IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda преминава на 9-степенна кутия ZF

Трансмисията ще спести до 16 % от разхода на гориво при японците

Honda преминава на 9-степенна кутия ZF

След 2 години част от моделите на Honda ще бъдат снабдени с 9-степенна автоматична скоростна кутия ZF. Това съобщи изданието Automobile, позовавайки се на свои източници в японската компания.

Трансмисията е предназначена само за модели с предно предаване или със самостоятелно задвижване и на четирите колела, чиито двигатели имат въртящ момент от максимум 480 Нм. Освен това тази скоростна кутия може да бъде комбинирана със система start-stop, както и с хибридни агрегати. Според изчисленията на инженерите от Honda тя ще свали разхода на гориво с около 16 %.

Очаква се първите модели, на които ще бъде качена трансмисията да бъда Honda Odyssey и Pilot, както Acura MDX и TL.

За първи път 9-степенният автомат ZF ще се появи на моделите на концерна Chrysler през 2013 г. Производството на трансмисията ще бъде осъществено в завода в Комоко, щата Индиана.

Още по темата:

ZF е най-добрата скоростна кутия

Тагове: Honda ZF
0 от 500
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хонда са коректни в техните данни относно разхода.
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    chavv ( преди 13 години )
    Да не говорим че производителите масово си тунинговат предавателните числа към стардартните тестовете за разход, а не към реалните условия на каране.Праскат етикета 6/100 градско.... и колата се продава. Ама в реални тестове се оказва че много малко коли харчат декларираното. Миналата година от 12 коли тествани от Аутобилд, май само 2 бяха на 0.5л от декларираното, повечето разходът беше 1.5-2л отгореНе е измама, просто добър пиар :)
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    chavv ( преди 13 години )
    16% понижен разход, но пропускаш детайлите - 9-степенната е със старт-стоп, 5-ста е без такава автоматика.старт-стопа дава около 10% в стандартните тестове, които се правят на стенд.Просто над някакво количество, смисълът от повече предавки не е технически, а маркетингов - Джо/Иван си мисли "има повече скорости значи е по-добра"Да, ама аз предпочитам 5-степенна кутия на Хонда или БМВ пред 10-степенна китайско производство
  • #16
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Fullthrottle ( преди 13 години )
    Гледайте клипа от 5.36.
  • #15
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Fullthrottle ( преди 13 години )
    Мисля,че са много 9 скорости.Ще има дразнещо често сменяне на предавки.Тук Джеръми Кларксън го обяснява нагледно :)
  • #14
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не че не могат ами сигурно се ръководят от политиката на други фирми да правят икономии и вместо да влагат средства за свои разработки взимат на готово, защото им е по-евтино.Ама ще се упарят и ще си направят своя.Все пак това е Хонда.Те държат на качеството.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Страхотно ще е усещането.Тя разработка на Хонда ли е?Сори, че разпитвам така ама искам, някой запознат да ми каже.Поздрави!
  • #12
    3 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    не знам колко е голям. винаги съм мислел че горят малко защото всичките им коли са с добра обтикаемост и са сравнително леки. но все пак искат да го намалят с 16% нали. и жалкото е че не можаха да го направят със сонствени кутии а ще го правят с германски.
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    chavv ( преди 13 години )
    CVT е безстепенна, но може софтуерно да се "дефинират" фиксирани скорости, колата да превключва между фиксираните при "спортен" режим, а истинския безстепенен режим да се ползва в еко-режим.Слухът както тръгна преди седмица е така:CVT for the I4's7 speed DUAL CLUTCH for the RL and NSXZF 9-SPEED for the TL,MDX,PILOT
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    CVT не е ли безстепенна?