IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG

GS-F може да получи техниката на Lexus LFA.

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG


Lexus планира да пусне на пазара спортна F-версия на новия GS, с която да конкурира BMW M5 и Mercedes-Benz E63 AMG. Шефът на продуктовото планиране на марката Карл Шлихт заяви пред Autocar, че такъв модел е много вероятен, но уточни, че той все още не е получил зелена светлина за производство.

За горещият суперспортен седан GS-F се говори от доста време. Моделът трябва да е сред основните оръжия на Lexus, с които японците да променят совя имидж, превръщайки се в марка, предпочитана от най-взискателните шофьори, търсещи лукс и надеждност, съчетани с динамика и стил.

Луксозното подразделение на Toyota вече има в моделната си гама суперспортна кола, в лицето на LFA, както и спортен седан - IS-F. Тя също така предлага опционалният спорен пакет F Sport за моделите си. Новата отличителна динамика при моделите на луксозната японска марка се подчертава и от новият дизайнерски език на Lexus, както и от по-динамичното пътно поведение на новите попълнения в гамата.

Lexus GS-F обаче няма да бъде само спортен, но и много изискан и комфортен, подчерта Карл Шлихт. Той не пожела да даде подробности за задвижващата система на бъдещия GS-F. Според източници на Autocar обаче, под капака на колата ще работи дефорсиран вариант на V10 двигателя на суперколата LFA. Той най-вероятно ще има осем цилиндъра и мощност около 500 к.с.

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #51
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Разбира се,че е безмилостен. Откъде на къде Тойота ще подари най-модерните автомобилни технологии на БМВ? Това са високи технологии,а не евтини дизелчета.
  • #50
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    рАЗЛИКАТА МЕЖДУ тОЙОТА И 2-РИЯ фОЛКСВАГЕН СА 150 000 КОЛИ, само че тойота ги удари земетресение и цунами,а фолксваген -нищо. По друг начин Фолксваген не могат да минат пред Тойота,която доминира от години.
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Достъп получаваш като си платиш.Никой не ти го дава щото си му симпатичен. Бизнесът е безмилостен.
  • #48
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ХАХАХА, Тойота са НОМЕР1 от 2007-*** година, и заради земетресенията отстъпиха мястотозащото не можаха да си произведат колите и да ги продадат. Първи за 2011 са ГМ,Фолксваген никог в света не са били 1-ви уууууууууууууужас. Тойота е най-скъпата автомобилна фирма,защото е най-напрадничава.
  • #47
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Една Тойота Аурис хибрид струва колкото Джета дизел. Кое е висока цена? А в премиум класа който си брои стотинките не си купува премиум,та да ми е скъпо.
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А като не знае, що говориш бе мил. Първо чети,после говори мил:Твърди се, че в замяна Toyota ще даде достъп на BMW до хибридните си технологии.
  • #45
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    OK. ne karam dizel i nebih sporil,nito imam interes kam dizelite,no mi se struva,4e ve4e ima avt. s prili4no nisak razhod ,i visokata cena na hibridite mi se vijda neopravdana.
  • #44
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кое се плаща при германците бе мил, виж цените на Лексус са по-високи от на германските марки! И това ли не знаеш бе мил. Лексус е класа и няма да падне до ниво тракащи дизели със сажди ,техника на 1 век, Лексус има супер-модерни и тихи хибриди! Това германците не могат да го направят, те тъпчат на едно място. Дизелът е за камиони, корабби ,конбайни,трактори, но не и за луксозни коли, абсурд е да ти трака двигателя в премиум класа. Само германците правят тая гавра.
  • #43
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не говори за 2.5 ТДИ на Ауди,най-скапания и тракащ дизел в света! И тогава японците имаха дизели и то перфектни, и сега имат! Ланд Крюзерите са с дизели Тойота от 30 години. Корола от 70-те е с дизел Тойота. И много други модели. Тойота е най-мощната автомобилна фирма- тя не само се държи,ами е с най-скъпи акции от всички фирми в света! Тойота е гигант с високи технологии, Ще залезат тези,които нямат технологии като Фолксваген, но не и Тойота!
  • #42
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тролей ли,Лексус хибрид с 350 коня нека е тролей хаха.