IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Great Wall е готов с първия си хибрид

Haval E трябва да излезе в серия до 3 години

Great Wall е готов с първия си хибрид

Компанията Great Wall, която произвежда автомобили в България съвместно с „Литекс Моторс”, показа пред публика и първия си хибриден модел. Това стана на изложението в Пекин, където бе представен концептът Haval E.
Great Wall е готов с първия си хибрид
Автомобилът, изцяло разработен от Great Wall, е с 2 врати, които се вдигат нагоре в "стил Lambo". Концептът разполага с хибриден агрегат под името BSG Light Duty Hybrid System. В него влизат 1.3 литров бензинов мотор с мощност 150 к.с., който задвижва предната ос, и електромотор с мощност 95 к.с., който задвижва задните колела. Общата мощност на системата е 243 к.с. и 500 Нм.

Агрегатът включва още 6-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. От Great Wall поясниха, че теглото на машината е 1600 кг., като тя ускорява от 0 до 100 км/час за 8 секунди и може да достигне максимална скорост от 190 км/ч. Изцяло на електричество автомобилът може да измине около 80 километра, като в този режим максималната скорост е 130 км/час.

Haval E има дължина от 4.4 метра и междуосие 2.6 метра. Разполага с панорамен преден прозорец и футуристичен салон. Очаква се до 3 години Great Wall да пусне и серийна версия на базата на това возило.

Тагове: Great Wall haval e
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Дано да се хареса производството на Грейт уол,това е добре за повишаване на техническите познания и умения на средните кадри, намалява безработицата, всички държави искат автомобилно производство ва своя територия, задвижмва и други отрасли, след като се премине на пълно местно производство на частите.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    м ( преди 13 години )
    Интересно дали успяха да продадат вече някоя гола в България.Към края на годината ще е интересно да се види колко коли са продали!
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Шапка на Германците,и по един пръс от зад, на Корейците и Японците!!
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Баси,тия не си поплюват!Сложиха шапка на германците.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Доста е тежко-за моите предпочитания, но е с вълнуващ дизайн, в стил "пуци-муци"!За всеки случай, ще пусна едно тото, за да съм готов евентуално след олекотяването му:)
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    до Nick ( преди 13 години )
    пишеше дължина 4,8 м и междуосие 3 метра, сега редакторите на статията са го поправили. Явно усетиха че не звучи логично, това на снимката да е междуосие 3м. защото ако беше 3 метра като гледам снимката, то автомобила трябва да е и висок 3 метра както и вратата му да е дълга 2,5метра. Както и да е сега са го поправили но пак не изглежда логично вратата да е 2 метра широка и да е висока 2 метра
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Nick ( преди 13 години )
    4.4 metra ne e 5 metra, 2.6 mejduosie e kato tova na golf a 3 metra e kato na Bmw 7ma seriq. Kakvo stranno sa napisali?Inache kitaicite mai ne si popluvat, dosta modeli prigotviat.
  • #6
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    стъкло- материалпрозорец- конструктивен елементвъздух- онова в чутурите ви
  • #5
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    strahotnata stena ili greda...
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до Анонимен 1 ( преди 13 години )
    Колега, Когато караш колата си и гледаш напред през какво гледаш - прозорец или стъкло?Може обяснението ми да не е много правилно, но все пак написаното в статията е меко казано глупост.