и развлекателна система за возещите се отзад с два 9.2 инчови монитора.

С този модел ще бъде представен и адаптивен темпомат Advanced Smart Cruise Control (ASCC), който разработен от Kia. Той следи пътя напред в периметър 174 м, чрез разположена отдясно на предната броня радар системата. Задаването на дистанция се осъществява чрез бутон на волана като опциите са 52 м, 40 м, 32 м и 25 м при скорост 90 км/ч.

Премиера ще направи и системата Аdvanced Vehicle Safety Management (AVSM), която следи и предупреждава за евентуален инцидент на пътя. Технологията има три етапа на действие. При първия тя само сигнализира, чрез съобщение LCD дисплея. При втория етап се задейства и предпазния колан на шофьора, който започва да вибрира силно, а когато сблъсъкът е неизбежен, AVSM автоматично намалява скоростта на автомобила и активира предпазните колани.

Освен това шофьорът на Kia Quoris ще може да променя окачването, настройките на волана, работата на мотора и трансмисията с помощта на 4 режима на работата на електронните системи – Eco, Normal, Sport и Snow. Седанът ще получи и опционален пакет VIP Package, в който влизат вентилирани и подгряващи се задни седалки.

Към момента са ясни цените на Kia K9 / Quoris само за Корея. Там цените стартират от $46 900, като могат да достигнат до $76 500.


Тагове: kia k9 kia quoris
0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ilko ( преди 11 години )
    Такава кола по принцип няма да карам, защото не мога да си я позволя, но като дизайнер винаги ще се дразня на некреативни хора които копират. И то в индустрия като автомобилостроенето мисля че е недопустимо да градиш имидж като 1/1 копираш BMW дори в маската..Става така че хората копуват електроника, жици и изобщо не разбират че историята и традициите, съчетани с иновациите при автомобилостроенето са основни при запазвабе на човешки живот например, или при удоволствие от натискането на газта
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    bo ( преди 11 години )
    Карам БМВ, но с ръка на сърце ще кажа. че този дизайн е по-сполучлив от оригинала на 7-серия. Бъдете реалисти, а не пристрастни.Относно качеството, какво да кажа, нека дават 7 години, 160000км и да важи при смяна на собствеността и смятам яе ще има покритие инвестицията им....
  • #27
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Ford ( преди 11 години )
    , Хахаха колко е жалко да си фен на смотани марки, които никой освен таксиджиите не купува.
  • #26
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дебелия бос на VW пак ще набива канчето на неговите некадърни конструктори.Пак ще има въпроси от рода на :Как те го направиха а ние и БМВ не можем.Смяяяяяяяяях пичове.
  • #25
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Голямо шоу предстои.Немски глокници на ток,ще пада голям смях.Все едно крокодил космонавт.
  • #24
    7 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 11 години )
    Нишо ппотив колата но 100 000 лв за Киа не бих дал
  • #23
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да да сега се загледах в скоростния лост, наистина здраво са копирали БМВ. Цялата кола прилича на БМВ, но сякаш са копирани елементи и от седмицата и от петицата.Голям базик с БМВ. Корейците този път се оляка, ще конглокират немското БМВ с реплика на корейско БМВ.
  • #22
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мазно копие на 7-цата, ама много мазно! Точно като китайска реплика на iPhone, всички знаят кое е оригинала и кое е евтиното приличащо на външен вид нескопосано копие с ограничени възможности и ниска цена...
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    Prilicha na nemska shtoto novoto modelno pokolenie na kia gi e risuval bivsh dizainer na audi, zabravih mu imeto no choveka e ime v avtomobilostroeneto
  • #20
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Краси ( преди 11 години )
    Предполагам, че и Нокия са се питали тия от Самсунг къде са хукнали да си мерят пиш..те с тях. Японските производители на електроника също имат какво да разкажат, така че не виждам защо автоиндустрията да е по-различна.