IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG

GS-F може да получи техниката на Lexus LFA.

Lexus готви конкурент на M5 и E63 AMG


Lexus планира да пусне на пазара спортна F-версия на новия GS, с която да конкурира BMW M5 и Mercedes-Benz E63 AMG. Шефът на продуктовото планиране на марката Карл Шлихт заяви пред Autocar, че такъв модел е много вероятен, но уточни, че той все още не е получил зелена светлина за производство.

За горещият суперспортен седан GS-F се говори от доста време. Моделът трябва да е сред основните оръжия на Lexus, с които японците да променят совя имидж, превръщайки се в марка, предпочитана от най-взискателните шофьори, търсещи лукс и надеждност, съчетани с динамика и стил.

Луксозното подразделение на Toyota вече има в моделната си гама суперспортна кола, в лицето на LFA, както и спортен седан - IS-F. Тя също така предлага опционалният спорен пакет F Sport за моделите си. Новата отличителна динамика при моделите на луксозната японска марка се подчертава и от новият дизайнерски език на Lexus, както и от по-динамичното пътно поведение на новите попълнения в гамата.

Lexus GS-F обаче няма да бъде само спортен, но и много изискан и комфортен, подчерта Карл Шлихт. Той не пожела да даде подробности за задвижващата система на бъдещия GS-F. Според източници на Autocar обаче, под капака на колата ще работи дефорсиран вариант на V10 двигателя на суперколата LFA. Той най-вероятно ще има осем цилиндъра и мощност около 500 к.с.

Очаквайте подробности

0 от 500
  • #61
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
  • #60
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Изобщо не станах за смях. Лексус си ползва свои ск.кутии, свое окачване и т.н. При ВАГ от Шкода ,през Фолксваген до Ауди всичко е 1:1. Ауди е луксозна Шкода,нищо повече.
  • #59
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ха-ха, абе весо, знаеш ли че тва Ауди А6 дето си показал по-надолу дизайнера му е със звучното немско име Сатоши Уада? И ква стана тя? Знаковите немски модели правени от японци и италианци. Що така бе миме? Нали швабите са голямата работа. Май всичката пара е само в свирката.
  • #58
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не е ,разбира се Лексус си ползва компоненти като ходова част, ск.кутии и т.н. При ВАГ замяната е едно към едно!
  • #57
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какво дали искам какво караш? Немски тромав седан ли?
  • #56
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не, Шкода Супърб е с еднакви мотори,скорости и много елементи от окачването с Ауди А6.Нищо повече.
  • #55
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тези тромави немски колички да се надяват да не срещат Нисан ГТР на пътя,че става страшно.Много бързо ще се върнат при възрастните бизнесмени тези консервативни седанчета.
  • #54
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    на клипчетата де.
  • #53
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не ми харесват тези скъпи шкоди отдолу на снимките.
  • #52
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какво да си направят,бе ,Тойота прави дизели от сума ти години,даже преди БМВ! Тойота искат да влагат парите се в модерните хибридни технологии,а не да си набиват парите в нови дизели. Те и сега имат перфектен Д4Д , погледни един Авенсис- среден разход 4.5/100 нафта. Тойота ще взима само 1.6 и 2.0 дизел от БМВ,за да не разработва нови свои, големите дизели си остават Тойота!