fallback
Коментари ( 54 )
Напиши коментар
-
#14
аз познавам няколко човека със скъпи мерцедеси и БМВта - всички спазват етичните норми. и познавам няколко с корейски и японски коли дето само им дай да се гонят по магистралите с пършавите им двигателчета от по 1,6-1,8литра.
-
#13
БМВ била смешна фирма. еми дай боже повече такива смешни фирми дето правят М3,М5 и какво ли не още. дай боже и повече не смешни дето ще си купуват от тях дизелови технологии.
-
#12
ford i kolA DVE PROTIVOPOLOJNOSTI
-
#11
6. В крайна сметка има различни автомобили и всеки може да избере към коя група желае да го причислят:- собственици на Приус (нормални хора);- собственици на WV, BMW, Mercedes, Audi (хора не спазващи минималните правила за движение и минималните етични норми;- др.
-
#10
3. Приус е направен за спокойно шофиране и не отговаря на философията на нашенските състезатели с немски автомобили.4. Можете да се поровите малко в нета, за да разберете, че тъкмо Приус е най-продавания автомобил за тази година в света (следван от Корола).5. Имал съм възможност да шофирам доста време Приус 2, Приус 3, различни модели хибридни Лексъси и държа да ви кажа, че всички могат да постигнат описания в каталозите разходи на гориво.
-
#9
Малко инфо за разбирачите по-надолу.1. Форд от 6-7 години ползва хибридната технология на Тойота. Нормално е голям производител да създаде добър продукт, но това не означава, че Приус ще слезе от поточната линия.2. Целта на Тойота е Приус да е икономичен и екологичен автомобил и е нормално да има много пластмаси, които в последствие да се рециклират, а не изхърлят или изгорят. Това е екология. В крайна сметка колко от вас всеки ден си галят таблата на колите, та да се кефят, че са меки.
-
#8
На хартия всички го бият Приуса,а в действителност никакви ги няма.Те и ВАГ през 2009-та щяха да вадят дизелов хибрид,който харчел 1,5/100,но още го чакаме.Тази година щяха е-трон да вадят,ама и него ще има да го чакаме.Пежо направиха уж супер икономичен дизелов хибрид,а той горкия толкова зле,че просто няма на къде.На тестовете харчи само с 0,5/100 по-малко от нормалната версия,а за управлението и смяната на режимите да не говорим.Яко придърпване и накъсана работа.Та така за конглокенцията.
-
#7
Тази манипулация -с данните обаче минава-има коментари на ликуващи поклонници на любимата марка,чиито компютърен концепт и техн. данни превъзхождат колите по улиците.Рекламата отдавна е мутирала в обещания в бъдеще време и за съжаление и в тестове в собствени списания (на ФВ).
-
#6
бият го ама на данни -залагаш алгоритъма в компа и винаги ще ти дава по- малко това е патент при ВАГЕНЩАЙН;)) !първо то си- макса ще струва два пъти повече ама разбираш ли можел и на разход да го докар като приуса пък вървял като изстребител;;;;може ама на дали;)))
-
#5
Всички фирми имаха толкова много време да изкопират Тойота Приус легално чрез патента им или чрез тарикатското му заобикаляне чрез финтови видоизменения, докато време за раздухване и съответно свиване на разни данни-имат.
41 - 50 от 54
първа < 2 3 4 5 6 > последна