IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилите, които могат да ни разорят

Топ 10 на най-скъпите за поддръжка коли.

Автомобилите, които могат да ни разорят

Автомобилите, които могат да ни разорят
Разходите за нов луксозен или спортен автомобил не свършват с покупката му. Всъщност, точно тогава започват. Често сумата, която се влага в автомобилите от най-висок клас за първите 5 години, надвишава цената на самия автомобил като нов.

Така например Audi R8, чиято цена в САЩ е малко над $170.000, ще ви коства допълнително около $193.500 за следващите 5 години. В тази сума са включени разходи за поддръжка, ремонт, застраховки, данъци, гориво и др.

Изчисленията са направени с калкулатора на Edmunds, чрез който всеки може да изчисли колко допълнителни разходи ще има по новата си кола за следващите 5 години (*калкулаторът изчислява разходите според цените в САЩ).

Чрез този калкулатор, американското онлайн издание 24/7 Wall St., чиято класация за най-опасните автомобили публикувахме преди минути, подреди 10-те най-скъпи за поддръжка нови коли.

Класацията се води от Mercedes-Benz SLS AMG, тъй като най-скъпата за поддръжка кола в света - Bugatti Veyron, не присъства в нея. Причината е, че от Edmunds са пропуснали да впишат името на Bugatti сред автомобилите. Все пак сумата за поддръжка на Veyron може да видите ТУК. Липсват и марки като Lamborghini, Ferrari, Bentley, Maserati и други.

Топ 10 на най-скъпите за поддръжка коли, както и разходите по тях, вижте в галерията със снимки.

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Весо,не си забелязал хумора "в сметките"ми -та 193 хил. ще ги спести този, който би имал 173 хил.Не се гневи на коментарите, а се радвай на колите,каквито са и каквито не са! :)
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    SS ( преди 11 години )
    Липсват Lamborghini, Ferrari, Bentley, Maserati, Бугати, *** пробитата класация.
  • #13
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Ziku ( преди 11 години )
    Който има брада, си има и гребенче.
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    и всъщност най голям дял в това TCO миа обезценяването на колата. на R8 за 5г му е към 110к $, на SLS цената му за 5г пада от 220к на 70-80к , а това е 150к $ обезценка. всъщност класацията се води от най скъпите коли. нема много за коментиране.
  • #11
    12 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    преводача нещо не е разбрал. как ауди R8 ще го платиш за 170к$ и после ще платиш ОЩЕ 193к$ . пълни глупости.хората са обяснили - това е True Cost To Own (TCO). ще рече че за 5г толкова пари си назад. това е покупната цена + разходите и от нея се вади остатъчната цена. и резултата е 193к$. толкова ти струва да караш R8 за 5г. това е. но не е тая сума плюс цената на колата.ае почвайте коментарите наново.
  • #10
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Относно сравнението по-преди ,смятайки с (японския) ми калкулатор годишните разходи за БМВ АктивХибрид надвишават покупната цена с 20%, а на Лексус 600 - с 8%.А в абсолютни стойности-собственикът на БМВ ще е дал с 10 000 повече от баровеца с Лексуса.
  • #9
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    И с другите от списъка се спестява по много, да не се обидят аудистите:)
  • #8
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Страхотно-няма да си купя Ауди 8 и след 5г. ще съм спестил 193 500 $!
  • #7
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Изключително лоша реклама за Audi R8.
  • #6
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Наблздател ( преди 11 години )
    НАС могат да НИ разорят,но ТЯХ/соствениците им/ няма да ГИ разорят.