IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG

GS-F може да получи техниката на Lexus LFA.

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG


Lexus планира да пусне на пазара спортна F-версия на новия GS, с която да конкурира BMW M5 и Mercedes-Benz E63 AMG. Шефът на продуктовото планиране на марката Карл Шлихт заяви пред Autocar, че такъв модел е много вероятен, но уточни, че той все още не е получил зелена светлина за производство.

За горещият суперспортен седан GS-F се говори от доста време. Моделът трябва да е сред основните оръжия на Lexus, с които японците да променят совя имидж, превръщайки се в марка, предпочитана от най-взискателните шофьори, търсещи лукс и надеждност, съчетани с динамика и стил.

Луксозното подразделение на Toyota вече има в моделната си гама суперспортна кола, в лицето на LFA, както и спортен седан - IS-F. Тя също така предлага опционалният спорен пакет F Sport за моделите си. Новата отличителна динамика при моделите на луксозната японска марка се подчертава и от новият дизайнерски език на Lexus, както и от по-динамичното пътно поведение на новите попълнения в гамата.

Lexus GS-F обаче няма да бъде само спортен, но и много изискан и комфортен, подчерта Карл Шлихт. Той не пожела да даде подробности за задвижващата система на бъдещия GS-F. Според източници на Autocar обаче, под капака на колата ще работи дефорсиран вариант на V10 двигателя на суперколата LFA. Той най-вероятно ще има осем цилиндъра и мощност около 500 к.с.

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    масерати куатропорте е грешка защото тежи почти 2 тона. GS може и да тежи 1700 с 2,5 литров мотор, но с големите мощности и скорости ще иде 200кила отгоре. а за многото кила си трябват нютони - иначе ще се пилиш на всеки сфетофар а АГМта и М5ци ще си мъркат като месершмити и реално ще се кефят повече. да не говорим за хай спиид круйзване - мазератито ще кара с 200 и 5000оборота а панамера с 2600об. аз предпочитам второто. и неми казвай че в споменатите германци няма спортни гени.
  • #20
    5 rate up comment 7 rate down comment
    До лейтенанта ( преди 13 години )
    Ами защо като са ги правели, ще сменят имиджа? И ще правят коли за взискателни шофьори? До сега за какви шофьори са ги правели? Не казвам че Лексус правят лоши коли, напротив след немската тройка веднага нареждам Лексус. Но все пак са след немците. Това се разбира и от плановете им. Искат имидж като немската тройка. Да стане нещо като четворка. Така го разбирам аз. Нещо като голямата четворка във висшата лига. Което приветствам естествено.
  • #19
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Лейтенанта ( преди 13 години )
    Лукс, надеждност и стил Лексус винаги са предлагали. Това е основната идея на тоя бранд на Тойота. Сега добавят и динамика, въпреки че в някои модели (IS, LFA, GS донякъде) си я имат по принцип.
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Abe ima6e edin "Lexus" se nari4a6e,kade e??
  • #17
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Моделът трябва да е сред основните оръжия на Lexus, с които японците да променят своя имидж, превръщайки се в марка, предпочитана от най-взискателните шофьори, търсещи лукс и надеждност, съчетани с динамика и стил. Ааа сменят имиджа, вече ще правят коли за взискателни шофьори, търсещи лукс и надеждност съчтани с динамика и стил. Да приемаме ли че досега са правили коли които не предлагат лукс и надеждност както и динамичен стил за невзискателни шофьори? Те направо се изплюха на Дошо в лицето.
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    bb-сокчета ( преди 13 години )
    абе, оНУФРИ ти виждал ли си в чужбина ,че е пълно със всякакви националости и раси!?да не би в германия да няма 6 милиона турци!?? Шлихт може и да е половин чех или пък австриец!? верно има *** и то доста....абе много ограничени хора има в Кенефинландия
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ime Germanci i Ali,Mustafa, i tiah li gi broim,6tot az, ne gi boia.
  • #14
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ми много ясно Каръл Шлихт.Германците знаят как да лъжат клиентите и за това ще им бъде полезен.
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Каква грешка бе баварец? Ако търсиш спортно усещане, турбото е компромис. Няма турбо мотор с реакциите на високооборотен атмосферен. И GS съвсем не е 2-тонен кютук, ами тежи под 1700 кг. Колкото до новината - съмнявам се да е вярна, по-скоро ще ползва нова версия на V8 от LS или IS-F. Евентуално с механичен компресор, но турбо в никакъв случай.
  • #12
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо ( преди 13 години )
    Лексуса ще опука немските дрънгели като мачок у дирек!