Французинът спечели рали Аржентина (пети кръг от WRC), което бе едно от най-трудните състезания през последните 10 години и увеличи преднината си в класирането (от 4 на 18 точки) по пътя към деветата си титла.
Льоб бе най-бърз в квалификациите, след което последва старт изпълнен с поредица от гафове. Осемкратният шампион допусна три завъртания в петък, което го срина до четвърто място, на 35 секунди от временния водач. Французинът продължи борбата и скоро влезе в спор със Солберг, а след промяната в настройките до края на деня да излезе на първа позиция, макар и само на 0,1 секунди от съотборника си Мико Хирвонен. Льоб и Хирвонен водиха двубой помежду си и на следващия ден. След SS9 авансът на французина бе 2 сек., но пък двамата бяха на минута и половина пред останалите. Пилотите на Citroen контролираха лидерството си в челото, докато в един момент бе ясно, че им остава само да се повозят необезпокоявани до финала. Те преминаха спокойно и през последната изтисткваща отсечка от 66 км., но преди това Мико се доближи само на 0,2 сек до съотборника си. В крайна сметка Льоб спечели етапа с аванс от 12,5 сек. , което му донесе седми пореден триумф в Аржинтина, победа номер 70 в кариерата му на WRC пилот и преднина от 18 точки в челото на генералното класиране. „Това е една от най-великите ми победи и е много важна за тима“, сподели Льоб. 
Дани Сордо, който дебютира с Ford на мястото на контузения Яри-Мати Латвала имаше реални шансове да се качи на стълбичката. Испанецът направи добро състезание, но проблеми с алтернатора го принудиха да напусне надпреварата в последния етап. 
Отпадането на Сордо освободи последното място на подиума за норвежеца Мадс Остберг (Adapta Ford). Победителят от Португалия кара през цялото състезание на четвърта позиция, докато накрая шансът му се усмихна отново. С четвърто място чехът Мартин Прокоп записа най-доброто класиране в кариерата си с Ford. Интересното е, че петима от попълнилите челната десетка след него финишираха по системата Rally 2. Тиери Ньовил (Citroen Junior), Петер Солберг, Евгений Новиков (M-Sport Ford), Насер Ал Атия (Qatar Citroen) и От Танак (M-Sport) се върнаха в състезанието с наказания, след инциденти. Ньовил се превъртя в SS5. Солберг бе ранния лидер. Той имаше 20 секунди преднина до SS4, но после се удари в скала и счупи окачването. От 11-ти норвежецът стигна до 6-то място, спечелвайки 11 скоростни отсечки, включително и последната. Двамата пилоти на VW Себастиен Ожие и Андреас Микелсен, каращи Skoda в клас S2000 бяха сред първите 10 през почти цялото състезание. В края шампионът от IRC Микелсен напусна с проблеми в окачването, а Ожие бе изпреварен от Солберг и остана седми.
Следващият кръг от WRC ще е в Гърция от 25- 27 май.
Класиране от рали Аржентина:
1. Себастиен Льоб Citroen 5h34m38.8s
2. Мико Хирвонен Citroen + 15.2s
3. Мадс Остберг Adapta Ford + 3m10.4s
4. Мартин Прокоп Czech Ford + 9m45.3s
5. Тиери Ньовил Citroen Junior + 11m17.6s
6. Петер Солберг Ford + 12m02.2s
7. Себастиен Ожие VW Skoda + 12m25.3s
8. Евгений Новиков M-Sport Ford + 21m10.2s
9. Насер Ал-Атия Qatar Citroen + 28m22.6s
10. От Танак M-Sport Ford + 37m19.5s
Временно класиране за шампионата
1. Себастиен Льоб Citroen Total WRT DS3 WRC 91
2. Петер Солберг Ford WRT Fiesta RS WRC 73
3. Мико Хирвонен Citroen Total WRT DS3 WRC 70
4. Мадс Остберг Adpata WRT Fiesta RS WRC 68
5. Евгений Новиков M-Sport WRT Fiesta RS WRC 43
6. Яри-Мати Латвала Ford WRT Fiesta RS WRC 28


0