fallback
Коментари ( 54 )
Напиши коментар
-
#4
Да вярвай ти на тея глупости. Приос не е направен за писта да се състезава. естествено, че когато го газиш ще харчи. Всеизвестно е че колите с малки двигатели с ниска мощност харчат повече при желание да се постигне по-висока скорост с тях. Елементарна физика. Когато караш даден двигател да работи не в оптималната си област ест., че ще харчи повече от двигател който работи в оптималните си параметри. По същата логика М3 може да направи по нисък разход и от дизелов автомобил. Ама иначе така ли е?
-
#3
Че то кой ли не го е бил Приус до сега, БМВ-520Д е с по-нисък разход от Приус, за сметка на това и върви много повече. Дори БМВ М3 на пистата доказа че харчи по-малко от Приус. Всъщност Приус е една голяма измама. Харчи много, върви малко а качеството на материалите е на най-ниско ниво. Щом като сравнявайки пластмасите му с тези в Пежо 308, Пежото излезе с луксозни материали. А За пластмасите на Приус пишеше, че се напуквали по-бързо отколкото може да го напишеш.
-
#2
Факт е, че всяка компания която направи инвестиции в правилната посока си взима след това дивидентите. Само Vw обаче още залагат на отживели технологии. Е-трони мутрони накрая ги спряха ... дори не излезнаха на пазара иначе на хартия колко беше 1 л. на 100 ? Французи Форд японци всички изкараха прилични хибриди, само "най-добрите немски машини" още не са. После говорете пак колко са велики ВАГ.
-
#1
Време беше някой да покаже на япончетата как се правят хибриди. Защото техните псевдо еднодневки правеха много реклами с иновативния си статус, но това от тук нататък ще остане в историята..
51 - 54 от 54
първа < 3 4 5 6 > последна