
Новият Gol първо ще замести по-стария модел на Polo Classic, произвеждан в Аржентина, но от групата дефинитивно са потвърдили и европейска версия. Нейното разработване е дадено на австрийската Magna Steyr, фирмата която през последните годин стана популярна в разработването на нови модели за различни производители. Последният засега пример е с разработването на новото поколение на Fiat Bravo.
След седана на новия Volkswagen Gol, ще се появят още две версии – хечбек и лекотоварен фургон. Има възможност този нов модел на групата Volkswagen да бъде продаван в Европа под марката на Škoda, но по-вероятно все пак е той да останат със знака на Volkswagen.
Двигателите ще бъдат от новото поколение малки бензинови и дизелови агрегати, разработени от Volkswagen през последните години. Прототипът, който виждате на снимката, е заснет при тестове в Скандинавия и определено идентифицира бъдещия Volkswagen. Новият евтин модел трябва да се появи на пазара още идната година.

