IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru запали след 3 месеца във вода

Двигателят на Legacy от 1996 г. изненада всички

Subaru запали след 3 месеца във вода

Звучи като реклама, но финландските медии са на мнение, че е истина. Двигател на произведено през 1996 г. Subaru Legacy запали от първия път, след като колата прекара 3 месеца под вода.
Subaru запали след 3 месеца във вода
Собственикът на автомобила отива на риболов върху лед през зимата. Ледът не издържа на тежестта на машината, пука се и тя се озовава на дъното на езерото. Нейният собственик се отказва да я вади, преди да свърши сезонът.

След като времето се затопля, колата е извадена. Собственикът и източва всичкия бензин и почиства внимателно блока на двигателя. След като машината пали от първия път, финландецът дори прави едно кръгче с нея. След него признава, че машината е загубила мощност, но по думите му „функционира напълно нормално”.

Тагове: legacy
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 11 години )
    Еее, хейтъри що толкова минуси ми писахте бе? То даже и плюсове не заслужавам, ами направих просто една констатация.Наистина има много странно мислещи, а може би немислещи хора в този форум?
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До последния анониме ( преди 11 години )
    Почистил е блока да.отворил е капака и го е изпръскал с водоструиката.К'ви бутала и клапани те гонят?
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    GTE ( преди 11 години )
    Статията е написана доста лаишки според мен. Остава място да се вихрят разни тълкувания, както и са се развихрили. Отварял мотора, не отварял мотора...Подобни полу истини, полу неграмоности просто не си струва да се четата, камо ли върху тях да се градят някакви умузаключения за някакви си велики производители. http://***.autoblog.com/2012/06/07/subaru-legacy-that-spent-3-months-at-bottom-of-finnish-lake-star/
  • #10
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е как пък не била претърпяла никакъв ремонт на двигателя? Ти от къде знаеш? И къде си видял цепене на двигателя. Не бил отварян! В статията пише че е почистил блока, тоест отворил е двигателя и го е почистил. И то доста е чистил. За три месеца що наноси и мъхове ще са поникнали и полепнали, двигателя е разглобен на съставните си части шлайф цилиндри,кобилица,бутала, колянов вал, 100% е с нови сегменти,пружини,клапани,ролки,ремъци,свещи.. всичко по-двигателя и надоло също, колектори,успух..
  • #9
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тази кола е претърпяла сериозен ремонт. Освен двигателя, аусуховата система, цялата ел. интсталация заедно с вси(ки ел.уреди като моторчета на ел.стъкла,климата, борд компютри.. , спирачните дискове, фарове, дори седалките трябва да се сменят, защото вътрешните телове ще са ръждясали и като исъхнат седалките ще започнат да скърцат. въздуховодите на климатичната инсталация, филтри.. абе по-добре да си беше взел друго Субару.
  • #8
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    след,като е изтекла гаранцията.Едните уважават клиентите си,а другите търсят само начини как да ги доят.В крайна сметка всички репорти и тестове за качество и удовлетвореност на клиентите показват,че японските автопроизводители са винаги в челните места,а останалите назад.Предпочитем продукт от производител отговорен за продуктите си,отколкото такъв,който нехае и дава смешна гаранция,по-малка от китайски автомобил.
  • #7
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А ти сещаш ли се за немските талиги с доказани технологични и производствени дефекти за които плаща от джоба си клиента,а фирмата продала му скапания продукт продължава да бълва некачествена продукция без да поема отговорност и без да си оправи грешката за своя сметка.Няма компания в света,която да произвежда автомобили и да не е имала сервизна кампания.Разликата е че едните прикриват проблемите и искат да са за сметка на клиента,а другите ги признават и ги оправят безплатно,дори и дълги години
  • #6
    27 rate up comment 8 rate down comment
    .................... ( преди 11 години )
    Не се сещам за нито една нормлна,здрава и качествена кола извън японската....
  • #5
    17 rate up comment 3 rate down comment
    a3a3 ( преди 11 години )
    Не е отварял двигателят, а само е почистил двигателя от тинята. Отворил е капака и е извадил мръсотията. Не му е вадил клапаните :)
  • #4
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Преди време гледах клипче, което показваше как някакъв руски влекач от втората световна война е изваден от кално блато и въпреки десетилетията прекарани там запали от раз (само му смениха нафтата).