IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW нарушава табутата

Баварците готвят автомобили с предно предаване и малки двигатели

BMW нарушава табутата

BMW нарушава табутата
BMW е религия, в това никой не се съмнява. Много хора, след като веднъж се качат в автомобил на баварския концерн, завинаги остават фенове на марката. Техните аргументи са железни - задно предаване, мощни мотори и отлична управляемост.

В BMW отлично са наясно какво очакват техните фенове, но същевременно се опитват да завладяват и нови територии, като пускат нови и нови модели. Затова е доста интересно да се разбере какво са подготвили баварците в най-близко бъдеще. Изненадите не са никак малко - ще има BMW с предно предаване, както и двигатели с малък обем. Казано по друг начин - баварците нарушават всички табута, които сами си бяха наложили, твърди немското издание AutoBild.

В тази насока на първо време ни чака 1-series с индекс GT. Това обаче няма да бъда хечбек от рода на 5GT или на готвещия се за дебют 3GT. Към момента BMW няма конкурент на Mercedes-Benz B-class при компактните ванове. И успехът на този автомобил нагледно показва, че съревнованието между големите германски концерни няма да бъде само при луксозните седани и скъпите кросовъри, но и при моделите, предназначени за обикновените градски хора и техните семейства.
BMW нарушава табутата
BMW 1GT - Неофициално изображение

Но BMW 1GT няма да бъде на същата платформа със задно задвижване, на което е 1-series. Компактният ван ще бъде построен на новата платформа FAA, която ще получат и автомобилите с марка MINI. А това означава само едно - новият модел ще бъде с предно предаване. Интересното е, че горе-долу с неговото появяване на пазара, ще се появи 1-series във версия комби, което ще си е със задно предаване.
BMW нарушава табутата
Неофициално изображение

Като стана дума за MINI - там на същата тази платформа ще излязат няколко модела. Първо ще има хечбек, а след това и кабриолет и купе, както и малък кросовър, който ще бъде на едно стъпало по-ниско от Countryman. Този модел ще прилича повече на миниатюрно BMW X6, като ще разполага с място за 4 пасажери. В MINI обмислят варианта да разтегнат платформата и да направят компактен ван, който да се предлага във версии както с 5, така и със 7 места.
BMW нарушава табутата
BMW i8 / Женева 2012

Следващата стъпка ще бъде пускането на нова линия двигатели, върху които се работи и във момента. Те ще бъдат 3-цилиндрови, като в началото се разработваха за екологичната марка на BMW - "i", в която трябва да влязат субкомпактен автомобил, компактен ван, хечбек и спортна кола. Само, че моторите станаха толкова добри, че BMW реши да ги използва и за обичайните си компактни автомобили. Като 1-series, например. Решението е напълно логично с оглед на жестоките екологични норми и желанието за производство на по-икономични автомобили.
BMW нарушава табутата
BMW i3 / Женева 2012

Все пак истинските фенове на BMW могат да бъдат щастливи. През тази година те "ще получат" купето с 4 врати - BMW Gran Coupe, BMW M3 и върховата М6. Догодина пък ще има Gran Coupe M, за което немското издание твърди, че ще бъде с 6-цилиндров мотор с 3 турбини.

Като цяло в Мюнхен са уверени, че всички промени и пускането на нови модели ще доведат до изпълняването на главната цел. Запазването на лидерските позиции в премиум-сегмента.
BMW нарушава табутата
BMW M6 / Женева 2012

Още по темата:
Audi готви 20 новини до 2016 година

0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    CSL ( преди 13 години )
    гражданино не може да съм ти ясен след като не ме познаваш.с теб гражданино и да се засечем аз пак ще съм си същия теб като те преценявам моментално ше станеш пумия,лигава...гарантирам ти ча съм повече гражданин от теб ритана топко.
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    селянчето, ясен си ми. не ме впечатляваш. от такива като теб одавна не се обичждам защото си незабележим. виж за шамарите е добра тема - аз бих те наритал за да не си цапам ръцете, но и това не ме кефи - ти си наритан от господ още преди да се родиш. айде марш в селската кръчма - там ти е мястото.
  • #17
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Ипо ( преди 13 години )
    Това червеното недоразумение от втората снимка, кой гений на дизайна го ***???
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    CSL ( преди 13 години )
    как го пари и вратъ след като съм бил пред него,така се получава и с ФВ пред БМВ.Баварец достатъчно цветно ли ти го разказах??
  • #15
    4 rate up comment 6 rate down comment
    CSL ( преди 13 години )
    а дали БМВ няма да завладеят целия пазар или???като чета тази статия ми прилича на яко наказване за гоуфовте дето по надолу някои каза че са стари пушки в тази игра ;) като клипче да го преразкажа, на секи сегмент автомобили от БМВ ще сложат по един отпред един на средата и един отзад.застава бавареца срещу мен и му давам към стотина шамара за 4-5 секунди и си сяда на *** да се чуди как се е получило това ;)
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    Cenitel, аако правеха както казваш колите щяха да са скъпи. и нямаше да се купуват - от там още по скъпи. БМВ правят и такива коли - емблемата е RR.
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Realno zadnoto pod 100 konia e bezmisleno." relano zadnoto e bezmisleno, ako polzvash kolata si prosto za da stignesh ot tocha A do tochka B i poneje BMW nqmat koli za razi nisha iskat da navlqzat i tam. Tam gi chaka igrach ot dosta vreme - VW ste vidim kakvo ste se poluchi
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Пример:Сложат на едно шаси за 4х4 дълги пружини и аморттисьори, готов мощен двигател, от наличните спортни купата една каросерия и очакват да ахнем:Колко иновативен и свиреп джип са направили (Ламборгини,Ауди и др. предимно немските фирми!)
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    бавареца,възмущава ме, че на фона на декларираните хвлби за печалби, големите фирми не правят основни разработки,облагоприятствани от преди 100-*** пъти от компютрите, а си правят компилации от двигатели-с или без турбини и чипове,шасита и сходни каросерии, таблата заедно с другооцветените копчета.
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Тези коли-от концептите до рекламните, винаги са с големи джанти-за да "плашат" :).А серийните ги виж-вече стават други! Нали целта е да ахнеш и онемееш (и да се заканиш, че това ще купиш):)