IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пазарът на коли в Европа продължава да пада

В Северна Америка и Япония тенденцията е точно обратната

Пазарът на коли в Европа продължава да пада

И през изминалия месец март пазарът на нови автомобили в Европа продължава да пада, съобщи Business Report. Най-сериозно е положението в Испания, Италия и Франция, като единствено Германия продължава да бъде изключение от случващото се. Там се забелязва дори увеличение на продажбите.
Пазарът на коли в Европа продължава да пада
По данни на VDA (Германската асоциация на производителите) през март в страната са регистрирани 339 123 нови коли, което е с с 3.4 % повече от същия период за 2011 г. Лидер по продажби си остава Volkswagen с 72 627 бройки, като това е с 9.2 % по-добър резултат от март 2011 г. Следват BMW, заедно с MINI (+ 11.6 %, 30 965 бройки) и Mercedes-Benz (+0.8 %, 27 029 бройки)

На други континенти обаче се отбелязва положителна динамика. Това важи най-вече за Северна Америка (САЩ и Канада), където продажбите са скочили с 12.7 % и достигат резултат от 1.4 млн. леки автомобили. Лидер в региона отново е General Motors, реализирал за изминалия месец 231 052 единици. По този начин концернът подобрява с 12 % постижението си от март 2011 г. Най-продаваните марки на GM са Chevrolet и GMC. На второ място е Ford, а на трето – Toyota.

В Япония правителствената програма за субсидиране на купувачите на екологични автомобили дава резултати и общатият брой на продадени автомобилли достигна почти половин милион – 497 959 бройки. Тук „отличникът” е Toyota с 225 921 единици, което е увеличение с рекордните 104.1 % в сравнение със същия период преди 12 месеца. Второто място е концерна Nissan – 81 455 бройки и увеличение със 77.6 %, а трето за Hоnda Motors – 67 267 и увеличение от 55.2 %.

0 от 500
  • #3
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Живея в Европа и ме интересува Европа. Дори в Япония да продават 200% по-вече, това няма да направи живота ми по никакъв начин по-добър, а дори обратното.Когато няколкото *** превъзнасящи процентите вна продажби в Япония си потърсятработа след училище, ще разберат по друг начин еуфорията си.
  • #2
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По-интересното в тази информация е следното: "Тук отличникът е Toyota с 225 921 единици, което е увеличение с рекордните 104.1 % в сравнение със същия период преди 12 месеца..."Nissan 77.6 % ръст, а Hоnda Motors 55.2 %." Японските компании се съвземат от катаклизмите с темпове, немислими за европейците...
  • #1
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Лидер по продажби си остава Volkswagen с 72 627 бройки, като това е с 9.2 % по-добър резултат от март 2011 г. Следват BMW, заедно с MINI (+ 11.6 %, 30 965 бройки) и Mercedes-Benz (+0.8 %, 27 029 бройки). Деме ФВ е купуван колкото БМВ и Мерцедес взети заедно, явно немците нищо не разбират от автомобили:)) или не четат коментарите в аутомедиа на Дошовците.