IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето го комбито BMW 3-Series Touring

Спортен дух и рекордно място за багаж в сегмента.

Ето го комбито BMW 3-Series Touring

След дебюта на новата 3-series на BMW дойде времето и на нейните модификации. Вече на линия е комбито, което носи названието Touring (Sports Wagon в Северна Америка).

Новото BMW 3-Series Touring, въпреки увеличената си функционалност, продължава да бъде олицетворение на спортен дух, елегантност и динамика. Това е постигнато, чрез познатата от седан версията динамична осанка, мощните, но икономични двигатели с TwinPower Turbo технология, увеличените размери на колата и повишената гъвкавост на салона.
Ето го комбито BMW 3-Series Touring
Размери и функционалност

Спрямо своя предшественик, автомобилът е с удължена с 97 мм каросерия и 50 мм по-голямо разстояние между двете оси. Така той предлага още повече място за возещите се и техния багаж. Пътниците на задните места разполагат със 17 мм. допълнително място за коленете и 9 мм. повече пространство над главите. В същото време багажникът е увеличен с 35 до 495 л., което е рекорд в сегмента.

Освен повишените транспортни възможности - увеличена е и полезната ширина между задните калници - вариантът Тouring предлага и много висока гъвкавост. Облегалката на задната седалка серийно е разделена в съотношение 40:20:40, което позволява постепенно увеличаване на вместимостта на багажника до максималните 1 500 л. При сгъване на всички облегалки се образува почти равен товарен под с плавен преход към страничните тапицерии. Големият отвор на задния капак пък отговаря за по-лесното товарене на обемисти предмети, а в серийното оборудване на колата е включен автоматичен заден капак.
Ето го комбито BMW 3-Series Touring
Дизайн и оборудване

Общото в дизайна на комбито и седана се ограничава до предната част. Познатата динамичната предница, разполагаща с наклонената напред бъбрековидна радиаторна решетка на BMW, характерните двойни фарове с LED акцентиращи светлини, прения капак с подчертани контури и по-широката с 37 мм. следа, придава на комбито типичният за BMW 3-series дързък и динамичен вид. Той се подчертава и от елегантния, но същевременно динамичен профил на колата, който благодарение на дългата, леко извита линия на покрива и големите площи на прозорците, подсказва за повишеното предлагане на място и високата функционалност на модела. Цялостното впечатление се подчертава и от силната извивка на задната колона, наклона на задното стъкло и леко клиновидната геометрия на остъклените площи, както и от задните светлини, които са разположени силно встрани.
Ето го комбито BMW 3-Series Touring
Що се отнася до интериорът на комбито, той е идентичен с този на седана. И тук освен базовото оборудване се предлагат три допълнителни линии на оборудване ("Sport", "Luxury" и "Modern"), както и М спортен пакет, чрез които външният вид на автомобила може да бъде индивидуализиран.
Ето го комбито BMW 3-Series Touring
Двигатели и трансмисии

Засега новото BMW 3-series Touring предлага избор от 3 двигателя, работещи с технологията BMW TwinPower Turbo - познатите от седана 2.0 литров бензинов - 328i (245 к.с. и 350 Нм) и 2.0-литров дизелов (184 к.с. и 380 Нм), както и с 6-цилиндров, дизелов агрегат - 330d (258 к.с. и 560 Нм). Всички мотори отговарят на нормата за вредни емисии EU5, а дизеловият агрегат на 320d опционално може да бъде оптимизиран до изискванията на EU6.

Най-икономичната дизелова версия BMW 320d Touring ускорява от място до 100 км/час за 7.7 секунди и изразходва средно по едва 4.6 л/100 км. При BMW 330d Touring ускорението отнема само 5.6 секунди, а средното потребление е в рамките на 5.1 л/100 км. Бензиновият вариант BMW 328i Touring има средно потребление от 6.8 л/100 км, като ускорява от място до 100 км/час за 6.0 секунди.

В края на 2012 г. гамата от двигатели на автомобила ще бъде допълнена с три двигателя, които отскоро се монтират при седана. Всички двигатели са още по-икономични и екологични от предшествениците си. При BMW 320i двулитровият четирицилиндров бензинов двигател с технология TwinPower Turbo развива мощност 184 к.с. при 5000 об/мин и максимален въртящ момент от 270 Нм още при 1250 об/мин.

Високата мощност и внушителната тяга са характерни и за двата турбодизелови двигателя, базирани на същия двулитров двигател като при новото BMW 320d Touring. При версията BMW 318d дизеловият двигател развива 143 к.с. при 4000 об/мин, максималният въртящ момент е 320 Нм и е на разположение между 1750 и 2500 об/мин. А икономично настроеното BMW 316d развива 116 к.с. при 4000 об/мин и максимален въртящ момент от 260 Нм между 1750 и 2500 об/мин.

Тагове: BMW 3-Series Touring
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ех още помня E21-цата на баба ми Войничка (на галено й казваме баба Войниче). След Е30 не ми харесват толкова. Е21 си е класика!
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    До Германски чичка Алди;-Пита ли твойта,тя и в Tigra(та ми) са чатка.По зле си и от Klasika!!!
  • #13
    10 rate up comment 2 rate down comment
    DS ( преди 13 години )
    Като видях първите снимки и клипчета бях много скептичен относно новия дизайн. Миналата седмица я видях на живо с пълно бойно снаражение (навигация, ксенон, кожа и т.н.). Това е един изключително красив и добре направен модел. На живо изглежда някак си доста по-добре, отколкото на снимки.
  • #12
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Сглобката също е под всякаква критика - фугите варират от 0.5 до 2 сантиметра. Да се сравнява подобно недоразумение с качествена японска сглобка е пълна пародия.
  • #11
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 13 години )
    Трагикомичен дизайн. Предницата няма нищо общо със страничната линия - все едно е отрязана от Z4 и залепена с тиксо. Отстрани безброй противоречиви линии - претрупан дизайн, истинска автомобилна чалга. Интериор сив, от евтина пластмаса. Най-голямата пародия е скоростния лост - джойстика ми за 15 лева е по-масивен. Въобще, автомобил за *** с много пари и комплекси.
  • #10
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Gan4ovets ( преди 13 години )
    Това си е една красива колица.
  • #9
    14 rate up comment 4 rate down comment
    oт Чичо ти! ( преди 13 години )
    Защо бе,и за чаластрене става,питай твоята,тя знае.
  • #8
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Германски чичка ( преди 13 години )
    Доста старовремско табло, малко комби- безсмислено комби. Идеално е за чичковци,които се изживяват като младежи още,но трябва да пренасят картофите на тъщата до вилата.
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Много добре!
  • #6
    8 rate up comment 17 rate down comment
    до долния ( преди 13 години )
    Да наистина е така , само изглеждат и то от *** , толкова са недодялани.