IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новата Honda CR-V

Лек автомобил и SUV в едно, твърдят японците

Това е новата Honda CR-V

Това е новата Honda CR-V
Honda разпространи официални снимки и информация за новото поколение CR-V, което ще бъде представено в Париж през месец септември и непосредствено след това ще стъпи на пазара в Европа.

Японците описват новия модел като возило, предлагащо перфектен баланс между лек автомобил и SUV. Новото поколение Honda CR-V има същата дължина като предходния модел и същото междуосие, но стилът му е по-отчетлив и по-добре дефиниран.

Впечатление в дизайна правят новата решетка на радиатора, челните светлини, линията на покрива и напълно новите стопове. Като цяло промените не са големи, но придават на возилото по-цивилен, шосеен вид.

Всъщност тази тенденция се наблюдава не само в дизайна на екстериора. Интериора например, който вече предлага два пъти по-добра шумоизолация, наподобява силно този на лек автомобил. Задната седалка сега е разположена с 38 мм по-ниско, тъй като самият покрив е с 30 мм по-нисък. Липсва и тунела в центъра на купето, в който обикновено се помещава кардана, отговарящ за задвижването на задните колела.

Това обаче съвсем не означава, че Honda CR-V няма система за задвижване към четирите колела. Такава има, като тя е напълно нова. Системата Real Time All-Wheel-Drive вече не е с хидравлично, а с електронно управление, което я прави по-ефективна и по-лека. Както и преди, 100% от въртящия момент на двигателя се предава към предните колела, като при необходимост до 70% от него може да бъде изпратен автоматично към задния мост. Разликата е, че системата винаги работи в режим AWD, за да бъде полезна не само при тежки терени, но и при движение по хлъзгави шосета.
Това е новата Honda CR-V
Освен това, автомобилът предлага и повече място за багаж. Обемът на багажника е 569 литра, като може да нарасне до 1669 литра при сгъването на задните седалки. Дължината на товарното пространство също е нараснала, като сега тя достига 1570 мм. Самият праг на багажника пък е с 30 мм по-ниско до земята, което улеснява товаренето на тежки предмети.

Що се отнася до двигателите, за Европа ще бъдат налични общо три - два дизелови и един бензинов. Това са 2.2-литровия дизелов i-DTEC, 2.0-литровия бензинов i-VTEC и напълно новия 1.6-литров дизелов Earth Dreams двигател с четири цилиндъра, който при версията със задвижване към предните колела ще отделя в атмосферата само 99 г/км вредни СО2 емисии.

В зависимост от стила на шофиране, автомобилът може да бъде с до около 20% по-икономичен от своя предшественик, посочват японците, като уточняват, че принос за това имат и системата старт/стоп, както и напълно равното дъно на колата, което позволява аеродинамиката да бъде оптимизирана с 6%.

Тагове: honda cr-v
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    ...razbra li selski, Honda usa CRV 2012, vkarai go v google i razgledai, podgotvi se malko po dobre i togava pak probai da mi se durvish, izmekqr takuv! Sega kato izlqza i na vtoriq sfetofar shte sum vidql pone 1 takava, aide svobodno i begai legai
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    Selski, procheti q ti statiqta i togava se naduhvai. Kudeto jiveq az tozi model se prodava to polovin godina veche, trudno ti e da go osuznaesh nali?
  • #17
    11 rate up comment 0 rate down comment
    до: ВВ ( преди 11 години )
    Кога успя да го видиш на живо бе?Ти си *** лъжеца.Поне прочети статията и по нея измисли някоя глупост,а не ей така да ги смучеш от пръстите си.Знам,сега ще прочетеш статията и ще разбереш,че няма къде да си го виждал и ще се оправдаеш,че си говорел за стария модел.Номерата ти са ми пределно ясни.
  • #16
    2 rate up comment 9 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    @ji: na jivo izglejda kato igrachka ot korekomsko qice i ne izluchva qkost...ne e zle kato cqlo, no stariq CRV beshe po dobur, po izchisten dizain i po klasicheska forma, no vida e subektivno ponqtie i vseki si ims vkus
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    ji ( преди 11 години )
    на външен вид са го докарали да изглежда доста солиден. излъчва някак си ..... якост и издръжливост :)
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    //// ( преди 11 години )
    Лично на мен задницата ми напомня на FR-V...
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    до haha ( преди 11 години )
    Льольо това е Хонда не германска еднодневка.
  • #12
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Също така съм карал и нормален Кашкай.Разлика в поведението от този с 2 места повече почти не се забелязва.И ЦРВ съм карал.Колата е страхотна наистина.Много ми харесва,но пак повтарям не е толкова функционална.Слагането на 2 допълнителни седалки не е голяма философия.Място има бол.Да го имат като опция поне с доплащане.А сега какво,стесняват кръга от клиенти вместо да го разширяват.Това никак не е пазарна стратегия и по този начин те самите губят.Ето,мен ме изгубиха,като клиент.
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То ЦР-В си е хем СУВ и хем кросоувър.Не е врат,ами е шия.Двата термина толкова са се размили,че почти няма никакво значение кой термин използваш.Специално ЦРВ е компактен СУВ.Ако не вярваш погледни:http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicleНо нека не спорим за глупости!Както и да го наречем все е вярно и става ясно за какво става на въпрос.Важното е,че няма 7 места и не виждам кое и какво му е тегавото.Карал съм много пъти Кашкая+2 на брат ми и колата мога да кажа,че е перфектна.
  • #10
    6 rate up comment 3 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    To CRV ne e suv vsushtnost, crossover e i v tozi klass 7 mesta e tegava rabota