Големите автомобилните компании предлагат алтернатива за зимата
Ferrari
Фирмените шейни на италианците не са новост, но вече не се произвеждат. Затова и по магазините вече ги няма. Те са направени от алуминий, разполагат със седалка от карбон и са оцветени в ярко червено, което е фирменият цвят на Ferrari. Другата им особенност е цената, която никак не е малка – 800 евро.

Миналата седмица ви представихме най-женските коли на пазара, с уговорката, че типично женски коли няма. Със същата уговорка, сега ви представяме и топ 10 най-мъжките коли. Класацията е на Inside Line, като е направена на база данните от статистиката за продажбите на нови автомобили в САЩ през 2011 година.
На първо място е италианската красавица Ferrari 458 Italia, при която цели 95.3% от всички клиенти са били мъже. Втори в класация е дрифт машината BMW 1 Series M Coupe (92.2%), а трети - Audi R8 (91.4%). В челната петица влизат Mercedes-Benz SLS AMG и още една кола на Скудерията - Ferrari California.
Топ 10 най-мъжкарските коли на пазара в САЩ вижте в галерията със снимки.


4