fallback
Коментари ( 54 )
Напиши коментар
-
#24
Офф, бъчваря, всеки им право на мнение,но такива глупости ,че старата барака или нов Фокус 1.0 били по-икономични от Приус са смешни. Най-многото каране е градско, изключая САЩ,където се кара много извънградско, но там Приус е хит.Явно е икономичен. Все пак Приус е най-икономичната кола в САЩ.Попрочети малко, американските организации,занимаващи се с това го признават. Това какво на теб ти се ще е друг въпрос. Няма по-икономична кола от Приус в класа с такава мощност! Ако го оспорваш, посочи к
-
#23
Смешно или не, това е истината за дизела, бензина и хибрида. Погледни продажбите в света, както и настроенията сред автомобилните компании. Това, че някоя заблудена овца си е купила хибрид не означава, че е направила правилния избор. Причините може да са много, включително скритата надежда, че са хванали дявола за рогата. Е, не са. Винаги ще се намерят такива като теб, дето като им кажат - "това е най-добрия двигател" в света или" това е най-икономичния двигател в света", ще се обърнат и ще продължат със самозаблуждението. Карането на автомобил не е само каране в града. Лично аз постигам разход с моята кола 5.7 л/100 км без да напускам града. По моя маршрут твоя Приус няма шанс да ме победи с по-нисък разход така, че не се заблуждавай. От каране до каране има разлика. Само дето аз подобен разход на твоя постигам с два пъти по-евтин автомобил с два пъти по-малко разходи и 2 пъти по-голяма гаранция. Това е истината. Останалото е за заблудените еколози.
-
#22
Колкото повече пишеш,толкова повече си личи колко предубеден си и колко си сигурен,че единственно и само твоето мнение е вярно.Преди всичко - едва ли някога си се качвал в Приус или пък в прехваления 3 цилиндров Фокус.Аз има 3 познати които карат Приус и то личен автомобил,със сигурност в БГ има поне още 7 които са си го купили!Фокуса може да е много икономичен на хартия,но в нормални условия,при нормално каране едва ли ще задържи разход от 5 на 100 в града,което при Приуса е гарантирано и многократно съм го виждал с очите си.И за друго не си прав,повечето хора в БГ все още си купуват коли втора ръка и масово се купуват дизели,така че, нормалния човек си купува дизел.Няма нищо лошо да имаш мнение по някой въпрос,но когато е базирано само на четене на статии и гледане на предавания за автомобили и изказано с такава сигурност в твърденията е меко казано смешно!!!!
-
#21
Вижте сега. Нека вземем най-напред покупната цена. Тя не е никак малка за Приус. Поне в БГ.А високата покупна цена води и до високо автокаско. Plug-in хибрида ползва и ел.ток от мрежата, който не е никак евтин. За да се произведе тоя ток, има замърсявания някъде там. За справка, разликата в цените при компактните модели между дизела и бензина е в порядъка на 2-4000 лева, което оказва своето влияние на пробега. Когато караме под 15000 км годишно, е трудно да изберем дори дизел, какво остава за скъп, шумен и маломощен хибрид? Ако тия Приуси бяха толкова добри, щяха поне 10 човека да си ги купят за личен автомобил в България. И какво излиза? Висока покупна цена, ниска цена на старо, високо автокаско и никакви данъчни облекчения. Как да стане? Само защото харесвам зеленото да купувам Приус? В грешка си, че съм предубеден към хибридите. Напротив, аз съм технически човек и обичам всичко ново. Обаче как да стане с парите? И защо да вземам Приус Хибрид, като мога да взема 3 цилиндров Фокус, харчещ по-малко бензин, ускоряващ по-добре, имащ нормално купе, багажник, безшумен като ел.мобил( не като ръмжящ хибрид с включен мотор) и всичко това на нормална цена? Няма логика. И стига с тия минуси. Банални ставате.
-
#20
Пропусна и още една категория.Тези,които просто ги кефи да се движат безшумно,комфортно и икономично.Виждам,че си предубеден,както много хора.Вземи се качи на един Приус,покарай и ела да разкажеш как е било!Казвам ти,колата е невероятна.Ама трябва да го усетиш,а то не става преди да е подкараш.Казваш не били икономични.Ами хайде кажи ми друг автомобил от същия клас със среден разход на Приус.Просто няма такъв.Да не забравяме,че е и един от най-надеждните коли в света.
-
#19
Тия, дето купуват Пруси ги купуват не за това, че са по-добри или че имат кой знае какво екологично мислене, а защото има данъчни облекчения в много държави и защото купувачите са главно корпорации, целящи някакъв имидж, а вероятно и облекчени данъци. Нормалният човек знае - бензин за личен автомобил и дизел за служебен или такъв, с който се минава огромно количество километри до провинцията и обратно.
-
#18
Скоро имаше новина за евентуално бъдещо сътрудничество между Форд и Тойота и то в хибридните технологии. Не знам какво стана, но едва ли Форд са се отказали. Цялото ми уважение към новите технологии, но не смятам хибридите нито за икономични като цяло, нито за добри, нито за опазващи околната среда. Единствената им цел е намаляване средния разход на дадена компания за пред данъчните, както и някакъв псевдоимидж пред зелените. От там нататък всички купуват дизели и бензини.
-
#17
Nerde Yambol,nerde Stambul!Priusa e nai-prodavaniya model na Toyota v sveta,zaedno s Corolla,no tova ne se otnasya za BG salyaniyata,kyato si ostava s retrogradnoto mislene na 20 vek
-
#16
Между другото японските "пършави двигателчета" 1.6 и 1.8 могат да вървят колкото БМВ с 2.5 6 цилиндров, ама ти се самозаблуждавай,че са пършиви. Пършиви,ама японски и колкото коне искаш,толкова ще ти доставят, и то без турбина!
-
#15
Дизелови технологии??? Това ми звучи като парни технологии за локомотиви! Страшни технологии!!! Аууууууууууу,какви нечувани технологиии. Ще кажеш,че хибридите са направо проста работа пред сложните Дизелови технологии!!!! Направо стряскащи технологии! Ако не бяха Бмв Тойота ще кажеш,че никога не са имали блестящи дизели, и то много пртееди БМВ, ама трябва и да четеш. Иначе ти специално си интелигентно момче, не като тоталните фанатици.
31 - 40 от 54
първа < 1 2 3 4 5 6 > последна