Може да се с по-модерен дизайн, но след 2005-6 станаха много зле с качеството, затова и таксиджиите престанаха да ги купуват. Просто вече взеха да наливат повече пари в реклама, като VW.
"Дизайнът вече е дързък, динамичен и много хармоничен, като не може да бъде припознат в никой друг автомобил."Хахахаха, само на Пежо 308 и Мазда 2, но все пак ви разбирам - всички такива статии са платени, нормално е да се скъсате от хвалене. Вие и Пежо 107 хвалихте.
Аз от коментарите по-долу се убедих в едно- че КЛАСИКА не е нормален. Такива нахвърляни думи в изречения,искащи да кажат нещо,което може да се каже с 4 думи,а не с 40, не ми изглеждат написани от човек,който е наред.
Ако е азиатка предпочитам оригинала (японска), от колкото копието (корейска). Тия вече не правят хубави коли като Акцент, Елантра и т.н. Тогава имаха свой дизайн, сега само копират. Това е копие от няколко модела - предница и фарове като на Пежо 308, странична линия и купе като на Мазда 2. Май само задницата е оригинална, но тя пък е грозна.
Случаят на *** с ауитата е гладна кокошка,просо сънува.Виртуалния бял батко от морето е реален *** от казанлъшко.Виртуалните му аудта,А6,А8,А7,.. се оказаха един изгнил варел ауди 80,.. на баща му.Седнал да коментира кола на която целия им катун да спестява една година,джантата и не могат да купят.Ама пусто беднотия и простотия.Те ако *** бяха стока,отдавна щяха да живеят като бели хора.Никой не им виновен,калпаво семе.
Колкото и да плюе тук казанлъшкия ***,не му се получава.Аутобилд си го казаха:стана нещо немислимо до скоро,за момента корейска кола е на върха в С-сегмента.Ако Фолксваген прави една крачка,Хюндай правят две.Факт!
Като четох теста на Autobild единствения плюс на новия Сивик било космически изглеждащото табло.От там на татък корейката го утрепа по всичко.Чисто нова хонда,а по дупките скърцало таблото и тапицерията на вратите.Космическо табло,но от твърда пластмаса и пише,"не особено качествена".Точно обратното на i30.Колкото и да не им беше приятно и немците си признаха,че това i30 вдига летвата високо в компактния клас.И разбирали защо Винтеркорн отложи с една година старта на Голф 7