IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Купето с 4 врати се налага в Европа

Volkswagen и Opel ще покажат подобни автомобили до края на годината

Купето с 4 врати се налага в Европа

Дълго време европейските автомобилни производители произвеждаха компактни седани, колкото да отбележат участие в този сегмент. На Стария континент подобни машини не са особено популярни, тъй като се търсят по-практичните хечбек и комби. Седаните обаче имат успех в Русия, САЩ и Азия, където собствениците им търсят по-солиден външен вид на возилата си.
Купето с 4 врати се налага в Европа
Според специалистите обаче нещата съвсем скоро ще се променят. Затова и европейските производители залагат на един нов вид автомобили - купе с 4 врати. С такова разполага Volkswagen - Passat CC, а се очаква и новият Golf VII да се произвежда в подобен вариант. Нищо, че германците вече предлагат такава машина на пазара като Jetta. Очакванията са, че Golf CC (на първото изображение ) ще бъде по-дълъг от Jetta, но по-къс от Passat CC.

Само че Volkswagen Golf CC няма да е първият автомобил в сегмента на компактните купета с 4 врати. Още в края на 2012 г. трябва са се появи аналогичен модел под марката Opel. Дължината на Astra Coupe (на втората снимка) ще бъде около 4600 мм, като благодарение на формата на покрива, автомобилът ще прилича повече на истинско купе. Впрочем в настоящето семейство на Astra няма класически седан.
Купето с 4 врати се налага в Европа
През 2013-2014 г. своите компактни седани с 4 врати ще покажат и представителите на премиум-сегмента Audi и Mercedes-Benz. И докато при първите новият модел все пак ще напомня класически седан, нещата при Mercedes-Benz са различни. Автомобилът, който ще се произвежда на платформата на В-class, ще бъде именно четириврато купе. Освен тези две компании нов модел готови и Alfa Romeo. Появата на Giulietta Coupe е най-вече заради завръщането на италианската марка на пазара в Северна Америка.

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    sl ( преди 13 години )
    на "авторите" на статии в този сайт плащат ли им ?
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бай Шано ( преди 13 години )
    истината е че са добре изглеждащи но са си за гъзари -я се опитай в една такава функционална кола да събереш 2-те си деца и детската количка и покупката и зимнината от село (хаха)---
  • #16
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Уююю, а CLS какво е! Мисля, че му се вика пионер в областта! Още отпреди 10 години, а от статията разбирам, че тепърва ги откриват. Мамалиии
  • #15
    4 rate up comment 4 rate down comment
    benov ( преди 13 години )
    Купе, не означава броя на вратите, а броя на местата- четири. От много отдавна е така.
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    ШОФЬОРА ( преди 13 години )
    НАЙ ВАЖНОТО Е , ЧЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ ЩЕ НИ ПРОЧЕТАТ КОМЕНТАРИТЕ И ЩЕ СИ - бРЕ ТИЯ ОТ РОДИНАТА НА САЛИ ЯШАРОВИТЕ КАРУЦИ, ШКОДИТЕ МАДАРА И КИТАЙСКИТЕ КОЛИ НА ЛИТЕКС СА РАЗБИРАЧИ.ДАЙТЕ ДА НЕ ПРАВИМ ГЛУПОСТИ АМИ ДА ГИ ПИТАМЕ
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Купетата с четири врати са илюзия, това си е или седан със сплескан покрив и кофти видимост за ***-гъзари, или хечбек със сплескан покрив и кофти видимост за ***-гъзари.
  • #12
    14 rate up comment 1 rate down comment
    do "..." ( преди 13 години )
    Кви са тия разсъждения? "Купе с четири врати" е седан / хебек с четири врати и профил на купе.
  • #11
    6 rate up comment 0 rate down comment
    peo ( преди 13 години )
    Ne se zaqjdam samo pitam kade pi6e 4e reno sa izmislili Liftbeka???
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На мен ми липсват седаните с 2 врати, които отзад са си като седани, а не като лифтбеци.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    vel_co ( преди 13 години )
    От друга страна добре е да имаш избор между седан и по-"наточена" версия от същата марка,както е при двата варианта на Пасат.Не ти се прави излишен тунинг - вземаш "купето",но функционално като седан,хм.