IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi Q2 ще бъде на модулната платформа на VW

Компактният кросовър ще разполага само с 4 места

Audi Q2 ще бъде на модулната платформа на VW

Най-компактният кросовър на Audi вероятно ще смени както името си, така и платформата, на която ще бъде построен. Това съобщи интернет-изданието Motor Authority, според което машината ще се появи на пазара не под названието Q1, както се очакваше, а като Q2.
Audi Q2 ще бъде на модулната платформа на VW
Интересното е, че концернът от Инголщад няма да използва за новия модел базата на компактния хечбек А1, а новата модулна платформа на Volkswagen - MQB, върху която ще бъде построен следващия Golf. И върху която е направено показаното неотдавна Audi A3. Все пак новият кросовър ще взаимства някои елементи от А1, като един от тях е базовият двигател - 1.2 литров бензинов турбо-мотор.

Самостоятелното задвижване на четирите колела при Q2 ще се предлага само като допълнителна опция. Освен това кросовърът ще разполага само с 4 места и сравнително малък багажник. Очакванията са Audi да бъде готов с прототипа най-късно до 3 години, което означава, че концептът Q2 може да бъде представен още през 2013 г.
 

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ами все така без проблемно да караш ти желая колега!Аз лично не ги харесвам и за това ги и избягвам
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Еми то 70% от дизелите в б.г. са на VW-GROUP , нормално е да има някакви проблеми . като имаш предвит и състоянието на колите който се внасят отвън..японски дизел има общо 5-коли в б.г. френския дизел не е лош , но нищо особено като динамични характеристики ..и няма какво да си хваля мойто повече от 12-г. карам дизели на VAG, все безпроблемно..
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На ВАГ бензиновите мотори не са на ниво ти за дизела ми говориш.Няма по трайно и комплексно плувана техника от тая на ВАГ.Някъде, някога се появяват сведения за проблеми на някои агрегати в отделни марки.При ВАГ обаче дефектите са повсеместни.Дали мотори, дали скоростни кутии или други важни възли в автомобилите им все нещо им има и то масово!Брат ми ще си сменя А4 и освен А3 с 1.9ТДИ просто няма друг разумен избор от.Всичко друго до 2003 и след това е *** на ***.
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не познавал човек с проблеми с дизел на Фолксваген.И аз не познавам човек с проблеми с японски и с френски дизел.Всеки си хвали неговото, ама като се сдуха техниката всеки започва да пита по форумите, какво и е на колата, а там проблемите с моторите на Фолксваген са във всяка тема почти!Ето ти малко за проблеми с дизел на ВАГhttp://***.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=23120И това е само част.Айде да не ровя и в Ауди форума за проблеми и с 3.0ТДИ, а той им се води надежден!СМЯТАЙ
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Саксофонец , толкова се чупи Аудито че , увеличават продажбите всеки ден , явно лоялните клиенти се увеличават...и Ауди продължава да купува други "марки" без да се съюзява с никой друг производител , за разлика от други такива...а специално дизела на VW-GROUP е най-здравия такъв , не познавам човек с проблеми ...ако има то е по-скоро изключение...
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    xixi kato nqkoe jivotichne e :) vesel
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    do jok ( преди 13 години )
    2.5 TDI на Ауди чупят колянов вал редовно. Автомата на Ауди типтроник или мултитроник се разваля на 100.000 км. Друга слабост на дизелите на Ауди са помпите, дори на модели след 2007 година. Ауди имат един свестен двигател 1,9 TDI до 1999 година. Той е вечен, след това дизелите им са трагедия. Най здравия дизел е на 3.0 BMW Нито Бенц нито Ауди могат да хванат Бавареца ако говорим за дизелови двигатели!
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    jok ( преди 13 години )
    хахаха , саксонец купи си една книга на гинес и виж кой е двигателят изкарал най-голям пробег без ремонти , да те светна,точно TDI , предполагам,че от ауди са си платили нали :)))-анонимен,кой да изкара книжка бе пич,моята е от 1999 :)
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    саксонеца ( преди 13 години )
    Аз не познавам човек с дизелово аудикойто да не еимал проблеми,от 1.9 TDI до 3.0 TDI всичко е толкова кекаво и нетрайно,направо мечки да си биеш.
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Питай ме познавам ли някой с ауди,който да не се чувства изигран само след няколко месеца.Не познавам такъв.За това Ауди е фирмата с рекордно малък брой лоялни клиенти.Това говори много.Който се е опарил,не повтаря.Нищо не е случайно.Дано някой ден да изкараш книжка и да те пуснат на тест драйв да покараш някаква кола,защото това ще ти е.