IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Годзила отново събра всички погледи

10.87 секунди са необходими на Nissan GT-R за покоряването на 400 метра!

Годзила отново събра всички погледи

Nissan GT-R се превърна в нарицателно за убиец на суперколи. Въпреки сравнително ниската си цена, GT-R предлага мощност, динамика и пътно поведение, които в своята съвкупност могат да сразят почти всеки суперавтомобил на планетата.

Поредното доказателство за това идва от специализираните писти за драг състезания. Там, новата версия на Годзила закова хронометрите на невероятните за сериен автомобил 10.87 секунди, прелитайки през финалната линия със скорост 201.586 км/час.

Това е рекорд за сериен Nissan GT-R. Предишната версия на колата постигна време от 11.07 секунди при същата дисциплина - драг от спряло положение на разстояние 1/4 миля (около 402 метра).

От GPS устройството на борда на колата (Racelogic VBOX) става ясно, че автомобилът е ускорил от място до 60 мили в час за 2.7 секунди и от 60 до 130 мили в час за само 8.9 секунди.

Новата версия на Nissan GT-R разполага със същия двигател, като на предходните две - 3.8-литров би-турбо V6. Той обаче е оптимизиран и доставя 550 к.с. и 632 Нм. Промени има и в трансмисията, аеродинамиката и окачването, както и в така наречения лънч контрол, който изцежда максимума от колата при старт.

Подробна информация за трите поколения Nissan GT-R вижте ТУК



Видео: dragtimes.com

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #32
    38 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    кво не ти е ясно - тук е пълно с *** дето чели недочели, чули недочули и плямпат. на нисана му се сменяло трансмисионно масло след всеки старт. пълни простотии - те хората напомпани до 1200кс нисани си правят ластици по цяла нощ в Москва... и как няма резерви като го правят 1200кс бе умници. а най интересно е че те едва ли са го виждали на живо а да не говорим че никога няма да седнат в него. а във ферари още по малко.
  • #31
    41 rate up comment 10 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Не ми е ясно, защо толкова се спори и толкова глупости и жлъч се изля в този форум?Типично по български, когато хората кажат това е хубаво, веднага този факт се пропуска, и се намират поне 10 кибика, да кажат колко още по-хубаво било онова!Защо просто не отдадете дължимото уважение за този автомобил,все пак статията е за него, и да признаете,че въпреки не е НАЙ-ДОБРИЯ Е ВСЕ ПАК ЕДНА ДОСТА ДОБРА КОЛА!Или искате да се пише само за Ферари, Ламбо и.т.н.Сигурен съм,че и тогава пак ще си ги мерите!
  • #30
    36 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хубаво нещо е ГТ-Р-а, но лошото е, че след едно интензивно каране на писта се налага смяна на трансмисионното масло и преглед на основните системи. Няма много резерви...
  • #29
    36 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако си спазариш цената на японката да е на цена, която удовлетворява продавача (от където и по света да е той) без да е близка до 911-ката, добре. Същевремено цената ти трябва да е по-висока от на другите кандидат купувачи. Ако не успееш, значи си прецакан! Японците умишлено пускат по- малък брой от тези автомобили, когато търсенето е голямо, така хората буквално се избиват за един автомобил и даже плащат повече. Лошото е, че "експертите" във форума не схващат тези тарикатлъци.
  • #28
    37 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Научил съм се да пиша за разлика от теб! Не знам се пише отделно за разлика от неграмотен:) . Та, не разбрах кое му е малоумното на моя коментар? Я се поразрови в интернет и потърси европейски вносител на ГТР, който да ти го продаде на обявената цена. Никъде не съм писал, че нисана е лоша кола, но като се сравни с поршето.... все пак е едното е нисан, а другото порше, с едното можеш да ходиш на бизнес срещи, до голф клуба и т.н. другото е за рейсъри и геймъри.
  • #27
    35 rate up comment 14 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    Е как да не отстъпва? Като погледнеш резултатите, то Поршето го бие във всичко при равни конски сили!!!http://***.roadandtrack.com/tests/comparison/the-two-second-clubПък за GT2 да не говорим - то направо го смазва!
  • #26
    37 rate up comment 15 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Колега, четох, четох и по-*** коментар от твоя не видях, нищо, че си се научил да пишеш, незнам дали харесваш сейко или ролекс, но да не харесваш автомобила, който няма еквивалент на цена качество, говори само по себе си за теб. И да добавя, Гтр-а, не отстъпва по абсолютно нищо на прехваленото Турбо "С", разбира се уважение към Порше, но истината си е истина:) Нищо лично, ако има нещо. прощавайте!
  • #25
    37 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много *** коментари изчетох. Главно на хора, които не могат да си напишат правилно името и пишат на шлъокавица. ГТ2 на порше е в по-горна категория, сравнявай гтр с турбо ес. Истината е ясна, ако искаш гтр започваш да се пазариш като на женския пазар защото серията е огранчена, а мераклии бол. Цената не трябва да надхвърля тази на турбо ес, защото всеки нормален би си взел поршето. Пак казвам, че някой харесват сейко, други зенит, трети ролекси, а аз сейко не харесвам.
  • #24
    37 rate up comment 18 rate down comment
    V50 ( преди 13 години )
    Безспорно добър спортяга....за бедняци!Гледах го в дуел с Порше Турбо С и Бугати Суперспорт - естествено истинските спортяги го поразмазаха, особено Вейрона.А Поршето беше точно толкова мощно, колкото и Нисана - 530 к.с., но го би във всичко!http://***.roadandtrack.com/tests/comparison/the-two-second-clubВ youtube гледах и дуел между първият такъв Нисан от 2009 и първото Бугати - Extreme Drive - Bugatti Veyron vs Nissan GT-R Ами Бугатито го направо го унижи, а после и се изгаври с него!
  • #23
    41 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Gledam izredeni nqkvi ekstri na porsche 911 mi hubavo ama te su6tite kato pri GT-R :D Ako 6te e porsche 6te e GT2 RS 250 000 EUR Nissan GT-R ot Nissan BG po4va ot 176 000 leva aide posle pak 6te si govorim za ceni