IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Еднолитровият EcoBoost на Ford e №1 за 2012

Вижте победителите във всички 12 категории на конкурса

Еднолитровият EcoBoost на Ford e №1 за 2012

Еднолитровият EcoBoost на Ford e №1 за 2012 г.
Еднолитровият двигател EcoBoost на Ford бе избран за „Най-добър двигател на 2012 г”. Журито на конкурса публикува резултатите от анкетата, в която победител с рекордните 401 т. е трицилиндровият турбо-агрегат с обем 999 куб. см.

Това първата победа на Ford в 13-годишната история на конкурса. А тя е още по-сладка, тъй като двигателят им спечели първото място в още две категории – „Най-добър нов двигател” и „Най-добър двигател с обем под 1 л.”.

За втора поредна година журито на конкурса връчва голямата награда на двигател с малък обем, след като през миналата година отличието „Най-добър двигател на годината” грабна 0.9-литровия TwinAir на Fiat. Той спечели и в категориите за „Нов двигател”, „Зелен двигател” и „Двигател с обем под 1 л”.

Ето и победителите във всички 12 категории на конкурса

Категория                                 Победител

„Двигател на годината”           Трицилиндровият турбомотор на Ford с обем 999 куб. см.

„Нов двигател”                         Трицилиндровият турбомотор на Ford с обем 999 куб. см.
„Зелен двигател”                     1,4 литров мотор на General Motors, за зареждане на батериите при хибриди
„Спортен двигател”                 4.5 литров, V8 на Ferrari
„Двигател с обем под 1 л”.      Турбомотор на Ford с обем 999 куб. см.
„От 1 до 1.4 литра”                  1.4 TSI Twincharger на Volkswagen
„От 1.4 до 1.8 литра”               1.6 турбо, бензин на BMW/PSA
„От 1.8 до 2.0 литра”               2.0 литра, 4 цилиндра, бензин туинтурбо на BMW
„От 2.0 до 2.5 литра”               2.5 литра, 5 цилиндъра, бензин на Audi
„От 2.5 до 3.0 литра”               3.0 литра, бензин, битурбо на BMW
„От 3.0 до 4.0 литра”               4.0 литра, атмосферен, 8 цилиндъра на BMW
„Над 4.0 литра”                        4.5 литров, V8 на Ferrari

Победителите през миналите години

Тагове: ecoboost
0 от 500
  • #24
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    xxaxaxxaxa kato prochetoh poslednite 4 komentara se vuodushivih - ne sum chak tolkova tup :D ima i po-zle ot men :D
  • #23
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Папа най вече обича да *** японки във френски коли ;)
  • #22
    5 rate up comment 8 rate down comment
    papa ti ( преди 12 години )
    papa ti moje da pori na vsqkyde ama nai-obi4a vyv frenski avtomobil
  • #21
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Папа ви не обича да *** в тъпите ви немски и японски дараци папа обича да ги клати само във френски ;)
  • #20
    18 rate up comment 11 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Няма нищо учудващо, че японците не просъстват в тези класации. Те правят чудесни двигатели, но не и изключителни или иновативни. Техните са създадени да си вършат работата, не да доставят удоволствие или да пренаписват стандартите (има и изключения). Няма лошо, това е тяхната стратегия. Това е личното ми впечатление.
  • #19
    2 rate up comment 6 rate down comment
    papa ti ( преди 12 години )
    ae manqci ko sa karate obly french power :D xaxax
  • #18
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ае тез японци тука защо не си вземат кошниците от сервизите и да си ходят към япония хубаво че някой сервизи имат интернет че като чакат да пуснат по някой *** коментар смешници.
  • #17
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ey nay-nakrq nakoy da izmesti VW
  • #16
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Лист ( А4) ( преди 12 години )
    Така е Вагнер. Даже *** Bild в последното си сравнение между Golf 1.4 TSI, BMW 116i, Hyundai i30 1.6 , Renault Megane TCe 130 и Focus 1.0 Ecoboost, провъзгласи точно Форд за победител. По-интересно за мен обаче е друго - разходът на гориво. Ето една справка за обявения и действителния при тестовете: Голф - 6.2/6.7 Меган - 6.3/7.2 116i - 5.7/6.6 i30 - 5.7/6.3 Фокус - 5.0/5.6 л/100 км Тук нямаме изхвърлянията като на ФИАТ, които обещават разход около 4 л/100 км с двуцилиндровия си турбомотор, станал и двигател за миналата година, а в реалността АБ получават при FIAT 500 5.9 л/100 км тестови. Голф с неговия 1.4 TSI, който и тая година печели в една категория, макар и с двата си компресора, изразходва 1.1 л/100 км повече. Това е много за автомобили с идентична мощност и показатели на въртящия момент. Казваш, че яка медийна атака. А какво правят Хюндай? Ето от мосеци ми натякват, да ходя да тествам техния i30. Всеки ден виждам някакъв транспарант, как Hyundai били номер едно според Ауто Билд и какви ли не неща още. Ами щом на ауто Билд единствената им критика преди време бе, че тоя мотор има звук на шевна машина, за какво говорим изобщо? Да, но в теста ясно се вижда, а и АБ признават, че тоя мотор е много уравновесен и тих. Показват го и измерените децибели, които спрямо конглокенцията са най-ниски. Жалко, че тук не се пише за техническите нововъведения в новия мотор на Форд, но те са много интересни поне за мен. Например няма балансиращ вал, а вместо това разбалансиран! Просто, но ефективно - намалява тегло и ***, от там и разход на енергия за задвижване на балансиращия вал. Резултатът - абсолютно уравновесен и иконом ичен двигател. Друго нововъведение е потопения в масло ангренажен ремък, което също намалява шумовете. Стигаме и до нискоинертния ротор на турбината, достигащ 248000 об/мин. Това позволява доста добра реакция още от ниски обороти. Доказват го и тестовете за доускорение на Ауто Билд. Та каквоказваш? Много шум за нищо?
  • #15
    7 rate up comment 24 rate down comment
    Вагнер ( преди 12 години )
    Яка медийна атака от страна на форд.Тв,радио,преса и интернет постоянно бълват реклама и хвалби за тоя дрегел.