IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

За и против Bugatti Galibier 16C

Във Volkswagen още обмислят какво да правят с возилото

За и против Bugatti Galibier 16C

Един от най-обсъжданите автомобили през последните години е Bugatti Galibier 16C, чийто сериен вариант съществува само в мислите на неговите създатели. Концептуалният модел се появи през 2009 г. и оттогава непрекъснато се появяват слухове за евентуалното му пускане в серийно производство.
За и против Bugatti Galibier 16C
Отчитайки потенциала на производителя и съответстваща цена на неговите продукти, интересът към машината е напълно опрадван. Ако Galibier 16C излезе в серия, той ще разполага поне с 1000 к.с., а стойността му най-вероятно ще задмине тази на Bugatti Veyron ($1.7 млн.). Именно в това обаче е и големия проблем – издръжката и евентуалните ремонти на подобна машина ще бъдат сравними с тези на частен самолет.
За и против Bugatti Galibier 16C
Затова и във Volkswagen явно още не са напълно наясно има ли нужда светът от подобен автомобил, в който водач и трима пасажери ще летят по пътищата с над 350 км/ч. Когато отговорът на този въпрос стане ясен, концернът ще може да даде „зелена светлина” на проекта Galibier 16C. Или пък да се откаже от него.
За и против Bugatti Galibier 16C
Последната информация около този модел сочеше, че той ще се появи на пазара най-рано през 2015 година. "Ще пропуснем планираната дата за старт на производството на Bugatti Galibier", каза шефът на марката Волфганг Дюрхаймер преди около месец, като уточни, че причината за отлагането е желанието на марката да направи колата съвършена - да бъде номер едно не само по отношение на динамиката и екстрите, а и по отношение на комфорта и стила.

Тагове: galibier 16c
0 от 500
  • #5
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Колко много "професори"!
  • #4
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Veliko ( преди 12 години )
    Ako mu smenqt dizaina na neshto koeto da ne prilicha na audi, il pone ima poveche harakter i zapazqt interiora mislq che biha pojunali seriozen uspeh.
  • #3
    11 rate up comment 8 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    То като дизайн и имидж има шанс да застане до РР, но проблема им е ,че с този мото излиза наистина скъпо, дори и по стандартите на такъв клас автомобили. А ако монтират конвенционален мотор (ако изобщо може да се нарече така де ) ще дадат на "заден" сравнение с Вейрон и имджа който създадоха с него. според мен , W12 форсиран мотор от Бентли (например) и солиден маркетнг и реклама ,който да оправдаят по-ниската мощност и цена биха били оправдан риск за тази кола
  • #2
    13 rate up comment 8 rate down comment
    iliev555 ( преди 12 години )
    na praktika vlizat v klasa na RR a iskat i da go nadminat trudna rabota , mercedes se provalixa s proekta maibax vse pak pogelavam yspex na ww v nacinanieto im
  • #1
    11 rate up comment 31 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Против много ясно.Все пак е дело на боклучавия концерн ВАГ