IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ето го комбито BMW 3-Series Touring

Спортен дух и рекордно място за багаж в сегмента.

Ето го комбито BMW 3-Series Touring

След дебюта на новата 3-series на BMW дойде времето и на нейните модификации. Вече на линия е комбито, което носи названието Touring (Sports Wagon в Северна Америка).

Новото BMW 3-Series Touring, въпреки увеличената си функционалност, продължава да бъде олицетворение на спортен дух, елегантност и динамика. Това е постигнато, чрез познатата от седан версията динамична осанка, мощните, но икономични двигатели с TwinPower Turbo технология, увеличените размери на колата и повишената гъвкавост на салона.
Ето го комбито BMW 3-Series Touring
Размери и функционалност

Спрямо своя предшественик, автомобилът е с удължена с 97 мм каросерия и 50 мм по-голямо разстояние между двете оси. Така той предлага още повече място за возещите се и техния багаж. Пътниците на задните места разполагат със 17 мм. допълнително място за коленете и 9 мм. повече пространство над главите. В същото време багажникът е увеличен с 35 до 495 л., което е рекорд в сегмента.

Освен повишените транспортни възможности - увеличена е и полезната ширина между задните калници - вариантът Тouring предлага и много висока гъвкавост. Облегалката на задната седалка серийно е разделена в съотношение 40:20:40, което позволява постепенно увеличаване на вместимостта на багажника до максималните 1 500 л. При сгъване на всички облегалки се образува почти равен товарен под с плавен преход към страничните тапицерии. Големият отвор на задния капак пък отговаря за по-лесното товарене на обемисти предмети, а в серийното оборудване на колата е включен автоматичен заден капак.
Ето го комбито BMW 3-Series Touring
Дизайн и оборудване

Общото в дизайна на комбито и седана се ограничава до предната част. Познатата динамичната предница, разполагаща с наклонената напред бъбрековидна радиаторна решетка на BMW, характерните двойни фарове с LED акцентиращи светлини, прения капак с подчертани контури и по-широката с 37 мм. следа, придава на комбито типичният за BMW 3-series дързък и динамичен вид. Той се подчертава и от елегантния, но същевременно динамичен профил на колата, който благодарение на дългата, леко извита линия на покрива и големите площи на прозорците, подсказва за повишеното предлагане на място и високата функционалност на модела. Цялостното впечатление се подчертава и от силната извивка на задната колона, наклона на задното стъкло и леко клиновидната геометрия на остъклените площи, както и от задните светлини, които са разположени силно встрани.
Ето го комбито BMW 3-Series Touring
Що се отнася до интериорът на комбито, той е идентичен с този на седана. И тук освен базовото оборудване се предлагат три допълнителни линии на оборудване ("Sport", "Luxury" и "Modern"), както и М спортен пакет, чрез които външният вид на автомобила може да бъде индивидуализиран.
Ето го комбито BMW 3-Series Touring
Двигатели и трансмисии

Засега новото BMW 3-series Touring предлага избор от 3 двигателя, работещи с технологията BMW TwinPower Turbo - познатите от седана 2.0 литров бензинов - 328i (245 к.с. и 350 Нм) и 2.0-литров дизелов (184 к.с. и 380 Нм), както и с 6-цилиндров, дизелов агрегат - 330d (258 к.с. и 560 Нм). Всички мотори отговарят на нормата за вредни емисии EU5, а дизеловият агрегат на 320d опционално може да бъде оптимизиран до изискванията на EU6.

Най-икономичната дизелова версия BMW 320d Touring ускорява от място до 100 км/час за 7.7 секунди и изразходва средно по едва 4.6 л/100 км. При BMW 330d Touring ускорението отнема само 5.6 секунди, а средното потребление е в рамките на 5.1 л/100 км. Бензиновият вариант BMW 328i Touring има средно потребление от 6.8 л/100 км, като ускорява от място до 100 км/час за 6.0 секунди.

В края на 2012 г. гамата от двигатели на автомобила ще бъде допълнена с три двигателя, които отскоро се монтират при седана. Всички двигатели са още по-икономични и екологични от предшествениците си. При BMW 320i двулитровият четирицилиндров бензинов двигател с технология TwinPower Turbo развива мощност 184 к.с. при 5000 об/мин и максимален въртящ момент от 270 Нм още при 1250 об/мин.

Високата мощност и внушителната тяга са характерни и за двата турбодизелови двигателя, базирани на същия двулитров двигател като при новото BMW 320d Touring. При версията BMW 318d дизеловият двигател развива 143 к.с. при 4000 об/мин, максималният въртящ момент е 320 Нм и е на разположение между 1750 и 2500 об/мин. А икономично настроеното BMW 316d развива 116 к.с. при 4000 об/мин и максимален въртящ момент от 260 Нм между 1750 и 2500 об/мин.

Тагове: BMW 3-Series Touring
0 от 500
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хахаха Микрата може да ти даде повече емоции от Нисан гтр. Въобще тези кретенски спортни коли са за комплексари с малки пи*ки, които не са надраснали детството си, за инфантилни.
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    coop ( преди 13 години )
    кола мечта,винаги съм харесвал,и уважавал тази марка,да са живи и здрави тези които могат да си я позволят
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Triforce,znae nai-dobre,popititego za 15god. Sklasa,6te vi kaje 6to e remont i udovolstvie(za Triforce S.kata e kato Sa6ka Vaseva,za nego tia e varha na sladoleda)!!!!
  • #22
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Вагнер до долния ( преди 13 години )
    Да, ама Реното сигурно е 5 пъти по-евтино и пак ще изкара 13-14 години минимум.На комшията деветнайската е от 90 г.и още си я кара без да се оплаква.
  • #21
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Викаш друго си е Рено.
  • #20
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    То е нормално баби да ги карат тия немски сандъци.
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до анонимния ( преди 13 години )
    който написа "На баба ти Вуна "(фарчилото)"!"Какво ме обиждаш, баба ми имаше Е21 някога и то е последното хубаво BMW.
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    CSL ( преди 13 години )
    красота...
  • #17
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Меркел ( преди 13 години )
    Кофти кола. В трафика никога няма да я забележиш от масата бмв-та и аудита.сива маса, вътре-евтина пластмаса , отвънка -старомоден дизайн.Типично безидейна германска кола с табло от евтина пластмаса. Пък и се чупи много. Действително ще бъде харесвана от селски гъзари с малко мозък,за да спират пред селските кафета в България. Но това е автомобилна чалга за чалгари собственици.Нормално за изостанала държава.
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На баба ти Вуна "(фарчилото)"!