IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хибриден Mercedes-Benz E-Class от Brabus

Машината е с два електромотора, разположени в колелата

Хибриден Mercedes-Benz E-Class от Brabus

Германското ателие за тунинг - Brabus, съвместно с един от най-големите производители на електромотори Protean Electric, разработи хибридна версия на седана Mercedes-Benz E-Class. Премиерата на прототипа се състояние на форума SAE World Congress в Чикаго (САЩ).
Хибриден Mercedes-Benz E-Class от Brabus
В силовия агрегат на машината влизат 2.2-литров дизелов двигател и два електромотора, които са разположени в главините на колелата. Всеки от тях е с мощност 110 к.с. и 800 Нм. Това позволява на седана да ускори от 0 до 100 км/ч само за 7.4 секунди, а от 60 до 120 км/ч за 5.6 секунди.

Представители на компанията Protean Electric заявиха, че използването на електромотори в колелата ще позволи на седана да подобри разхода си на гориво с 30 %. От Brabus обаче така и не разкриха какъв точно ще бъде разходът на автомобила, както и капацитета на акумулаторите му.

"Много сме доволни от съвместната ни работа с Brabus - коментира шефът на Protean Electric  Боб Парсел. - Това ни дава възможност да покажем пред света на какво са способни внедрените в колелата електродвигатели Protean. Нашата разработка не само съществено подобрява динамичните характеристи на автомобила, но и се грижи за околната среда".

Преди около половин година Brabus показа и напълно електрически E-Class. Автомобилът разполагаше с напълно електрическо 4х4 задвижване, което доставя 435 к.с. и 3200 Нм. Повече за Brabus High Performance 4WD Full Electric вижте ТУК.
 

Тагове: Brabus protean electric
0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Ми те и Хюндай/Киа имат растеж по време на криза. Десетките китайски марки също. По тая логика и те ли са "икони"? Ха-ха-ха, лелее, не се бях смял така скоро.
  • #6
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хахахааа,наистина това не са автомобили,а ИКОНИ,т.е.умрели автомобили на които феновете им се кланят,като ги видят на картинка.За пореден път се убеждавам,че таргет групата на немските икони са извънредно *** парчета.
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    trb ( преди 12 години )
    palq4ovcite koito pishete v toq sait si jafkate s smehoriite si..a prodajbite sami pokazvat koi koi e....tupi *** ste i tva si e vie ste jivoto olicetvorenie na bulgarskata prostotiq....jalki horica...
  • #4
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Ха-ха-ха, предствям си самонареклият се expert как се кланя на някой немска "икона" на улицата а отвътре мутрата си мисли: Тоя като излезнем да му свитнем една тупалка само на сектант ше ми стане.
  • #3
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Да бе, те богатите клиенти се интересуват от тракащи дизелчета и затова немските "икони" (ха-ха-ха, откъде измисли тая идиотщина?) се скъсват да ги развиват.Ха-ха-ха, абе ясно е че немските фенчета са *** парчета, ама тоя "expert" счупи всякакви рекорди.
  • #2
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Те само стъклата да им бяха проблем щяха да са супер,ама то и в другите неща никак не ги бива.Те един хибрид като хората не могат да направят.Толкова са зле и изостанали,че повече няма на къде.Показват разни проекти и концепти,а всъщност,като отидеш в шоу рума виждаш най-много някой "свръх иновативен дизел" с който да си ореш лозето.
  • #1
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе тия немци не се научиха стъкла да правят. Още карат с мътните петна лепило като на Варбурзите от едно време. Толкова ли е трудно не знам, егати премиум автомобилите.