IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Astra OPC VS Renault Megane RS

Кой е по-бърз на 400 и на 1000 метра (Видео)

Opel Astra OPC VS Renault Megane RS

Кой е по-бърз - Opel Astra OPC или Renault Megane RS? Това беше и един от основните спорове в коментарите под скорошното ни ревю на френската спортна кола. Вече имаме отговор на този въпрос, благодарение на английското издание EVO.

При последният си сравнителен тест, който противопоставя Astra OPC и Megane RS, англичаните проверяват единствено динамичните способности на двете коли при ускорение на права, като представят постиженията им при ускорението от място до 100 км/час и при драг дисциплините на 400 и на 1000 метра.

Кой се справя по-добре при тези дисциплини вижте във видеото долу. Ние само ще припомним, че Opel Astra OPC и Renault Megane RS разчитат на 2.0-литрови турбо двигатели, които задвижват предните колела, посредством ръчна трансмисия с 6 предавки и диференциал с повишено триене. Astra OPC разполага с малко по-висока мощност, а Megane RS е с около 100 килограма по-лек.



Подробно за Renault Megane RS

Подробно за Opel Astra OPC

0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WS ( преди 11 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=_W8e04N3VVEКолата е с по-малък багажник и много тясна отзад. Затова е по-лека и по-бърза. Едното за сметка на другото.
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    za ( преди 13 години )
    Съгласен съм с последните уточнения!Говоря за торсионна греда + пружини и амортесьори, а не многозвенно окачване като решение за задния мост на въпросния автомобил.
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 13 години )
    Окачване на торсиони се среща при старите вседеходи и камиони, и при военната техника.При леките автомобили френските марки бяха последните, които произвеждаха леки коли с торсиони, но и те поетапно ги спряха от 2008г. насам.
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 13 години )
    Къде видя торсионно окачване? Не бъркай торсионна греда с торсионно окачване.Първото е метална греда(с "програмирано" усукване при съвременните автомобили) окачена на два тампона към купето и това представлява задния мост.98% от колите в компактния класа са изпълнени по тази схема(а не с многозвенно окачване).Второто е торсионно окачване, където вместо пружини има торсионни пръти.В първия случай - пружини и амортисьори, във втория - торсионни пръти и амортисьори.
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    za ( преди 13 години )
    до кк, бавареца, веселяк:господа, моля ви, четете преди да пишете - реното Е С ТОРСИОН отзад. http://***.topspeed.com/cars/renault/2009-renault-megane-rs-ar71277.htmlАко се разстъсите може и графики , че и снимки да намерите.Не знам какво ви учудва - това е въпрос на настройки на цялото шаси.
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 123 ( преди 13 години )
    Бъркаш се със стария меган R32R това че е КЪП няма никакво значение за драг КЪП шасито има подобрено окачване. Гумите не са нито полу слик нито слик да специални гуми за модела Трофи са. А прозорците ти гарантирам че са от стъкло карал съм този модел и съм ги виждал
  • #30
    7 rate up comment 19 rate down comment
    АВТОКОМЕДИЯ!! ( преди 13 години )
    Ами преведете за рено-ентусиастите, че ще вземат наистина да си повярват, какво се казва в коментарите преди и след този изтъркан клип, отрязано е:Цитирам:- основната причина за победата на рено над астра е по-малкото тегло;- имаме силни съмнение относно бъдещата надежност на рено, имайки предвид евтините материали и спестяванията когато е конструирана тази кола и т.н. в този дух!!
  • #29
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Веселяк ( преди 13 години )
    Рендето не е с торсион.Абе в тоя клас Рено ги цепи всички. Дизайнът е страхотен, времето на Нюрнбургринг говори достатъчно, а интериорът а може би най-приятния в тоя клас ( за мен по-готин е само на Жулиета ) но това последното е субективно.Цивилния Меган също е много добър, казвам го от позиция на собственик :) Стегнато, но комфортно окачване, добро поведение в завоите ( след като свикнеш на лекото потъване и престанеш да го мислиш за нестабилност ).Мерак ми е да пробвам и РСа...
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    е как ще мине толко бързо по ринга ако е с Торсион - малко прекали с опростяването
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    кк ( преди 13 години )
    ТОВА РЕНО НЕ Е НА ТОРСИОН ОТЗАД!!!!!!