IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

AMG готви 8 нови модела

Разработва нов V12 двигател. Слага AWD задвижване.

AMG готви 8 нови модела

AMG готви 8 нови модела
AMG празнува своята 45-годишнина и по този случай разкри подробности около плановете си за близкото бъдеще. Те включват пускането на пазара на цели 8 нови модела, разработени под новата стратегия "AMG Performance 50".

Първият от тези нови модели е A45 AMG, който ще стъпи на пазара в началото на следващата година. За автомобилите, които ще се появят след него не се съобщава почти нищо. Става ясно, че сред тях ще има модел базиран на следващата S-Class на Mercedes.

Един от козовете на AMG при тези бъдещи модели е системата за задвижване на четирите колела. Тя ще се предлага не само за кросоувърите и SUV автомобилите, но и за компактните AMG возила. Горещият Mercedes-Benz A 45 AMG също се оборудва с такава.

Новости ще има и в работата на компанията с клиентите й. Ще бъде изградена нова зала за доставки в седалището на AMG в Афалтербах, в която клиентите ще получават своите нови коли. Като част от програмата клиентите ще бъдат развеждани в AMG Performance Studio и в съоръжението за производство на двигатели.

Като стана дума за двигатели, AMG вече разработва своя следващ V12 агрегат. Подробности разбира се не се съобщават, като се казва единствено, че двигателят се конструира под философията "един двигател, един човек".
AMG готви 8 нови модела
Центърът за обслужване на клиенти в Афалтербах

AMG е основана на 1 юни 1967 г. в Бургщетен (близо до Щутгарт), от бившите инженери на Mercedes Ханс Вернер Ауфрехт (Hans Werner Aufrecht) и Ерхард Мелхер (Erhard Melcher). Компанията започва да произвежда двигатели за спортни и състезателни автомобили, а по-късно и да тунингова модели на Mercedes, използвайки опита си и технологиите от моторните спортове.

През 1990 г. AMG и Daimler-Benz AG подписват договор за сътрудничество, по силата на който AMG може да използва дистрибуторската мрежа и сервизите на Mercedes, и впоследствие на който двете компании започват да изработват съвместни модели, първият от които е Mercedes С 36 AMG (1993 г). На 1 януари 1999 г. DaimlerChrysler придобива 51% от акциите на AMG и дружеството е преименувано на Mercedes-AMG GmbH. На 1 януари 2005 г. Ауфрехт продава и останалите си акции на DaimlerChrysler и оттогава AMG е стопроцентова дъщерна компания на Daimler.

От 2006 г. компанията разработва своя изцяло собствен продукт - SLS AMG, който дебютира през 2010 година.

Подробно за историята на AMG

Тагове: AMG a 45 amg
0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    Пич, коментираш неща които не познаваш. Сигурен съм че никога не си карал кола със задно, но си чувал за предимствата на предното и сега се правиш на капацитет. Задното предаване е за more ***.Едва ли ме разбираш какво ти говоря, но тези в канавките за които говориш са такива, които искат да изпитат more ***, ама или не умеят или прекаляват. Да, задното е опсано, но удоволствието е несравнимо, затова много хора го предпочитат. За % си познал,но 80 ще са за задно и 20% за такива,които ги е шубе
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    Интересно ще е след като започнат AMG и М да се предлага с 4х4 и задно колко хора ще предпочетат 4х4 и колко задното!?
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    Сега остава и Ф1 да открият топлата вода с 4х4! ;) Ама и те са дървени глави! Да отидеш малко да ги образоваш ли? Виж как Мерцедес поеха знания от теб и взеха да правят коли, и онези във Ф1 ще се преклонят пред интелекта ти! Не си ли се замисля, че тези хора доста повече от теб разбират от коли и щом все още ги правят така, значи имат нещо предвид! БМВ М щяха да го предлагат като окция Хdrive, така че със сигурност и при AMG това AWD ще е само опция. За дървени философи като теб. Интересно ще
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    4Х4 е най-доброто задвижване в момента и като спортно каране на писта и спокойно каране по обществените пътища. И това са го доказали много модели от време оно. преди 25г. Ауди размазаха в рали шампионата с моделите си с 4Х4 след това вече друго задвижване не се явяваше в рали шампионатите и до днес във WRC всички са с 4Х4. и от там като стигнем днес до великолепния Нисан GT-R, какво по-голямо доказателство за предимството на 4Х4. Мерцедес не са глупави и не искат да са трети в това състезание.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До Тъй-тъй ... ( преди 13 години )
    Стига сте писали глупости бе хора. Дървени глави, топли води. Да АМГ вече ще е с 4Х4 и това го приветствам с две ръце, да вероятно и М-девизията рано или късно ще преминат на 4Х4. И не защото при Ауди спортните модели са 4Х4 а защото 4Х4 е най-доброто и най-сигурно задвижване. Ако става въпрос за копиране не мисли че и Ауди не вземат идеи от конкУрентите, виж колите и на трите марки, предлагат едни и същи екстри, дори едно и също базово оборудване, едни и същи кубатури с почти еднакви коне.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Антон Стоянов ( преди 13 години )
    Явно им се услади с SLS AMG .
  • #1
    15 rate up comment 3 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    Афалтербах. Баси и името! Според мен са пропуснали С между А и ф, а р-то няма работа там! ;) Като оставим шегата настрана, тези 3 букви AMG и онази едната M на другата фирма, задължават като казвате "немски коли" да уточнявате за кои става въпрос, защото и UP и Corsa са немски коли, но разликата с тези тук е не от небето до земята, не до луната, ами са от друга галактика!