Големите автомобилните компании предлагат алтернатива за зимата
Аudi
В Audi не се вълнуват много-много от шейни, но за да не остават по-назад, са направили прост дървен модел, който струва 49.90 евро. Далеч по-впечатляващо изглеждат ските, които инженерите от Инголщад са създали заедно с компанията Head. Те са от специален материал, който може да понесе огромни натоварвания, без да се счупи. За направата им са използвани алуминий, титан и карбон, и затова тежат около 960 гр всяка. Това е с 200 гр по-малко от нормален модел. Ските обаче все още са концептуален модел и не се продават, затови е не се знае колко ще струват.

Разходите за нов луксозен или спортен автомобил не свършват с покупката му. Всъщност, точно тогава започват. Често сумата, която се влага в автомобилите от най-висок клас за първите 5 години, надвишава цената на самия автомобил като нов.
Така например Audi R8, чиято цена в САЩ е малко над $170.000, ще ви коства допълнително около $193.500 за следващите 5 години. В тази сума са включени разходи за поддръжка, ремонт, застраховки, данъци, гориво и др.
Изчисленията са направени с калкулатора на Edmunds, чрез който всеки може да изчисли колко допълнителни разходи ще има по новата си кола за следващите 5 години (*калкулаторът изчислява разходите според цените в САЩ).
Чрез този калкулатор, американското онлайн издание 24/7 Wall St., чиято класация за най-опасните автомобили публикувахме преди минути, подреди 10-те най-скъпи за поддръжка нови коли.
Класацията се води от Mercedes-Benz SLS AMG, тъй като най-скъпата за поддръжка кола в света - Bugatti Veyron, не присъства в нея. Причината е, че от Edmunds са пропуснали да впишат името на Bugatti сред автомобилите. Все пак сумата за поддръжка на Veyron може да видите ТУК. Липсват и марки като Lamborghini, Ferrari, Bentley, Maserati и други.
Топ 10 на най-скъпите за поддръжка коли, както и разходите по тях, вижте в галерията със снимки.


5