IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Aston Martin DBS VS Mercedes SLR McLaren VS Nissan GT-R

Конските сили ли са най-важни?

Aston Martin DBS VS Mercedes SLR McLaren VS Nissan GT-R

Руснаците от "Dragtimes" разпространиха поредното интересно драг състезание. Този път на пистата се изправят един срещу друг напълно стандартен Mercedes-Benz SLR McLaren (626 к.с.), леко тунингован Nissan GT-R (560 к.с.) и Aston Martin DBS, оборудван със система за принудително пълнене от Mansory, която му доставя 750 к.с.

Ще се окажат ли решаващи конските сили вижте във видеото на Dragtimes



Още състезания от Dragtimes

0 от 500
  • #31
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Велико ( преди 12 години )
    Съгласен съм с бавареца. От две години съм в щатите и по пистите се носят доста слухове че GTR-a е чудо за две три обиколки максимум. Има много помощни системи, които го правят бърз, но си оставя гумите по завоите. Добра кола е, но трябва да се има предвид и колко е натъпкана с електроника. Истинските тестове са наистина за издържливост. Ако и там вече бие...
  • #30
    7 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    винаги съм казвал че ме кефи нисана - но затова искам да го видя на големите състезания. а на ластици така или иначе 911 турбо го бие.
  • #29
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    има си правила в различните класове. 911 да не би само пердното стъкло и фаровете да са от серийния. даже точно те не са а са ги олекотили. макларън Ф1 да не би да е бил изцяло нов за ле ман? има много състезания където колите са с доста серийни компоненти. и странно но порше точно в такива е винаги от силните. защо ли. избощо не е маркетингов балон а са състезания с много фенове по целия сват. и нисан трявба да се покажат там ако искат да имат фенове колкото 911.
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    JapanPower ( преди 12 години )
    И като го пратят на ЛеМан какво общо ще има със серийния модел? Фаровете и предното стъкло може би. Дори инжинерите на отбора и на серижния модел са съвсем различни хора които дори не се познават. Всичките тия велики победи са маркетингов балон да ти продадат по-нискокачествен продукт на по-висока цена.
  • #27
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Most_Wanted ( преди 12 години )
    Давайте фенове на немските кашони - злобейте и завиждайте. GT-R за пореден път показа, че е номер 1
  • #26
    5 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    време е да го пуснат в сериозни съсезания за издържливост да се погони там с 911. то и ферари енцо е уж велика кола и се скъсаха да обясняват каква страшна аеродинамика имало и колко било по добро от макларън F1, само дето не знам да са го пращали на Ле Ман - а макларъна отиде там и смачка всички. вечната слава е в ле ман а не някъде по руските степи.
  • #25
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Nissan GT-R ( преди 12 години )
    При това Нисана бие всички с най-малко коне и най-малкия двигател. Смятай колко е расова японската техника!
  • #24
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Нисанчо ( преди 12 години )
    Факт е, че GTR отново бие.А джитиаромразците нека си говорят...
  • #23
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Японската техника за пореден път се подиграва с немската и английската. Къде тук е новината?
  • #22
    12 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    поне за втори път казвам - руснаците засичат индивидуално времето. виж хубаво цифрите - има едно RT - reaction time. то не се гледа за определяне на победителя. важно е другото време. само при астъна има значение какъв е шифиора - то е с ръчна трансмисия и трябва да си много майстор за да биеш автоматиците. с пилот зад волана може и да бие с толкова пауър.