IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Петте най-бързи кросоувъра в света

За титлата се борят Infiniti FX 50S, Jeep Grand Cherokee SRT-8, Mercedes Benz ML 63 AMG, BMW X5M и Porsche Cayenne Turbo

Петте най-бързи кросоувъра в света

Кросоувърите стават все повече и повече, при това във всякакви разновидности. Според някои експерти в основата на този клас автомобили стои кръстосването на булдог с носорог. А главната посока, в която работят техните инженери - подобряването на динамиката. Кои от тези машини обаче могат да се похвалят с най-добрите динамични характеристики.
Петте най-бързи кросовъра в света
Петото място в тази необичайна класация е за Infiniti FX 50S с бензинов, 5.0 литров двигател с мощност от 390 к.с. Този кросовър ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.8 секунди, а максималната му скорост е ограничена на 250 км/ч. Цената е около 80 000 евро.
Петте най-бързи кросовъра в света
В рейтинга следва "реактивният" Jeep Grand Cherokee SRT-8. Обновената му версия разполага с 6.4 литров, Hemi V8 мотор, чиято мощност е 465 к.с. Неговата динамика също е достойна за уважение - от 0 до 100 км/ч само за 4.9 секунди. И при него максималната скорост е ограничена на 250 км/ч., но цената е най-ниска в сравнение с останалите - 78 000 евро.
Петте най-бързи кросоувъра в света
С малко по-добри показатели може да се похвали Mercedes Benz ML 63 AMG. "Германецът" разполага с 6.3 литров, бензинов V8 агрегат с мощност 525 к.с.(без AMG Performance Package). При него ускорението става за 4.8 секунди, а максималната скорост е същата. Цената обаче е по-сериозна - 130 000 евро.
Петте най-бързи кросовъра в света
Идва ред на големия конкурент на Mercedes ML - BMW X5. Автомобилът с модификация "М" има 4.4 литров, V8 би-турбо мотор, чиято мощност е 555 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4.7 секунди, а ограничението е като на останалите - 250 км/ч. Стойността - 110 000 евро.
Петте най-бързи кросовъра в света
Победителят в тази класация е Porsche Cayenne Turbo. Двигателят - 4.8 литров, V8 с мощност 500 к.с. Благодарение на него тежащата повече от 2 тона машина достига от 0 до 100 км/ч за 4.7 секунди. Предимството пред BMW X5 M е, че няма ограничител на скоростта и това позволява достигане на 278 км/ч. Цената за това удоволствие обаче е впечатляваща - 130 000 евро.

0 от 500
  • #27
    4 rate up comment 3 rate down comment
    знаещ ( преди 13 години )
    По принцип класацията не е много разумна по простата причина,че тези автомобили са създадени за всичко друго,но не за състезания за бързина.За мен по-важно е да са здрави,проходими,надеждни,комфортни,не прекалено скъпи и икономични до колкото може.Изброените по-горе критерии се покриват най-много от японските автомобили,следвани от корейските,американските и накрая немските.
  • #26
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е той може да има интернет в инфинитито и от там да пуска коментари като чака по светофарите;) иначе не са лоши коли но на фона на немските от високия клас избирам немските а за този Jeep който го е измислил не е ли искал да изкара някои друг кон повече незнам на фона на тоя голям двигател?
  • #25
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Я разкажи,как си проверил маслото на 250000хил.км. ,и не е мраднало!
  • #24
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Alfa ( преди 13 години )
    Eee k1de e Audi Q7 TDI V12 s 550 k.s., uskorqva6t za 4.6 sek. ako ne se l1ja ???
  • #23
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Миналата седмица карах новия CLS, набъкан с всички екстри.80000 евро. На мой приятел немец. Супер е. Мога да си го купя, както и Audi или BMW. Обаче немецът смята че трябва да кара немски коли, въпреки че с чупят на 27000 км (проблем с двигателя на GLK-то на жена му и го смениха) или на повече, все тая. Поне в Германия ще ги оправят. А тук в БалканСтар ще ти разкажат играта. Затова предпочитам здрави коли т.е. не немски и по-евтини. Мисля че е по-честно.
  • #22
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Субаруфен само като чета какви коли си карал и ми става жал за теб.Като се качиш в Мерцедес,Бмв и Ауди обаче нови не някой кочини на по 200+К км ще осъзнаеш защо най-богатите в света искат само немски премиум.
  • #21
    6 rate up comment 5 rate down comment
    yes ( преди 13 години )
    piko4oprovod de da go sloji tva santa fe u klasaciq nai golem ko6nik ? santafeto e muralno ostarql
  • #20
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    А Санта Фе?
  • #19
    4 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    само ще добава че с drag radials такъв чипнат CLS е постигнал 1/4 миля за 10.9 при 129 mph и 0-60 mph за 3.2 сек. почти колкото нисан гтР на старта и по добро време на 1/4.
  • #18
    3 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    кефят ме и порше и Х6М, но тук бих избрал МЛ63 - най голям потенциал има негоявия мотор. има едни американци - реннтех дето само с чип на този модел без РР му правят 669кс. докато на БМВ "само" 625кс. въпреки че свръхмощен СУВ е абсурдн нещо - но във формат Е,CL,CLS... ще е върха.може и S.