IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz A 45 AMG – официални подробности

Машината ще е с най-мощният 4-цилиндров мотор на компанията

Mercedes-Benz A 45 AMG – официални подробности

Компанията Mercedes-Benz разкри официално първи подробности за „заредената” версия на хечбека Mercedes-Benz A 45 AMG, чийто дебют е планиран за следващата седмица. Британското издание Autocar твърди, че новият модел ще получи 2.0 литров турбомотор и преработена система за задвижване на четирите колела.
Mercedes-Benz A 45 AMG – официални подробности
Пред изданието Тобиас Моерс, ръководител на отдела за разработки в подразделението AMG, разкри, че след преработката на 2.0 литровият мотор от серията М270 Evo, той вече разполага с около 330 к.с., а въртящият му момент ще надмине 400 Нм. Това е най-мощният 4-цилиндров двигател в гамата на Mercedes.

Освен това A 45 AMG ще разполага с със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двойно сцепление и система на задвижване на четирите колела, която е направена на основата на доработен Haldex. Инженерите обещават, че настройките ще бъдат насочени към задното предаване.

Динамичните характеристики на автомобила не се съобщават, но сe твърди, че новият модел ще ускорява от 0 до 100 км/ ч само за 5.1 секунди. За сравнение Audi RS3 прави същото за 4.6 секунди.

Тагове: a 45 amg
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    "Динамичните характеристики на автомобила не се съобщават, но сe твърди, че" - тоест-който каквото си иска може да го каже,та за нас да остане впечатлението, че сме прочели истината!
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    ако не разбираш какво говоря - значи си лаик на тема двигатели. кво ми сравняваш двигатеели от преди 20г с модерни. я срвани два модерни - например един напомпан 300+ кс би или три турбо дизел на БМВ с 16:1 и един обикновен с 18-19:1. кой е по икономичен?
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Последните комън реил дизели от които има със степен на сгъстяване до 14:1 по-неикономични ли са от старите атмосферни дизеляци със степен 22:1?
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    AMG ( преди 13 години )
    ПАК ГРЕШКА ПРИ СТАТИЯТА, УСКОРЕНИЕТО Е 4,12 НА СТО А НЕ 5,1 СЕК.
  • #8
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    прав е бавареца. основната причина дизелите да са по икономични от бензиновите е че имат по висока стпен на сгъстяване. турбото компенсира друго - то има ефект на даунсайзинг.
  • #7
    9 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    не ми обръщайте внимание, толко съм ***, че чак и аз не мога да си повярвам.
  • #6
    3 rate up comment 11 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    умнико - нали за това казвам че с ниска степен и баба знае - защото иначе детонира. ама умните инженери правят хубави интеркулери, слагат директно впръскаване и правят други умни неща. турбото нищо не може да я компенсира. то вдига мощноста, но ако компресията е ниска вдига и рахода.
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Явно не можеш да осъзнаеш, че не може да слага ковато си искаш степен на сгъстяване. Има си лимит, който е ограничен предимно от октановото число на горивото и формата на горивната камера. Това значи или атмосферен двигател с голяма степен или турбиниран с малка степен, като колкото по-голямо е налягането на турбото толкова тепента е по-малка. В противен случай се получават детонации. И пак не разбрах какво те бърка степента на сгъстяване след като налягането на турбото я компенсира?
  • #4
    2 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    добре де - говоря за ст.на сг. само че е дълго за писане. но имат ОГРОМНО значение. колкото е по висока - толкова е по ефективен мотора - при равни други условия. и затова субару STi *** като ламя. с много надуване и ниска компресия и баба знае.
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    8,6:1 не е компресия, а степен на сгъстяване. По-малката степен на сгъстяване се налага когато се слагат тубини, които работят на по-голямо налягане. На атмосферни двигатели се прави степен на сгъстяване и 13:1. Така, че степента на сгъстяване, дори компресията нямат никакво значение.