IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW нарушава табутата

Баварците готвят автомобили с предно предаване и малки двигатели

BMW нарушава табутата

BMW нарушава табутата
BMW е религия, в това никой не се съмнява. Много хора, след като веднъж се качат в автомобил на баварския концерн, завинаги остават фенове на марката. Техните аргументи са железни - задно предаване, мощни мотори и отлична управляемост.

В BMW отлично са наясно какво очакват техните фенове, но същевременно се опитват да завладяват и нови територии, като пускат нови и нови модели. Затова е доста интересно да се разбере какво са подготвили баварците в най-близко бъдеще. Изненадите не са никак малко - ще има BMW с предно предаване, както и двигатели с малък обем. Казано по друг начин - баварците нарушават всички табута, които сами си бяха наложили, твърди немското издание AutoBild.

В тази насока на първо време ни чака 1-series с индекс GT. Това обаче няма да бъда хечбек от рода на 5GT или на готвещия се за дебют 3GT. Към момента BMW няма конкурент на Mercedes-Benz B-class при компактните ванове. И успехът на този автомобил нагледно показва, че съревнованието между големите германски концерни няма да бъде само при луксозните седани и скъпите кросовъри, но и при моделите, предназначени за обикновените градски хора и техните семейства.
BMW нарушава табутата
BMW 1GT - Неофициално изображение

Но BMW 1GT няма да бъде на същата платформа със задно задвижване, на което е 1-series. Компактният ван ще бъде построен на новата платформа FAA, която ще получат и автомобилите с марка MINI. А това означава само едно - новият модел ще бъде с предно предаване. Интересното е, че горе-долу с неговото появяване на пазара, ще се появи 1-series във версия комби, което ще си е със задно предаване.
BMW нарушава табутата
Неофициално изображение

Като стана дума за MINI - там на същата тази платформа ще излязат няколко модела. Първо ще има хечбек, а след това и кабриолет и купе, както и малък кросовър, който ще бъде на едно стъпало по-ниско от Countryman. Този модел ще прилича повече на миниатюрно BMW X6, като ще разполага с място за 4 пасажери. В MINI обмислят варианта да разтегнат платформата и да направят компактен ван, който да се предлага във версии както с 5, така и със 7 места.
BMW нарушава табутата
BMW i8 / Женева 2012

Следващата стъпка ще бъде пускането на нова линия двигатели, върху които се работи и във момента. Те ще бъдат 3-цилиндрови, като в началото се разработваха за екологичната марка на BMW - "i", в която трябва да влязат субкомпактен автомобил, компактен ван, хечбек и спортна кола. Само, че моторите станаха толкова добри, че BMW реши да ги използва и за обичайните си компактни автомобили. Като 1-series, например. Решението е напълно логично с оглед на жестоките екологични норми и желанието за производство на по-икономични автомобили.
BMW нарушава табутата
BMW i3 / Женева 2012

Все пак истинските фенове на BMW могат да бъдат щастливи. През тази година те "ще получат" купето с 4 врати - BMW Gran Coupe, BMW M3 и върховата М6. Догодина пък ще има Gran Coupe M, за което немското издание твърди, че ще бъде с 6-цилиндров мотор с 3 турбини.

Като цяло в Мюнхен са уверени, че всички промени и пускането на нови модели ще доведат до изпълняването на главната цел. Запазването на лидерските позиции в премиум-сегмента.
BMW нарушава табутата
BMW M6 / Женева 2012

Още по темата:
Audi готви 20 новини до 2016 година

0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тия хора не научиха да не правят коли с толова големи джанти! Не са за нашите пътища!
  • #8
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    оо доше в добо настроение си. аз лично нямам проблем да карам предно - едно мини JCW кво му е. ама оня ван по горе дано не го направят - по грозно не съм виждал.
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хайде да пускат по-бързо някакъв хечбек с предно, че и аз да си купя BMW!!!!!!
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    Ценител - имаше една статистика че бмв печели някъде около 3000$ на кола. усреднено. кво му е наглото. според теб колко трябва да е. и това е за повечето фирми. порше бе повече но не бе над 4к
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Котоошу ( преди 13 години )
    Saмо до такова НЕДОРАЗУМЕНИЕ /единичка - ВАН/ може да доведе съешаването с Трътка.
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Blake ( преди 13 години )
    Онзиден един отлично управляем с беемве отнесе една шкода на Шипченски проход :)
  • #3
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Другото табу, нарушено от БМВ, а и от много фирми, са тарикатските номера с платформите-от типа: отдолу "Мини", отгоре-БМВ, от един седалките,от друг-таблото,емблемата-по избор на клиента! А се хвалят,като и повечето фирми, какви печалби имали, а не влагат за разработки на нови двигатели, шасита и каросерии! Нали имат компютри и софтуер!Всички такива фирми са нагли печалбари!
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Po princip i az parvonachalno reagirah ostro na prednoto predawane na BMW no kato se zamislish kolite s predno ste sa razni vanchera i malolitrajki. Realno zadnoto pod 100 konia e bezmisleno.
  • #1
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те преди няколкогодинми се биеха в гърдите че няма да сложат турбо на М, ама сега имат по 3 турбини вече. Какъв е проблема за предното...