IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е Porshe 918 Spyder

Ясни са подробностите около хибридното спортно возило

Това е Porshe 918 Spyder

Компанията Porsche разпространи първи официални снимки на хибридното 918 Spyder и съобщи нова информация за автомобила, който ще започне да се произвежда от септември 2013 г.

Една от техническите особености на модела ще бъде адаптивното шаси, което ще позволи завиването и на четирите колела. Подробности за тази технология обаче не бяха съобщени.

Хибридното Porshe 918 Spyder на пистата
Тестовият прототип е облечен в камуфлаж, който трябва да напомни за класическото Porsche 917, участвало през 70-те години на миналия век в състезанията от сериите "Льо Ман". Суперколата има карбонов монокок, активни аеродинамични елементи, смъкващ се покрив от карбон и тръби на изпускателната система, които са изведени в горната част на моторния отсек.

В хибридната система с обща мощност от 770 к.с. влизат, както се и очакваше, 4.6 литров бензинов V8 мотор с мощност 570 к.с., по един електромотор за всяка от осите (109 к.с.на предната и 122 к.с. на задната), литиево-йонни акумулатори и скоростна кутия с два съединителя.

От 0 до 100 км/час Porsche 918 Spyder ускорява за по-малко от 3 секунди, а максималната скорост достига 325 км/ч. Средният разход на гориво е едва 3.0 л/100 км. Само на електричество машината може да измине 25 км., като в този режим максималната скорост достига 150 км/час.

Porsche ще пусне в производство само 918 екземпляра от този модел. В Европа цената на автомобила ще бъде 645 000 евро.

Тагове: porshe 918 spyder
0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Но spyker има право в известен смисъл - плъгин концепта с 25 км на ток е идиотско решение за спортен автомобил, защото означава големи и тежки батерии. Но какво можем да очакваме от такива специалисти в областта на хибридите като немските инжинери? Ха-ха. Перфектното спортно решение е хибрид с ултракондензатори като Toyota Supra HV-R. Да бяха изкопирали нея.
  • #23
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Поредният разочарован "разбирач" - Spyker. Той знае по-добре от инженерите на Порше и Ферари. Абе момче, батериите се зареждат на всяко натискане на спирачката. И съвсем не само тогава. Те служат за буфер където се съхранява всякакъв вид иначе пропиляна енергия. Само умствено обременени индивиди ли пишете тука се чудя?
  • #22
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Нямам нужда да карам колата за да знам колко гори един 4.6 литров V8, дори и да е в хибридна конфигурация и има всички възможни модерни системи. Ако пък си мислите ще Порше ще заобиколят физичните закони, значи сте, както вече казах, патологични ***. Но, разбира се, всеки е свободен да вярва на каквито си поиска абсурдно басни. Аз пък съм свободен да си напиша мнението.
  • #21
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Spyker ( преди 13 години )
    Аз лично съм против хибриди при спортните коли. Сега някой ще каже че си възтановява енергията и т.н. да така е но при нормално шофиране а тази кала сигурно ще се движи само по писти едва ли някой ще ходи на работа с нея. И така хипотетично един собственик на това Порше отива на Нюрбургринг върти 2 обиколки свършват акумулаторите остава със 570кс точно колкото една 458 Italia. И какъв е смисъла да броиш 600к за тази кола като за 200 ще получиш същата, Много се разочаровах че и новото Енцо ще е
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    чиче, обясних че технологията на приус е само за град. особено първия синерджи драйв. добре че после сложиха двустепенен. това тук е друга конфигурация и то най доброто от нея. и ако един приус кара по писта на пълна газ, а това просто го следва - на финала това порше ще е изгорило по малко бензин.
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Чичко Алуди - bog e subral tolkova negativna energiq i omraza v teb che ne te vijdam kak ste jiveesh cql jivot s neq i kak ste si kupish chisto nova kola nqkoga...
  • #18
    11 rate up comment 5 rate down comment
    до Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Ти виждам, вече си карал колата и знаеш разхода. С две думи си пълен ***. Тука пише ускорение от 0-100км.ч. под 3сек. и разход 3 литра а не ускорение от 0-100км. за 15 секунди и разход по-висок от на БМВ М3. Това е разликата между хибрида на Порше и Тойота. Но това ще се види официално догодина. И ако Поршето докаже разхода и динамиката си в което изобщо не се съмнявам, то и без това вземаните на подбив сега хибридчета на Тойота, ще ги пенсионират като морално остарели и неефективни.
  • #17
    11 rate up comment 6 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    чичко , голям си капацитет и ти и бая пълноглавен хахах ,ама с какво още никой не знае :)
  • #16
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 13 години )
    А, 3/100 може да харчи само през първите 30 км, 25 от които ще измине на ток :DА за това колко велик технологичен бъркоч е ще трябва да почакаме до 2014 за да разберем. Засега само празноглави фенчета подскачат от радост на подобни комични хартиени данни.
  • #15
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Хех, който вярва че това ще харчи колкото Приус в реални условия е патологичен ***.