IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-мощното Caddy

Товарният автомобил на Volkswagen чества 30-годишен юбилей

Най-мощното Caddy

През 1982 г. на европейския пазар се появи моделът Caddy тогава като пикап, създаден на базата на първото поколение на Volkswagen Golf. 30 години по-късно Caddy е неизменна част от сегмента на компактните ванове и на градските товарни автомобили, като до момента от него са продадени над 1.6 млн бройки.
Най-мощното Caddy
Всичко това стана причината Volkswagen да пусне на пазара юбилеен модел Caddy Edition 30. Той е с оборудване Trendline, но се отличава от другите варианти с окрасения в черно и покрит с гланц покрив, също боядисани в черно елементи от каросерията и 17-инчовите джанти от лека сплав. Също така на задната част на автомобила и на праговете има специални надписи Edition 30. Освен в бяло машината се предлага в сребристо, червено, зелено и жълто, като всички те се комбинират с черно.
Най-мощното Caddy
Пет или седеместният салон (в зависимост от избора) има спортен вид и висококачествена изработка. Седалките са обвити в сива алкантара, а на разположение на водача има многофункционален волан. В кожа са обвити скоростния лост и ръчната спирачка, освен това се предлагат климатик, тонирани стъкла и навигационна система RCD 210.
Най-мощното Caddy
Caddy Edition 30 се предлага в пътнически или в товарен вариант. Машината е достъпна с 5 избора на двигател. Специално за нея Volkswagen предлага най-мощният мотор, слаган някога на този модел. Става дума за 2.0 литров турбодизел с мощност 170 к.с., комбиниран със 7-степенна DSG скоростна кутия. При този вариант скоростите могат да се сменят и от „пера”, разположени на волана. С такъв мотор максималната скорост на Caddy е 196 км/ч.
Най-мощното Caddy
Цените на Caddy Edition 30 в Германия стартират от 17 105 евро за товарната версия и от 20 095 евро за пътническата. С най-мощния двигател те са съответно 24 025 евро за товарната и 26 600 за пътническата.

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 11 години )
    До Субаруфена:точно така де, чете ли новия брой на АутоБилд. Омръзна ми от тъпите и тенденциозни статии. Изкараха VW alltrack най-добрия. И защо? Щото интериора му бил най-добър. Абе да си гледат работата, а иначе Outback-a имал най-добрите офроуд възможности. Пита се в задачата, Outback, Allroad и Alltrack за какво са създадени, ама НЕЕЕ интериора важен.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Георги Георгиев ( преди 11 години )
    Готино е!Ша му тегля един тест драйв!
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен ( преди 11 години )
    Преди 2 год. може и да е било така, моето беше модел 2005 год. Наскоро минах и аз през шоурума да видя новото XV и мога да ти кажа че има завръщане към качествения интериор отпреди 5-6 год. Дилърът каза че много верни феноее на Субару са се оплаквали от твърдите пластмаси и FHI са решили да се съобразят с тях. Сигурно на Ауди е по-добър интериора, но на двойна цена. А и интериорът е едно, надеждността - друга работа. За мен е по-важна надеждността.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Subarufan - az karah na test drive predi 2 godini nqkude pochti vsichki subaruta vkl. imresza sti. Lichnata mi kola e Audi i bez da sluguvam na marki ti kazvam s ruka na surceto che purvata mi reakciq v subari beshe wow... kakva plastmasa i kakva skuka v interiora...
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Kико ( преди 11 години )
    Ами мога да кажа, че и Комбото и Доблото ако ги пазиш нямат кое знае какви повреди. Досега само консумативни ремонти без някакви сериозни изненади. Но като ги сравнявам с Кади си личи, че се по-евтинки :)Въпреки всичко съм доволен от избора си. VW бих си купил при повече свободни парични ресурси. Иначе за лек автомобил марката си я знаем двамата с теб ;)
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    субарукретена е със сериозни симптоми, мненията му трябва да се третират като на дошо миризливия кошо.. А това че предлагат уникални екстри, които никой друг в сегмента няма ги прави само с предимство. Друг е въпроса, че 1 на 10000 кадита ще бъде с биксенон с лед, климатроник и парктроник, например. Но е възможно, и за който е навит може да си го поръча.
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Субаруфен до Кико ( преди 11 години )
    Аз навремето се чудих между Кади и Комбо, ама нали ФВ е голяма работа та взех него. Е сега мога да кажа - много пари за нищо. Скъсах се от ремонти. И като разговарям с колеги по нещастие, знам какво ме чака до 200 хил. км. - още пари ще се дават. По-добре да бях взел Опел-а и да се счупи нещо да не ме е яд. Ама така или иначе сега новият Опел си е Фиат Добло....
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 11 години )
    Субаруфен-а не се коси, няма смисъл.Аз навремето поне поспестих малко парички и съм доволен от Доблото и Комбото, но Кадито си е най-добро стига да не го ремонтираш.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Kико ( преди 11 години )
    Абсолютно съм съгласен с втория коментар на Субаруфен-а.Да си ги кажем, че Кади е най-доброто, но като му видиш цената, а и като се сетиш какъв клас е, някак си по-привлекателни стават другите баничарки на Опел, Фиат и Форд. Всичките са с интериори от твърди пластмаси, тракат, лопат и дрънкат, но пък вършат работа за по-малко пари.За кой ли път го казвам вече: Само мога да се уча от маркетинговия отдел на VW group. Да можех и аз така да си създам търсенето.
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Субаруфен, не разбрах че оплакваш личния си опит с модела, извинявай :)