fallback

C-MAX ще бие Prius с цена и разход на гориво?

Ford разкри нови подробности за хибридния си модел

fallback
  • #34
    Анонимен ( преди 12 години )
    Бъчвря говори ала-бала. Иска му се да му е икономична колата, но НИКОГА не я е сравнил с Приус! И си говори ей така, щото така му се ще. Да погледне коя е най-икономичната кола в класа на Приус- Приус и никоя друга. На теб ли да вярвам или на официалните институции?! Ясно е ,че на теб никой не ти вярва,защото не си карал Приус за да сравниш разхода с елементарната ти кола.
  • #33
    до: бъчваря ( преди 12 години )
    Изчетох ти всичките писаници и честно а ти кажа много глупости виждам.Ставаш наистина смешен да говориш толкова категорично за автомобил,който само на картинка си го виждал.При това говориш абсолютни небивалици за един от най-технологичните и модерни автомобили в света.Един от най-здравите и надеждни автомобили.А сега и в челната тройка по продажби в световен мащаб.Значи всичките тези милиони хора са заблудени овце?!Имам чувството,че не те,а някой друг е заблудената овца.
  • #32
    до: бъчваря ( преди 12 години )
    Крайно време е да престанеш с глупостите си,че по твоя маршрут щял си да биеш Приус по разход.Подобни детски твърдения пред децата,а не пред сериозни хора,които вероятно имат Приус,а ти си го гледал само на картинка.
  • #31
    бъчваря ( преди 12 години )
    Затова дори и Тойота почнаха с огромно закъснение да разработват турбомотори. Доста изостанаха покрай тия хибриди за жалост.
  • #30
    пенсионери ( преди 12 години )
    Тука средната възраст да не е 80 години? Верно се народа, щом масово започна да възприема автомобилите единствено като средство за придвижване. Купете си велосипеди - евтино, екологично, здравословно. Ясно е, че всичко става все по-изкуствено, колите и тях ги очаква същото.
  • #29
    бъчваря ( преди 12 години )
    И стига с тия plug-in. Те харчат произведена енергия, а тия 2 л/100 км са само за сравнение между отделните модели, за пред данъчните в някои бели държави и нямат нищо общо с реалността. Не виждам някой в света да се е засилил да произвежда нито хибриди, нито електромобили. Напротив. Всички се отдръпват вече от тия си идеи. Модата мина вече, хората отрезвяха и се видя, че няма ннищо по-добро от икономичния бензинов мотор.
  • #28
    бъчваря ( преди 12 години )
    Виж сега. От хибрид до хибрид има разлика. Ако говорим специално за Фокус, то там също има система, регенерираща енергия при спиране.Разликата е, че няма електромотор, който да помага. На Приус моторът е шумен на магистрала, а самият Приус лаком при по-висока скорост. За мен това не е никаква кола. Аз ти казах. Когато си поставя за цел да икономисвам с бензиновия мотор, не може да ме стигнеш по моя всекидневен маршрут. Приус там няма шанс заради същността на задвижващата си система.
  • #27
    Dido ( преди 12 години )
    Бъчи, това е твоята истина!Която обаче не е истина!Всички големи производители вече правят хибриди,бъдещето на тази индустрия докато технологиите и цените им позволят да се произвежда масово напълно функционален електромобил са хибридите!Коли които да харчат около 2л и да имат автономия до 1000км,нещо което вече е постигнато.Приус не е перфектния хибрид но е най-добрия в серийно производство.А точно Приуса ще го биеш на разход в града само ако загасиш двигателя и буташ трошката си ....
  • #26
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не знам дали забелязвате,но в момента на пазара в света няма кола от класа на Приус с неговата мощност и емисии, която да е по-икономична! Това говори всичко. Какво пък да говорим за по-стари коли. Всяка кола,която иска да е икономична се мери по Приус. Сега излезе и Приус с разход 2/100 Плъг Ин. Като 1 киловатчас ток от ел.мрежата е само 18 стотинки.
  • #25
    Анонимен ( преди 12 години )
    Поглеждам продажбите в световен мащаб и чета,че Приус е най-продаванат акола в СВЕТА след Корола. КАкво повече да ти обяснявам на ***, защитаващ старомоден тракащ дизел пред свръх-модерни хибридни технологии, за които се натискат и БМВ.
fallback
Последни