IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG

GS-F може да получи техниката на Lexus LFA.

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG


Lexus планира да пусне на пазара спортна F-версия на новия GS, с която да конкурира BMW M5 и Mercedes-Benz E63 AMG. Шефът на продуктовото планиране на марката Карл Шлихт заяви пред Autocar, че такъв модел е много вероятен, но уточни, че той все още не е получил зелена светлина за производство.

За горещият суперспортен седан GS-F се говори от доста време. Моделът трябва да е сред основните оръжия на Lexus, с които японците да променят совя имидж, превръщайки се в марка, предпочитана от най-взискателните шофьори, търсещи лукс и надеждност, съчетани с динамика и стил.

Луксозното подразделение на Toyota вече има в моделната си гама суперспортна кола, в лицето на LFA, както и спортен седан - IS-F. Тя също така предлага опционалният спорен пакет F Sport за моделите си. Новата отличителна динамика при моделите на луксозната японска марка се подчертава и от новият дизайнерски език на Lexus, както и от по-динамичното пътно поведение на новите попълнения в гамата.

Lexus GS-F обаче няма да бъде само спортен, но и много изискан и комфортен, подчерта Карл Шлихт. Той не пожела да даде подробности за задвижващата система на бъдещия GS-F. Според източници на Autocar обаче, под капака на колата ще работи дефорсиран вариант на V10 двигателя на суперколата LFA. Той най-вероятно ще има осем цилиндъра и мощност около 500 к.с.

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #41
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    300td i A8 2,5tdi, togava Japanite kade biaha ,po patia dovel gi do tuk.Nissan s Reno Mazda s Ford,za sega Toyota i Honda deto se darjat,no do koga? V sveta 6te ostanat 5 ili 6 avtomobilni proizvoditelia za sajalenie,az ne sam saglasen s tova ,NO.
  • #40
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е защо продавате тракащи и тежки дизелчета в премиум класа като най-утрепаните клиенти са именно на немските марки,щото купуват базови дизелчета в премиум класа. Какво е Ауди А8 2.5 ТДИ, това е тракащ ***, какво е S class 300ТД това е тромав тракащ ***. А8-ците от 2000 година даже ги има с механични скорости- това е мизерни клиенти.
  • #39
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Четеме,че и Мерцедес ще ползват Рено дизел. Срааааам хахаха
  • #38
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Модата на хибридите тепърва започва щом и Порше изкарва хибрид! Ферари тепърва ще изкарат хибрид. Проблемът е ,че хибриди могат да правят само японски инженери,защото имат достатъчно акъл. Германците копират доста безуспешно до ден днешен! Ел.колите- само японски.Къде са германците- на стари лаври,чупещи се коли и тракащи дизелчета. Вселена ги дели от модерните японски автомобили.
  • #37
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти си на тъмно,приятелю:Честито- БМВ с хибриди от Тойота. Опел винаги е бил с дизели от Исузу. Мерцедес с двигатели от Рено. :http://***.dnevnik.bg/biznes/companii/2010/04/07/883894_sled_sdelkata_na_denia_mercedes_s_dvigatel_reno_i/
  • #36
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    4estito,Toyota s dizeli ot BMW;Infiniti s motori ot Mer.Benz.Suzuki+GM s dizeli ot Fiat.
  • #35
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Инфинити досега ползваше Рено дизели,да не би Рено да са най-добрите? Най-бързият хибрид е Инфинити. Къде са Мерцедес??? най-икономичният хибрид в премиум класа е на Лексус. Ел.коли- само японски. Това са технологии, другото е плява и стари тракащи дизелчета.
  • #34
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много интересно пропусна,че БМВ ще взима хибридните технологии от Тойота. Защото хибридите са трудната нова технология,а не старите дизели! Тоест германчетата разчитат на японска технология на бъдещето.
  • #33
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Бе те немците са голяма работа, ама добре че са китайците да им правят електрониката.
  • #32
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Германчетата непрекъснато копират от японците. Кой е авангарда в автомобилостроенето - новите технологии,въведени именно от яяпонската инженерна мисъл- хибридите, както и ЕЛ.Колите!!! Само японски предложения на върха. Най-здрави коли-само японски предложения.Най-бърза кола- Японски предложения,които бият дори порше под път и над път.