IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen вече тества XL1

Моделът ще се появи на пазара през 2013 г.

Volkswagen вече тества XL1

Концернът Volkswagen започна тестове на концептуалния модел XL1. Прототип на най-икономичният автомобил на германците бе засечен без камуфлаж по време на изпитания и според наблюдателите пускането му в серийно производство съвсем не е далеч.

Очаква се това да стане през 2013 г. Подобни намерения ръководството на Volkswagen обяви още през януари миналата година. По всяка вероятност серийната версия на машината ще запази същото име - Volkswagen XL1. От концерна обаче уточняват, че партидата ще бъде от не повече от 100 бройки.

Премиерата на концептуалния модел се състоя в Катар през 2011 г. Машината, изразходваща около 1 л/100 км, е с уникална аеродинамика и разполага с хибриден агрегат. Той се състои от еднолитров дизелов двигател с мощност 48 к.с. и електромотор с мощност 27 к.с., които са комбинирани със 7-степенна скоростна кутия DSG. 

Само на електричество Volkswagen XL1 може да измине 35 км. Противно на очакванията, икономичният концептуален модел се оказа и с прилична динамика. Той ускорява от 0 до 100 км/ч. за 11. 9сек.

Въпреки, че ще бъде пуснат в ограничена серия, моделът ще се продава в цял свят. От Volkswagen са категорични, че автомобилът ще се появи не само при дилърите в Европа, но и при тези в САЩ, Китай и Австралия. Не е ясно обаче каква ще бъде неговата цена.


Тагове: volkswagen xl1
0 от 500
  • #28
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    aма че грозник
  • #27
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Видели ВАГ че Тойота прави Приус и решили и те. Ама се получил концептуален кошник.
  • #26
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Въпрос ( преди 12 години )
    Абе тия от ВАГ да не рециклират тоалетни,че всички пластмаси по колите им са като в тоалетна?
  • #25
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аз предлагам да се спрът коментарите под статийте и ще стане много весело в тоя сайт :D
  • #24
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Къде го тоз рекорд...,тия могат да държат рекордите по клониране,рекорда за най-малко изкарал двигател,окачване,най-малка гаранция,най-много *** почитатели ...,все едни такива солидни категории.Жалко, че тук няма как да се качват клипове за да ви покажа какви изпълнения правеше един *** на влизане в София.Отгоре на това на задното стъкло гордо се мъдреше надпис на фолксваген клуб България.
  • #23
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Забелязал че ФВ имали най-големите разходи. Тоя да вземе да си върже един камък и да бяга към най-близката река. ФВ от 3 години са в книгата за рекорди на Гинес за най-икономичен автомобил. Ама кой да чете, нали е по-лесно да си измисли нещо.
  • #22
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Малоумното ми момченце, не те следя от колко часа философтваш тук. Просто гледам отстрани до всеки коментар има времето когато е пуснат. Толкова ли си ***, че досега не си го видял? Май задавам излишни въпроси. Горко на *** и баща ти.
  • #21
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Значи от сутринта следиш кой пише и кой не!?!?!Момче върви се лекувай някъде!Определено не си в ред с главата.
  • #20
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Повече прилича на настъпена *** отколкото на автомобил.Не се разбира и каква точно течност ще изразходва при 1 л/100 км.Гориво едва ли ще е.По-скоро масло или антифриз...
  • #19
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Брей, гледам че от сутринта един и същ безработен безделник пише еднакви като стойност и като стилистика коментари. Момче, погледни се отстрани, не виждаш ли че нищо не допринасяш нито за себе си, нито за другите. Вместо да злобееш и избиваш комплекси се хвани на работа или учи. Направи нещо за себе си, ако не се харесваш и уважаваш го направи за родителите си. Ако и тях не уважаваш, по добре се гръмни, защото си най-обикновен ***.