IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Phaeton може да порасне още повече

Машината е на път да се превърне в най-големия германски бизнес-седан

Volkswagen Phaeton може да порасне още повече

Резултатите от продажбите на Volkswagen Phaeton са плачевни и това накара мнозина да смятат, че концернът от Волфсбург ще свали този модел от производство.
Volkswagen Phaeton може да порасне още повече
Според последни сведения обаче нещата могат да поемат съвсем различна посока. Твърди се, че скоро ще видим второто поколение на Volkswgen Phaeton, което ще бъде насочено почти изцяло към китайския пазар, където се цени всичко, стига то да е голямо. А Volkswagen Phaeton е точно такъв.

По неофициални данни второто поколение на автомобила ще бъде на най-голямата платформа на Audi A8, откъдето ще бъдат взаимствани и двигателите.

Размерите на бъдещия Phaeton ще бъдат още по-големи от тези на сегашния – дължината му се очаква да е 5100 мм срещу 5055 мм при настоящата версия. Дългата база ще е още по-голяма – около 5350 мм, което означава, че това ще бъде най-дългият германски бизнес седан. По габарити той ще превъзхожда не само своя донор Audi A8, но и конкурентите в премиум-сегмента BMW 7 Series и Mercedes-Benz S Class.

Новият Phaeton обаче ще бъде по-лек и по-ефективен от своя предшественик, благодарение на използваните материали от алуминий и магнезий, сочи информацията.

Тагове: Volkswagen Phaeton
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Интересно каква ще е разликата в цените за салоните му за първа и за втора класа :)
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да падащата конзола е 1:1 крадена от Рено Меган докарали са я съвсем същата.Винтеркорн ще има доста да се смее. Както ние тука се превиваме от смях.Доста добро копие на Меган,гледам че са наблегнали в изключително прецизно копиране, дори в детайли както дори са се постарали и скоростния лост да е като в БМВ. Може пък някой да се излъже, че това е БМВ.В Европа това нещо няма да се продава, тука хората са суетни, не като в Китай да се кичат с реплики на Прада,Найк,Айфон,Верту,Ролс Ройс,Мерцедес.
  • #14
    0 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Старият беше убийствено тежък. Така се получава, когато ФВ прави голяма кола, която не е от алуминий. Сега ще използват стария трик. Ще му сложат и 4х4, защото и коли със задно не могат да правят като хората. Съответно пак ще се получи с големи надвеси и късо междуосие, съответно пътното му поведение ще е плачевно, но пак ще намерят какво да излъжат...
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много ме кефи подлакътника! Аутомедия, трябваше отделна оценка само за него да напишете, няма подобен в тоя клас!
  • #12
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Klasika prosta+Triforce,dupe i ga6ti,Azis i Kitaeca,Pijo i Penda.
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Миризмата ( преди 13 години )
    И ти ли казанлъшки и ти ли любими ми отказваш секс, в махалата в Айтос никой не ме поглежда само ме сочат и ми се присмиват, сутрин като бутам на тати Хюндая и30, докато го засилвам за да отиде на работа. В Бургас пък вече всички ме знаят като наакания страхливец. А сега и ти не искаш да ме любиш. Обещавам че този път ще се изкъпя, от две години се каня, но за теб съм готов на всичко веднага да намеря общесвена баня и ноктите съм готов без упойка да си отрежа и дори чорапите на бос крак да сложа
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    фантом звучи по-яко на български ог фаетон.. факт селянино :)
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо-Казанлъшкия ( преди 13 години )
    Не бе бай Миризмине, не е вярно че използвам 80-ката за ***, това че ти се *** в 80-ката докато ти изхлузих делеото черво на задната седалка. И после ми обясняваше, че никой не те е любил така. Предполагам, че още ти вони на изпражнеия устата, след като те накарах да си изядеш изпражненията, чак с език накрая четкаше седалката. Миризма повече никога няма да те опъвам в 80-ката ми, колкото и да ме молиш.Верно е че си миризлив, ама от където си минал една седмица по-късно още смърди.
  • #8
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А ти понеже много разбираш наричаш Фаетон - ФантомТъп казанлъшки ***
  • #7
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За *** емблемата е най-важна. Затова на пазари като нашия няма фантом, няма и алфа 4С. Тези коли са за хора които разбират и нямат комплекси. Точно фантома е уникална кола с уникални системи, част от тях даже не се предлагат в ауди а8. Да не говорим че е единствения автомобил в днешно време, който се сглобява на ръка. Единствения! Но на *** му дай емблемка и евтино производство от китай и ще се радва, все пак и на *** трябва да му пробутат някакъв автомобил!