IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault планира конкурент на VW Passat

Новият седан ще заеме мястото на Laguna

Renault планира конкурент на VW Passat

Renault планира конкурент на VW Passat
Renault планира пускането на нов седан, който да се позиционира на пазара като конкурент на Volkswagen Passat и Opel Insignia. Ако идеята бъде одобрена, новият модел ще трябва да излезе на пазара през 2016 г. Като той ще бъде за сметка на Laguna, чието производство ще бъде спряно.

Ръководството на Renault все още не е стигнало до единомислие по въпроса. Това призна маркетинг-директорът на френската компания Стивън Норман пред изданието Autocar. Според него разработването на подобен модел ще отнеме минимум 4 години. Този срокх обаче може и да се съкрати, тъй като има възможност Renault да използва някои от разработките, направени за създаването на модела Samsung SM7 (на снимката). Както е известно, автомобилната компания Samsung също влиза в концерна Renault.

Норман допълни, че приотет за новия модел ще бъдат пазарите във Великобритания и Германия, където подобни автомобили се търсят най-много.
 

Тагове: Renault Samsung
0 от 500
  • #5
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Стоян ( преди 13 години )
    Когато Рено направиха кола с максималните 5 звезди на краш теста Пассата се разпадаше при удар.... Когато Рено правиха красиви коли ,Пассат изглеждаше като Куфар с табло на камион. Рено е друг клас кола ,кола за доктори , чиновници ,търговски представители . Пассат е за месари , и работници в дърводелски цех...И Пассатите след 96- който са с кокали са супер пикливи ,окачването не струва ,двигателите харчат масло и се чупят ,Има една статия в АутоБилд където пише ,че Фве е с най дефектния дизел
  • #4
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Брилянтния немски ум който измисли да изключва цилиндри от работен режим на двигателя защото иначе няма как да покрие елементарни еконорми , брилянтния немски ум който направи европейска кола с консумация на гориво като на американските и който трябваше да загуби пазар за да разбере ,че Помпа-дюза дизелите са отживелица. Френските коли може да не са най-добрите но поне не продават устарели технологии на баснословни цени
  • #3
    7 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това с доливането на 1л/1000км отнякъде нещо си чул и сега го преразказваш ли, не можах да разбера. Щото аз карам именно този мотор и мога да ти кажа какво масло слагам и колко доливам. Също вярно е, че колата доста върви и харчи малко. Относно лагуна дизел мога да кажа последната ми случка с такава кола. Прибирам се от София вечерта по- тъмно, бързам защото жената закъснява за нощна смяна и към Мездра изпреварвам лагуна 2 комби dci. Не мога да кажа дали е била 1.9 120кс или 2.2 150кс, защото не видях да пише. За тези, които са минавали по пътя между Мездра за Враца, знаят че е еднопосочен и двете платна са с по 2 ленти и мантинели, пътя е прав и има плавни завой. Та тоя софиянец с лагуната прибиращ се сигурно на село, щото беше петък, май се издразни, че го изпреварих на излизане от мездра и побърза да ме настигне и изпревари. Аз карах малко след това на една прилична дистанция зад него и изчаках момента да дойде баира. Естествено тогава му показах колко му върви лагуната защото при опита ми да го изпреваря в лявата лента и след 2-3 присветвания зад него с дългите, той не ме пусна и не се прибра в дясната лента. Е, щом е така, изпреварих го в дясната лента, като се опита да ме засече, но лошото е, че в дясно има и хора, които караха с нормална скорост, а не като мен с 160. Та в крайна сметка ми видя задния номер и неможеше да направи нищо. Просто софиянеца не очакваше по вида на колата ми, като и никъде не пише двигател и обем да го завра на кучето в ауспуха. Ама видя колко не може да му върви ренцето. А би било добре коментарите относно колите и двигателите да се пишат от хора, които са добре запознати, или от личен опит, а не от това какво са чули, видяли или са чели.
  • #2
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Статията нещо издиша.За какъв конглокент на Пасат става на въпрос.До сега Лагуната на кого беше конглокент?Не беше ли на Пасат или може би за тъпите *** е била конглокент на Голф или Поло.Пасат и Лагуна са в един клас и до сега бяха конглокенти.Конглокираха се кой е по-голямата трошка.Чесно казано не мога да преценя.И двете са крайно ненадеждни коли.Реното според мен е по-добър избор от Пасат.Има по-добро излъчване,комфорт,интериор и няма сериозни проблеми.Електрониката му е слабата част.
  • #1
    31 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Немски титан"?!?!Абе момче,скоро на лекар ходил ли си.За какви немски *** говориш?По голям *** от Пасат едва ли има.Само за окачването ще ти кажа,че е консуматив и се прави по-често отколкото се сменя масло.Всъщност маслото може и да не го сменяш изобщо,защото,ако си взел 2,0 TDI на всеки 1000 км доливаш по 1 л.и просто няма нужда от смяна.То си е все ново.Турбините до 50 000 трудно изкарват,а ако си с DSG трансмисия може преди турбото да е хвърлиш.Абсолютен *** е тази ***.