IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche Pajun ще получи нова гама 6-цилиндрови мотори

Германците отлагат премиерата на модела за 2018 г.

Porsche Pajun ще получи нова гама 6-цилиндрови мотори

Porsche Pajun ще получи нова гама 6-цилиндрови мотори
„Малкият брат” на Porsche Panamera, известен под името Porsche Pajun, ще се появи не по-рано от 2018 г., съобщиха от компанията и по този начин опровергаха слуховете, че работата върху модела е преустановена. Нещо повече – той ще получи напълно нова гама двигатели.

Porsche Pajun ще получи нова гама 6-цилиндрови мотори
В Porsche гледат на проекта Pajun като потенциален конкурент на Audi A7 и Mercedes-Benz CLS. Шефът на компанията Матиас Мюлер призна пред изданието Automobile, че работата върху автомобила се е забавила и това ще доведе до отлагане на премиерата му. Но пък разкри с какви двигатели ще разполага новият модел.
Porsche Pajun ще получи нова гама 6-цилиндрови мотори
Дизеловите модификации ще бъдат с 3.0 литров агрегат, разработка на Audi. Той ще се предлага в два варианта - Pajun Diesel с мощност 260 к.с. и Pajun Diesel S с мощност 320 к.с. Бензиновите версии ще са три – една атмосферна и две с турбина. Базовият Pаjun ще има 3.0 литров, V6 с мощност 320 к.с. Модификацията Pajun Turbo ще разполага с турбо-версия на същия мотор и вече ще има 420 к.с. А най-мощният вариант Pajun Turbo S ще разполага с 520 к.с.

Освен това вървят слухове, че Porsche вече има готова хибридна версия за автомобила. Тя ще е със същия V6 двигател и електромотр с мощност 100 к.с. Знае се обаче, че освен като купе с 4 врати Pajun ще се появи и като спортно комби - shooting brake.
Porsche Pajun ще получи нова гама 6-цилиндрови мотори
*Изображенията са неофициални 

Тагове: pajun Panamera
0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Тези, които четят,интерсуват се и премислят прочетеното, уснатовяват , че японските коли са почти винаги на гребена на вълната по дизайна,технологии и не достижими по надежност.Ако попиташ жена на улицата-"коя кола е най-хубавата", ще ти отговори-"Мерцедеса". А на въпроса защо, отговора ще е-"Ами всички така казват". И всичките-така казват!
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какви истински автомобили са производните на Фолксваген бе ***?
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    сенител, ти май си сенител на *** кючек и японския кич, а тук си говорим за истински автомобили.. не за *** на автомобилостроенето като трошьота и боклуксус хахахаха
  • #14
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А,за производствени мощности да си чувал?
  • #13
    3 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    К'во има да изпипват?Платформа готова, двигатели готови те до 2018 едни тенекии няма да нагласят.Хората всеки модел нов правят кой от кой по-добри горките германци 6 години купе ще правят.
  • #12
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хората изпипват нещата а не набързо модел а на 3-тата година да не може да мине технически преглед. Или пък да утрепят клиентите си със сервизни акции, и да ги претрепят с дефектни *** на спирачките и самоускоряващи *** на газта.
  • #11
    4 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха 2018г най-рано...че к'во има да му правят до тогава?Едни други тенекии 6 години ли ще ги правят?Като се замисля може, все пак това е технологичния лилипут Фолксваген.
  • #10
    7 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Първа ама отзад напред.Всеки с непромит мозък знае що за коруба е дефектното Ауди.Самите германци си признават, че А4 е пълен ***.На първите места по надеждност от 10 години насам са японски и корейски марки.Германците колкото и да се напъват си остават средна работа.Германския инженерен гении е мит!
  • #9
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Цяла Европа е обхваната от немски автом. списания,вкл. и дъщерни-на местния език. Така непрекъснато ни държат в течение за непрекъснати техни си "постижения"-например, очаква се нов концепт,шпонски снимки на концепт 2 на концепт 1,ето БМВ 7(виж статията) е с напълно нов дизайн,състоящ се от 3 повече ребра на решетката и хромова лента отзад и т.н. Така се подхранват легендата, че "немското си е немско". Точно-всичко обяснено, хаха.
  • #8
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дефектно Ауди ама последните 4 години обира първа награда за автомобил с най-малко дефекти. Дефектна ти е главата на тебе. Това че твоята кола само 2 дена в годината не е в сервиз не прави и останалите марки толкова калпави. Това тука да не ти е Хюндзай-КИА, който на третата година технически преглед не може да мине. Това е качество,класа и лукс и динамика. Дето се вика, това е това което трябва да карат хората, ама язък не е достъпно като порутените корейски еднодневки. Хубавото струва пари.