IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Rapid излезе на Нюрбургринг

Достъпното возило е подложено на максимално натоварване (Видео)

Skoda Rapid излезе на Нюрбургринг

Пистата Нюрбургринг в Германия е мястото, където всеки автомобил с претенции да бъде спортен, получава нужните настройки, след продължителни тестове при максимално натоварване. 21-километровото трасе на "Зеленият Ад" обаче се оказа и мястото, където инженерите на Skoda са решели да тестват своя нов достъпен модел Rapid.
Skoda Rapid излезе на Нюрбургринг
Колата е заловена от автопапараци, които са заснели видео от изпитанията на Rapid. Както се вижда, автомобилът е подложен на динамични тестове с висока скорост, въпреки че предназначението му е коренно различно. Целта на Rapid е да привлече за клиенти семейства, които търсят достъпен, просторен и удобен автомобил. Както изглежда обаче, седанът ще се постарае да демонстрира и добри динамични качества.
Skoda Rapid излезе на Нюрбургринг
Вдъхновеният от концепцията MissionL автомобил ще бъде показан на изложението в Париж, което ще отвори врати през месец септември. Той трябва да заеме мястото между Fabia и Octavia, като очакваната му цена в Европа е около 13 000 евро.
Skoda Rapid излезе на Нюрбургринг
Под капака на колата ще се поставят турбо-мотори с обем 1.2 и 1.4 л. Ще има и няколко дизела, чиито характеристики засега не се съобщават. На по-късен етап е предвидено да се появи и трицилиндровият мотор на Volkswagen, с който сега са обзаведени Up! и Citigo.


Тагове: skoda rapid
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Нюрбургринг си е писта за манипулации-коя марка за колко може, (специално тутингована за тази писта и никъде другаде), а другите (потенциялните конглокенти) не могат (пускат ги нетунитговани).
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до jon ( преди 11 години )
    E 1.9TDI всеки знае, че е доста добър мотор(особено AFN), но той беше заменен от 2.0TDI
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    jon ( преди 11 години )
    140000km da se popravq
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    jon ( преди 11 години )
    anonimen priqtelq ti ako beshe malko pro4el 6te6e da razbere 4e 2.0 tdi e nai smotaniq dizel za VW group , ako beshe si vzel 1.9 nqmashe da ima takiva problemi i 6te6e da mu gori 1.5 litra po malko na 100 km . Az karam takava skoda 2005 i e na 14000km do sega sum smenql samo konsumativi . Vse pak e kola na godinata za 2004 i na vtoro mqsto po nadejnost sled mazda 6 sled 100 000 km !!!! aide sus zdrave
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    bre ( преди 11 години )
    kakvo mu e na interiora be glupaci , pokajete mi interior na kola sedan za 26 hilki 4isto nov da go vidim !!! karaite si starite bmw-ta i derzaite!
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кое му е за предпочитане бе?Един познат има Октавия на 2 години - сега е на 65000 км и втори път сменява турбина, а вече губи и антифриз.Скоро ще разбере, че има пукнатина в главата на невероятния германски дизел 2.0ТДИ на ВАГ ама не ме слуша.Друго било - все полека.
  • #12
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе зле,зле ама е за предпочитане пред някой хюндай или тойота.
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Зигмунд Фройд ( преди 11 години )
    Руснаците могат да извадят по-читави пластмаси.
  • #10
    10 rate up comment 6 rate down comment
    IT ( преди 11 години )
    Ееее интериора е мега злееее !!! Егати това задминава китаиските по долнопробна пластмаса !!:)) супер смотана кола, чехите се изложиха този път :))
  • #9
    14 rate up comment 4 rate down comment
    1! ( преди 11 години )
    А какъв хубав конципт беше!