IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus атакува икономичните дизели с мощен хибрид

Моделът GS300h ще конкурира BMW 520d EfficientDynamics и Audi A6 2.0 TDI

Lexus атакува икономичните дизели с мощен хибрид

Lexus атакува икономичните дизели с мощен хибрид
Европейците сме почитатели на дизеловите автомобили, тъй като те имат нисък разход на гориво. Имат и добра динамика като дори двигателите с четири цилиндъра показват отлични резултати под капаците на големи автомобили като BMW 520d EfficientDynamics и Audi A6 2.0 TDI.

Японската луксозна марка Lexus обаче ще опита да промени предпочитанията ни, като пусне на пазара в Европа нов хибриден модел. Той ще трябва да конкурира гореспоменатите немски автомобили, предлагайки комфортна на бензинов мотор и икономичността на дизелов такъв.

Формулата, на която залагат в Lexus е хибрид. Японците, които са лидери в разработката и производството на такива автомобили, работят усилено върху новия си модел. Той, поне според информацията, ще получи името GS300h, като ще разчита на бензинов V6 двигател и електромотор.

Двигателят ще бъде същия, който използва Lexus GS250. Той развива 209 к.с., разходът му на гориво в смесен цикъл е 8.9 л/100 км, а емисиите на CO2 са 207 г/км. Няма информация какво ще бъде потреблението на гориво при хибридния GS300h, но вредните му емисии ще бъдат в рамките на само 119 г/км.

"Бензиновите V6 двигатели предлагат значително по-голям комфорт при движение от 4-цилиндровите дизелови агрегати, казва главния инженер на Lexus Йошихико Канамори. - Затова ние работим върху нова компактна хибридна технология".

Тагове: lexus gs250 lexus gs300h
0 от 500
  • #12
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Колата е страхотна.Мнпгп ми харесва.Освен всичките плюсове е и хибрид,което е най-доброто в автомобилостроенето на този етап.Най-добрите технологогии произведени от марката с едно от най-високите качества в света.Единствено цената ще е интересна.
  • #11
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Огнян ( преди 13 години )
    Няма да има успех, поради простата причина, че ще е скъп за подръжка!
  • #10
    4 rate up comment 12 rate down comment
    DO 66 ( преди 13 години )
    GOSPODI PROSTI MU TOI NEZNAE KAKVO GOVORI,IMA ZABLUDENI NO NE SA TIQ ZA KOITO SI MISLI6 NQMA DA TI OBESNQVAM NE E ZA TEB
  • #9
    14 rate up comment 8 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    DO66, тръгнал си на наричаш другите "***", а ти какъв си!? "вредните му емисии ще бъдат в рамките на само 119 г/км." Ти правиш ли разлика между вредни емисии СО2 и разход гориво!? Едното е това, което излиза, а другото което влиза в двигателя! Че като гледам още 8 човека са заблудени като теб, щом са съгласни с теб.
  • #8
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Естествено,че не продават в Евопа.Европа е континента на бедните страхливи мишки.Европа не е никакъв пазар тъпчо.Оцеляват само фирмите които успеят да продават в Америка и Азия,но вие сте необразовани ***.Не мога да не се въздържа от обиди,но вие сте жалки ***.
  • #7
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Лексус е напудрена трошьота, това всеки го знае. И фактите говорят сами за себе си, в европа не могат да реализират никакви сериозни продажби. Всичките им коли в германия се продават с минимум 30% отстъпка от каталожна цена защото просто никой не ги иска...
  • #6
    11 rate up comment 16 rate down comment
    DO66 ( преди 13 години )
    4EtI VNIMATELNO BE BASTUN 119 GRAMA E NQKADE KAM 5-5.5 LITRA BEHZIN
  • #5
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е защо дизайна на GS стана като на Is? То това беше Лексуса с най-противен дизайн и те го лепнаха и в по-горния клас. Интериора още по-зле. Автомобила вместо по-добре е станал по-зле и в интериор и в екстериор. Тойота много изостанаха в това отношение, дано поне колата да е читава, че предните модели с фалшифите спирачки и самоускоряващи *** на газта бяха доста опасни. В общи линии Лексус така или иначе няма как да се продава добре в Европа с толкова изоставане в дизайн и интериор.
  • #4
    22 rate up comment 12 rate down comment
    бб ( преди 13 години )
    "Моделът GS300h ще конглокира BMW 520d EfficientDynamics и Audi A6 2.0 TDI""Той развива 209 к.с., разходът му на гориво в смесен цикъл е 8.9 л/100 км,..." Правилно ли сте преписали статията? С този разход трябва да се конглокира с бензиновите версии на БМВ и Ауди, а дизеловите харчат горе-долу на половината на този разход. 8,9 л.100км е огромен разход за 200 коня хибрид. Трябва да има някаква грешка тук. Позамисляйте се като пишете нещо.
  • #3
    15 rate up comment 10 rate down comment
    до ГРОЗНООО ( преди 13 години )
    Не грозно БРУТАЛНО и АГРЕСИВНО изглежда тази кола, за разлика от лигавото Ауди.И да те светна, че вредни емисии от порядъка на 119 г/км. имат дизелови мотори с обем около 1.7Л и среден разход 5,5л/100км.Прави му сметката!