IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lada VS Porsche 911

Драг състезание на 1/4 и на 1 миля.

Lada VS Porsche 911

Dragtimes се превръща в синоним на драг състезания на суперспортни или екзотични возила. Руснаците са изправяли един срещу друг всякакви автомобили, които обикновено се състезават на обезопасената им писта, записвайки времена на 1/4 (402 метра) и на 1 миля (1.609 км).

Този път състезанието е още по-интересно, тъй като на старта застават VAZ 2101 и Porsche 911 Carrera RS.

Произведената през 70-те години на миналия век руска машина е подложена на доработка от Vintic & Spuntic Workshop, като разполага с мощност от 240 к.с. Немската спортна кола, произведена в началото на 90-те, е стандартна, като разполага с 300 к.с.

Кой ще премине през финалната линия първи вижте във видеото. Ние само ще подскажем, че на разстоянието от 1/4 миля руската машина записа време от малко над 15 сек.

Във втората част на видеото доработената Lada застава и до Nissan GT-R с 1000 к.с. под капака.


 

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Любител съм на тази марка и затова доста се интересувам . Тези Лади , които са по ралитата се движат с двигатели на BMW , на които мощността им започва от 300 к.с. нагоре .
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    Преди съм чувал от хора, който се състезаваха с Лади, че от 1.3 мотора с всички възможни доработки, но без турбина се вадят около 130 к.с макс, а от 1.5 разпилен до 1,6 за да отговаря на тогавашния състезателен клас се правели около 160 кс. виждал съм Лада с турбиа , правена в Бг на 1.5 мотор. Казваха че мощността била около 150 кс. но главата не издържала на напъна. Аз бих подходил към такъв проект направо със съвместим нов двигател от друг автомобил.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ти му сложи един турбокомпресор , пък с какъвто ще да е двигател , по светофарите няма да могат да те приближат
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Жигулата дали е с 1,2-1,3 литра двигател или е с нещо друго? п.с. Искам такава бегачка под прикритие:)
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Стефан ( преди 13 години )
    като каза Трабант
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Жигулката е по-лека, какво да се чудим. Но направо щеше да литне като набра, беше неустойчива, а Поршето залепна за пътя. Сложете същият двигател на Трабант и ще биете Поршето. Но с Нисана няма как да стане, там беше смешно, Жигулката се загуби.
  • #5
    33 rate up comment 0 rate down comment
    Achtung ( преди 13 години )
    Най-много ме радва оригиналния вид на жигулатора :) Без натруфени спойлери тип ралиджийка, с удоволсвие бих я покарал :) :) :)
  • #4
    16 rate up comment 0 rate down comment
    penev ( преди 13 години )
    При тези състезания се мери индивидуално време за всеки автомобил. Т.е. времето започва да тече, когато колата стартира.
  • #3
    12 rate up comment 3 rate down comment
    * * * ( преди 13 години )
    haho, не говори глупости... Това беше реверанс от страна на GTR :)
  • #2
    5 rate up comment 23 rate down comment
    haha ( преди 13 години )
    Много смешен нисан! не можа падне под 10 на 1/4 ... и старта му го зе жигулата :Д