IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-мощното Caddy

Товарният автомобил на Volkswagen чества 30-годишен юбилей

Най-мощното Caddy

През 1982 г. на европейския пазар се появи моделът Caddy тогава като пикап, създаден на базата на първото поколение на Volkswagen Golf. 30 години по-късно Caddy е неизменна част от сегмента на компактните ванове и на градските товарни автомобили, като до момента от него са продадени над 1.6 млн бройки.
Най-мощното Caddy
Всичко това стана причината Volkswagen да пусне на пазара юбилеен модел Caddy Edition 30. Той е с оборудване Trendline, но се отличава от другите варианти с окрасения в черно и покрит с гланц покрив, също боядисани в черно елементи от каросерията и 17-инчовите джанти от лека сплав. Също така на задната част на автомобила и на праговете има специални надписи Edition 30. Освен в бяло машината се предлага в сребристо, червено, зелено и жълто, като всички те се комбинират с черно.
Най-мощното Caddy
Пет или седеместният салон (в зависимост от избора) има спортен вид и висококачествена изработка. Седалките са обвити в сива алкантара, а на разположение на водача има многофункционален волан. В кожа са обвити скоростния лост и ръчната спирачка, освен това се предлагат климатик, тонирани стъкла и навигационна система RCD 210.
Най-мощното Caddy
Caddy Edition 30 се предлага в пътнически или в товарен вариант. Машината е достъпна с 5 избора на двигател. Специално за нея Volkswagen предлага най-мощният мотор, слаган някога на този модел. Става дума за 2.0 литров турбодизел с мощност 170 к.с., комбиниран със 7-степенна DSG скоростна кутия. При този вариант скоростите могат да се сменят и от „пера”, разположени на волана. С такъв мотор максималната скорост на Caddy е 196 км/ч.
Най-мощното Caddy
Цените на Caddy Edition 30 в Германия стартират от 17 105 евро за товарната версия и от 20 095 евро за пътническата. С най-мощния двигател те са съответно 24 025 евро за товарната и 26 600 за пътническата.

0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Субарукретенче, нали твърдеше, че си притежавал кади и субару, а сега биеш отбой, що така? Кога ти остава време да ги караш тези коли!? Изминаваш стотици хиляди километри и с двата, но и си първи във форума. Кретенче си, за кадито пишеш " скапват амортисьорите на 100 хил. км" (миналия път писа за 180 хил. км, явно сега километрите намаляват) а на субаруто изобщо не ги сменяш нали!? хахахахах. Доводи имал хахахаха веселяк!
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    SubaruKretena pak se nadupva!
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    ето как изглеждат мокрите сънища на баничаря.
  • #7
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Изобщо давам мнение от личен опит, а не какво съм чел по форумите. Защото мнението на анонимния *** по-долу, който много харесва думата "***" не значи нищо за мен. И много ми е интересно откъде черпите информация за интериора на Субару и за качествата му, като никой не е карал такава кола.
  • #6
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Да явно не си схванал иронията господин RS1600. Ами точно щото е баничарка са смешни екстрите с които го предлагат. Интериорът му е от евтини пластмаси, твърди, кори и прочие и се лющи на 4-тата година. Та няма значение каво му се регулира на Легасито, за 190 хил. км кожата не е мръднала и нищо не се лющи. И още нещо - понеже е баничарка не е нормално да му се скапват амортисьорите на 100 хил. км или да му отхвърчи тампона на листовите амортисьори, както ми се лучи онзи ден. Така че имам доводи
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Субарукретенът сега ще напише колко хиляди километри е минал с кади седейки на дебелия си зад..к пред компютъра. И че не е като на субаруто, което не гори масло :))) . Егати гнетния кре...н
  • #4
    19 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Субаруфен, тъй като очевидно не си много наясно с автомобилния пазар, информирам те, че Caddy е баничарка. Лекотоварен автомобил. Завиващите Би-ксенони ги слагат по друг тип коли, като Събару, обаче, не е сред тях, доколкото ми е известно. За интериори също нямаш право да се обаждаш, т.к. при Субару това е най-най-слабия аспект. Та на Импрезата волана даже не се регулира по дължина, да му се не види. Ставаш смешен оплювайки без основание и доводи всичко що не е любима марка.
  • #3
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    А няма ли LED светлини? Направо съм разочарован. А завиващи биксенони? Салонът бил с висококачествена изработка-голям майтап. Тази статия показва накъде върви VW - козметични промени и същото ниско качество. Щом кълват балъците....
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    нека простотията да започне сега.
  • #1
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Даже и климатик има :)